IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Veneration Of The Dead 2014 (24 & 25 mei, Baroeg) Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-05-2014 9:48 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2014 9:45 schreef Burzum het volgende:
Ja dat is al zeker. Ze staan namelijk op Eindhoven metal Meeting. Zie: http://www.effenaar.nl/agenda/7860


Dat is bagger. Je bent een vermogen kwijt aan een kaartje en nog niet eens de helft van de bands is de moeite waard.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 03-05-2014 9:49]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-05-2014 9:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 mei 2014 9:48 schreef Verval het volgende:
Dat is bagger. Je bent een vermogen kwijt aan een kaartje en nog niet eens de helft van de bands is de moeite waard.


Ik vind alleen Primordial en Blasphemy interessant. Ga ik inderdaad ook geen kaartje voor halen.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 03-05-2014 10:43 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Oh, shit.
Moet je je eerst doorheen al die gaye ellende zien te werken voor je aan Blasphemy toe komt. Dan hadden ze beter op Veneration kunnen staan.
En inderdaad de prijs van het festival gezien. Dat is alleen te doen als je in de buurt woont.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 04-05-2014 21:38 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Had ze inderdaad liever in de Baroeg of W1 gezien maar ik ga toch maar een kaartje halen. Hopelijk is het geluid dit keer beter dan de laatste keren dat ik ze zag.



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 04-05-2014 21:42 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Hoop dat ze toch nog een keer in Baroeg komen, al dan niet op een Veneration feestje. Toch wel een band die ik echt wel wil zien.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 06-05-2014 12:10 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Eerste post bijgewerkt!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-05-2014 12:26 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hoe laat is het ongeveer afgelopen zondag?


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 13-05-2014 17:02 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Rond 2200 uur.

Er zal o.a. nieuwe bandmerchandise zijn van COUNTESS en ANCESTORS BLOOD:





Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 15-05-2014 18:07 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com



[Dit bericht is gewijzigd door Heidens Hart op 15-05-2014 18:08]


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 20-05-2014 19:25 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Zaterdag!


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 20-05-2014 19:26 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Hard aanwezig!

Zeer benieuwd naar Heretic live.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-05-2014 21:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2014 19:26 schreef Masturbator het volgende:
Hard aanwezig!
Ik ben heel zachtjes aanwezig.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 20-05-2014 21:57 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2014 21:36 schreef Silence het volgende:
Ik ben heel zachtjes aanwezig.


Oh, misschien komen we elkaar wel tegen...


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-05-2014 12:58 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Hop, bijna!
Laster begint 10 minuten eerder, want speelt 10 minuten langer.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-05-2014 14:05 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2014 12:58 schreef Sisyphos het volgende:
Hop, bijna!
Laster begint 10 minuten eerder, want speelt 10 minuten langer.


Mooi zo!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 25-05-2014 1:48 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Laster gemist door die die fijne omleiding vlak na de afslag.
Het eerste optreden Wederganger was zeker niet slecht. Wel een drukte op het podium. De heldere zang was een plus.
Ancestors Blood was gaaf: lekker ouderwets laat-jaren '90 Scandinavisch geluid met die toetsen erbij. Ik had gehoopt op de fantastische opener van de nieuwe plaat maar helaas. De podiumpresentatie was niet erg consistent maar die Germaanse Sjamaan op de zang had wel wat.
Daarna Heretic: godverdomme wat intens goed. Wellicht het beste optreden dat ik ooit van ze zag. De nieuwe bezetting rolt goed: swingende nieuwe drummer en die tweede bas van die irritante klootzak van Urfaust blijkt ook een prima toevoeging. De energie op zowel het podium als in de zaal was uitmuntend.
Hoogtepunt van dag één.
Daarna Root; met de seniele oude duivelsaanbidder Big Boss als verdwaasd charismatische voorman. Het kwam naar mijn mening wat langzaam op gang en klonk bij aanvang wat tam, maar naarmate de set vorderde niks meer te klagen. Een strakke band, goed geluid en die geweldige zang.. Vet! Paar oude klassiekers als afsluiter, al heb ik geen idee hoe de nummer heetten.
Ik dacht niet dat Heretic getopt kon worden maar daar was toch headliner Apator om dat te doen!
Moeilijk om te omschrijven, maar de aanwezigen zullen de genialiteit van het optreden vast en ferm bevestigen.

Het geluid was bij Wederganger ok, bij Ancestors Blood te hard en bij Heretic en Root zeldzaam goed!
Nu whisky en op naar dag twee!!



Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 25-05-2014 8:11 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Was vet ! Alleen heretic echt mee gekregen, voor de rest veel te lam. Wel een silence gezien en gesproken.

[Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 25-05-2014 8:12]


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-05-2014 8:54 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Om een lang verhaal kort te maken ik kan me redelijk vinden in de reactie van New Era.

Laster - Uitstekende band
Wederganger - De band van de dag
A.B. - Niet zo mijn ding maar zeker niet slecht
Heretic - Zeer gaaf maar (te) weinig oude nummers
Root - Werd naarmate de set voorderde steeds beter
Apator - Dit kan natuurlijk niemand overtreffen


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-05-2014 12:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Was leuk! Laster en Wederganger waren sterk, lieve mensen, zonnetje. Prima.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 25-05-2014 12:46 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 25 mei 2014 12:12 schreef Silence het volgende:
Was leuk! Laster en Wederganger waren sterk, lieve mensen, zonnetje. Prima.


Ja! Dit en bier!



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-05-2014 13:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Een zonnetje bij black metal?


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 25-05-2014 16:34 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Goed volk!


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 25-05-2014 23:55 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Ugh, dag twee.. De opener (Asgrauw) wederom gemist, maar het zal vast niet minder vuig zijn geweest dan de laatste keer in Arnhem.
Mondvolland kwam vrij professioneel over; zelfs iets strakker dan op plaat. De zang had wat harder in de mix gemogen en naar mijn smaak soms iets te modern klinkend; maar met het optreden was niks mis. Een band met potentie die helaas hun laatste show deed.
The One was subliem; supergave opbouw, passende podiumpresentatie en prima neergezet optreden. Enige minpuntje zijn de vele snelle stukken; het langzamere werk komt wat beter uit de verf. De vergelijking met Inquisition is niet alleen door de formatie; qua stijl en uitzonderlijke zang hebben ze ook wel wat van elkaar weg.
Kadotus gemist, Countess ging dacht ik wel lekker maar is niet aan mij om te beoordelen en Aborym helaas ook grotendeels gemist.

Komplimenten aan Heidens Hart en de Baroeg voor de organisatie; de laatste ook voor het geluid. Dit is zo intens veel beter geworden dan bijvoorbeeld tien jaar geleden!



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-05-2014 9:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2014 23:55 schreef New Era Productions het volgende:
De vergelijking met Inquisition is niet alleen door de formatie; qua stijl en uitzonderlijke zang hebben ze ook wel wat van elkaar weg.

Kwaadaardig kaboutergekwaak?


I wish I was a butterfly


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-05-2014 11:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Wederom een geslaagde dag. The One was een van de beste bands van het weekend en ook Countess deed het geweldig goed. Jammer dat een hoop mensen het zonnetje verkozen boven bandjes kijken.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen