IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Seigneur Voland Vorige pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-11-2004 13:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik zit nu weer eens mijn Seigneur Voland verzamel LP te beluisteren en wat een gave heerlijk obscure band was dit toch.
Ik vind zowiezo dat Frankrijk een geniale scene heeft als het gaat om dubieuze en obscure black metal bandjes: Kristalnacht, Mutiilation, Chemin de Haine, Deathsapell omega etc.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 07-11-2004 15:44 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 13:59 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zit nu weer eens mijn Seigneur Voland verzamel LP te beluisteren en wat een gave heerlijk obscure band was dit toch.
Ik vind zowiezo dat Frankrijk een geniale scene heeft als het gaat om dubieuze en obscure black metal bandjes: Kristalnacht, Mutiilation, Chemin de Haine, Deathsapell omega etc.


Waarom staat Osculum Infame bijna nooit bij dit soort lijstjes? Zijn ze onbekend of ben ik de enige op de planeet die deze band goed vind?


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 07-11-2004 16:06 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 15:44 schreef Nuclearbastard het volgende:
Waarom staat Osculum Infame bijna nooit bij dit soort lijstjes? Zijn ze onbekend of ben ik de enige op de planeet die deze band goed vind?


Je bent niet de enige, Osculum Infame hoort daar als heerschende franse BM bij.


This is Zodiac speaking...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-11-2004 8:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ken het niet; Ik zal er eens op letten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2005 17:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2004 15:17 schreef Koffies Kip het volgende:
Jammer dat de drums de gehele mcd verpesten.
Zo onstrak, slecht, kinderlijk, lachwekkend.

Jammer...
Ik zit 'm nu te beluisteren zeg en wat een onzin. Die drums zijn gewoon. Misschien wat dof opgenomen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 06-01-2005 17:17 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 16:06 schreef Zodiac het volgende:
Je bent niet de enige, Osculum Infame hoort daar als heerschende franse BM bij.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 07-01-2005 17:19 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Goeie band.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2005 17:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Iemand hier bekent met 'Fini Gloria'?
Dit is een nieuwe band van verschillende maanen uit o.a. Kristalnacht, Seigneur Voland, Blessed in Sin en Funeral.

Ik heb net m'n geld voor een demo op de bus gedaan. 'Ben erg benieuwd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-01-2005 17:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

We zullen de godverdomme topics scherp in de gaten houden dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-01-2005 17:08]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 12-01-2005 17:09 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

zeg, kwelder, kmoe zeggen, kheb een veel beter beeld nu van je met de vorige communicaties en zo. Ma staat die groep ier nie zo een beetje bekend omwille van bepaalde sympathieën? of benk verkeerd? of doet dat niet terzake


:p


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2005 17:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 17:09 schreef Spuitpoep het volgende:
zeg, kwelder, kmoe zeggen, kheb een veel beter beeld nu van je met de vorige communicaties en zo. Ma staat die groep ier nie zo een beetje bekend omwille van bepaalde sympathieën? of benk verkeerd? of doet dat niet terzake
Ze staan vooral bij rode personen en organisaties bekend om hun sympathieen ( zie het blacj metal blitzkrieg topic en Indymedia). Bij objective liberale metalheads om hun geweldige vuige obscure muziek.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2005 10:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Iemand hier bekend met Pogrom?
Wederom NSBM uit Frankrijk van het Seigneur Voland/Blessed in Sin/E.A. vriendenclubje.
Ze zijn als sinds 1995 bezig maar hebben in 2004 hun eerste full length uitgebracht, een tape release van THR.

Wat moet ik me hierbij voorstellen? Heerlijke obscure militante black alla Seigneur Voland en Kristalnacht? Of meer het 'epische' en sfeerische spul als Blessed in Sin en Osculum Infame?

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-03-2005 10:48]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-10-2008 18:25 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Die EP uit 2001 is erg goed moet ik zeggen, jammer dat het allen bij de mini's, demo's en EP's gebleven. Een full-length was leuk geweest.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 28-10-2008 18:47 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Haha, precies 88 reacties zojuist. Dat kan geen toeval zijn


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-10-2008 19:06 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Woot Woot, twilight zone.

Waar blijft Kwelgeest eigenlijk, ik zie hem ook niet meer op MSN en ik mis hem eigenlijk best wel

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 28-10-2008 19:07]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2008 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-10-2008 1:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hij is nogal druk met het e.a.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-03-2009 19:33 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Maar hij is weer terug, goede zaak.

Zit nu de split met Chemin de Haine te luisteren, wederom, net als de rest, erg goed. Ergens best wel brak maar dat doet het hem nou juist. Zo maar eens beginnen aan het werk van Chemin de Haine, had nog een split met Grand Belial's Key en een met Godless North gevonden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2009 19:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

weer terug?


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-03-2009 19:52 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ja, Kwelgeest.

Kijk maar naar die avatar van die Grote Nederlandse Held.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 31-03-2009 19:53]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2009 19:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

you lost me ^


1. weer terug, dat is iets als witte koude sneeuw neerslag

en
2. zijn ze weer samen?


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-03-2009 19:57 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2008 19:06 schreef Nimbus het volgende:
Woot Woot, twilight zone.

Waar blijft Kwelgeest eigenlijk, ik zie hem ook niet meer op MSN en ik mis hem eigenlijk best wel


quote:
Op 28 oktober 2008 21:32 schreef Hypnos het volgende:
+1


quote:
Op 29 oktober 2008 1:11 schreef Burzum het volgende:
Hij is nogal druk met het e.a.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 01-04-2009 13:13 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Chemin de Haine


Ligt dat niet in Charleroi?

Ik vraag me trouwens af waar al die black metallers zitten in Parijs. Ik heb er veel zwart gezien, maar...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 01-12-2016 1:30 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Nieuw:

Black Metal Blitzkrieg (2016) - "Recorded live in Bladel , 17 / 04 / 2004 at the Black Metal Blitzkrieg Fest."





I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen