IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 12 & 13 December 2014 @ Effenaar Vorige pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-11-2014 22:05 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Neem gewoon een hotel Jan.


5 Euro's? Op je muil!!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 27-11-2014 13:49 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

op 1ste dag eigenlijk alleen asphyx vs saille(ik ken de laatste niet echt maar heb Asphyx al behoorlijk vaak gezien) en primordial vs evil invaders. Evil Invaders meer recentlijk gezien en die touren wel erg veel dus...

2de dag
holy moses vs bolzer. Heb bolzer op roadburn gezien en ze komen ook volgend jaar naar arnhem. Holy moses nog nooit gezien.
One tail one head vs in solitude gaat denk meer worden om waar ik dan op dat moment meer zin in heb.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2014 22:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Donders veel zin aan dit feestje, heerlijk weekendje lawaai en dom geouwehoer.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-12-2014 20:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2014 22:05 schreef Sgeiterdt het volgende:
Neem gewoon een hotel Jan.


Ik heb wel een nichtje in Eindhoven wonen...


Doen ze in de Effenaar al aan munten of betaal je nog gewoon met cash?



New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 03-12-2014 23:21 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Ik heb een twee dagen ticket maar wil eigenlijk alleen de zaterdag gaan. Krijg je iets van een bandje per dag, ander kleurtje voor het weekeind..?



MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 04-12-2014 19:14 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2014 23:21 schreef New Era Productions het volgende:
Ik heb een twee dagen ticket maar wil eigenlijk alleen de zaterdag gaan. Krijg je iets van een bandje per dag, ander kleurtje voor het weekeind..?


Dagkaarten krijgen helemaal geen bandje, maar een stempel als men weer naar buiten wil.

Twee dagen bezoekers krijgen uiteraard wel een polsbandje.



Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 05-12-2014 11:14 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2



brundlefly
crusade4krijst
Usericon van brundlefly
Posted 05-12-2014 16:15 by brundlefly Wijzig reactieProfiel van brundleflyQuote dit bericht

De 'covenant-show'van Morbid Angel in Essen wat gisteren heel vet. Wardige headliner voor EMM. Alleen jammer dat het ijskoud was in die zaal.


I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-12-2014 17:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2014 13:37 schreef Kash1 het volgende:
Ik kan uiteindelijk niet naar Eindhoven Metal Meeting en zodoende heb ik twee combitickets én twee overnachtingen in het Mercure Hotel (Leenderweg 80 - van 12/12/2014 t/m 14/12/2014, oftewel 2 nachten) over!

Ik heb hier zelf voor betaald:

Hotel: € 124,60
EMM: € 164,67 (+ adm. kosten)
------------------
Totaal: € 289,27

Heb het hotel gebeld en het is gewoon mogelijk om mijn reservering over te zetten op een andere naam.

Geïnteresseerden kunnen mailen naar kash_in_flames[at]yahoo.com (zet a.u.b. even "EMM TICKETS" in het onderwerp). Ik hoef er niet de volle mep voor te hebben, dus doe een leuk bod.

Heb alles digitaal geregeld, dus na overeenkomst krijg je alles direct netjes in je mailbox.








Heb je deze aanbieding nog? Een vriend van me heeft interesse om dit package over te nemen

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 05-12-2014 17:00]


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


drevil666
Usericon van drevil666
Posted 05-12-2014 17:25 by drevil666 Wijzig reactieProfiel van drevil666Quote dit bericht

ben op zoek naar een kaartje voor vrijdag. Beide dagen is ook ok. iemand een kaartje over?

[Dit bericht is gewijzigd door drevil666 op 06-12-2014 9:08]


vandaal
Usericon van vandaal
Posted 06-12-2014 15:41 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door vandaal op 13-12-2014 21:36]


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 13-12-2014 16:39 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/



Hier had uw advertentie kunnen staan!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-12-2014 23:11 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo, dat was dat. Ik ben inmiddels weer voldoende bijgekomen om de balans op te maken.

Algemeen:

- Echt veel te druk, overal. En ik ben echt geen moeilijke hier in. Ik ben o.a. Roadburn gewend (niet dat dat veel zegt, maar kom), maar dit sloeg echt alles. Bij alle bands propvol en vooral in de foyer/tussenstukken/café-restaurant gedeelte was het soms echt niet te doen. Vooral bij Bölzer had het makkelijk uit de hand kunnen lopen. Leuk voor de bands, vooral als je 'vroeg' moet spelen, maar wat mij betreft voor volgend jaar echt wat minder kaartjes over de toonbank of een lagere prijs. Heb namelijk om deze reden echt bands volledig of deels niet mee kunnen krijgen. Moet niet de bedoeling zijn voor € 80,- .

- Het geluid was echt ondermaats. Nu staat de Effenaar niet echt bekend om topprestaties maar bij sommige bands viel er echt niks uit te halen.

Vrijdag

- The Committee: Heel erg vet. Goede act en het geheel kwam zeer overtuigend over. Ben benieuwd wat er van deze band terecht komt.
- Funeral Whore: Niks speciaal. Lekker standaard.
- Morbus Chron: Ook verrassend gaaf. Heel energiek en ook een aardig geluid. Gaan we in de gaten houden.
- Attic: Weer tof om te zien. Goeie show, leuke aankleding en de vriendin is helemaal fan.
- Asphyx: Band had echt last van slecht geluid en kwam daardoor niet over zoals vorige keren. Jammer maar helaas, volgende keer beter. Wel weer een gave set. Veel afwisseling.
- Triptykon: Band van het weekend. Wat een dijk van een setlist. Gastbijdrage van Tomas Lindberg had niet gehoeven, maar ach.
- Urfaust: Deels gemist door de overlapping met Triptykon maar tegen alle verwachtingen in toch met nodige duw- en trekwerk binnen kunnen komen. Show was lekker. Goeie sfeer.

Zaterdag

- Exhumed: Lekkere binnenkomer. Band en het in grote getale aanwezige publiek had het naar de zin. Mooi om te zien.
- Thanatos: Vet, ondanks dat ze last leken te hebben van matig geluid. Lekker showtje, lekker enthousiast. Publiek kwam wel wat moeilijk op gang.
- Thyrfing: De vriendin vond het geweldig.
- Valkyrja: Wat ik heb kunnen zien was gaaf. Jammer genoeg echt te druk om iets mee te kunnen krijgen.
- Bölzer: Op tijd aanwezig, want dit wou ik niet missen. Alleen echt onmenselijk druk, + irritante fotografen die zich onlangs dat doodleuk door de menigte wringen. De band was echter echt enorm gaaf en op Triptykon na echt band van het festival, maar het was gewoon echt niet meer uit te houden en ben na 30 minuten vertrokken.
- Aborted: Gaaf, strak, niks meer aan doen. De vriendin vond de bassist echter interessanter. You win some, you lose some.
- Cruachan: De vriendin vond het geweldig.
- Ensiferum: De vriendin vond het geweldig.

Na Ensiferum vertrokken. De nog resterende bands van het festival wogen niet op tegen de nadeligheid van de drukte. Jammer.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 15-12-2014 2:07 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Gezien op de vrijdag:

The Committee: Best goede black metal in moderne Poolse stijl.

Funeral Whore: Leuke OSDM maar toch een van de mindere van de bands die de laatste tijd zijn opgekomen. Wel leuk om er eentje tegen te komen die gewoon echt old school niet blast.

Morbus Chron: Gave vage post-autopsy death metal maar niet zo gaaf als toen in willemeen. Kwam door mindere geluid en vroeg op de dag denk ik. Korte set zal ook niet geholpen hebben.

Attic: Leuke mercyful fate stijl heavy metal met misschien iets meer invloeden van latere stijlen dan de meeste van dit soort. Echter toch best wel wat minder dan Portrait.

Asphyx: Veruit het slechtste geluid die ik ooit bij een optreden van hun heb meegemaakt. Was ondanks dit alles nog steeds leuk.

Sinister: eindelijk gezien maar eigenlijk niet heel bijzonder gewoon leuk.

Urfaust: 2de keer dat ik ze zie met minder geluid dan vorige keer. Minder macaber overkomend deze keer. Wel leuk zeker.

Skyforger: Goede optreden ben benieuwd naar hun nieuwe album.

Primordial: Alweer de 2de keer dat ik hun zie met slecht geluid. Ben toen maar weggelopen want hun hebben echt goed geluid nodig om tot hun recht te komen

Evil Invaders: fucking vette speed metal! Als hun het niet gaan maken dan weet ik het niet.

Zaterdag:

Miasmal: degelijke optreden maar onbrak aan iets speciaals ook al zijn hun albums dat toch wel een beetje.

Dust Bolt: Blijkbaar kan thrash me live niet meer boeien als het geen oude bekende is.

Exhumed: leuk zoals altijd

Thyrfing: leuke optreden maar de extra samples kwamen er niet altijd goed uit.

Bolzer: minder goed dan op roadburn vooral dankzij het mindere geluid. Voor de rest zeker nog goed.

Cruachan: Goede optreden vooral hardere materiaal gespeeld.

Blasphemy: fucking gaaf, een wervelwind

One Tail one Head: ook erg gaaf heerlijk vieze bas gitaar geluid.

Nog beetje In Solitude: Was goed van de 20minuten ofzo die ik van hun heb gezien.


Conclusie: was zeker leuk, geluid mag beter.





mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 15-12-2014 8:28 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het was weer geweldig.

Ik herken de hier boven geschetste drukte niet zo. Ja het was druk, maar zeker op vrijdag totaal geen probleem. Het is elk jaar in de kleine zaal druk, dat is nu eenmaal een gegeven en als je een bepaalde band graag wil zien, moet je er maar op tijd heen gaan.

The Committee gezien, niet echt bijzonder, maar prima begin. Funeral Whore wel vaker gezien, niet heel bijzonder. Carach Angren was erg gaaf!

Stukje Asphyx en Sinister gekeken, maar die heb ik onderhand al zo vaak gezien dat ik geen hele set afkijk.Morbus Chron was lekker! Triptykon een stukje van gezien, maar ik heb er niets mee. Later nog Skyforger en Primordial gekeken en die waren beiden erg gaaf.

Zaterdag een beetje moeilijk op gang komen :-). Origin was erg gaaf, jammer dat ze vroeg moesten en er amper beweging ontstond in het publiek. Dust Bolt kon ik niks mee. Exhumed is altijd lekker. Een stukje Thyrfing gekeken, erg lekker, maar het geluid was niet heel denderend (met name de samples niet). Klein stukje Thanatos gekeken, klonk wel lekker. Daarna gewacht tot Valkyrja, was weer super! Klein stukje Holy Moses mee gepakt. Niet verkeerd. Aborted was strak als altijd. Ik snap de hype rond Bolzer niet.....ben al snel de zaal uit gelopen. Ensiferum was lekker voor de afwisseling. Een klein stukje Blasphemy mee gepakt, maar ook hier snap ik het enthousiasme niet. Vond er weinig aan, dus ook snel we gegaan.

Unleashed was lekker op dreef!Daarna gewacht tot Morbid Angel was weer erg vet. Wat een drummer!! Niet de hele set afgekeken, omdat ik graag One tail one head wilde zien. Dat was erg gaaf!! Jammer dat er zo weinig publiek stond!


Dkarn
Usericon van Dkarn
Posted 15-12-2014 15:57 by Dkarn Wijzig reactieProfiel van DkarnQuote dit bericht

Dat argument van drukte is onzin inderdaad. Ja, als je bij de ingang blijft staan in de kleine zaal is het druk, links achterin viel het reuze mee. Overigens doe je daar ook niks aan door minder kaartjes te verkopen; in de grote zaal was het al helemaal niet 'te' druk, dus door het totaal naar beneden te schroeven snijd je je alleen onnodig in de vingers als organisatie en is het nog steeds relatief druk als een Blasphemy tegelijk speelt met Ensiferium. Enige wat je daaraan zou kunnen doen is iemand bij de deur zetten die het aantal mensen bijhoudt en na een bepaald maximum geen mensen meer binnen laat tot er mensen uitgaan, maar dan nog heb je te maken met mensen die als een kudde schapen dezelfde plek uitkiezen (meestal in de loop, dicht bij de ingang) en niet kijken hoe het publiek zich over de zaal verdeelt.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-12-2014 0:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vrijdag

Carach Angren: Blijft leuk
Asphyx: Matig geluid, veel mrrrriaauwww associatie, maar lekker energiek en een enthousiast publiek.
Triptykon: Heerlijk!
At The Gates: Altijd fijn, maar pfff wat een drukte overal!
Primordial: Geluid vond ik tegenvallen, maar toch fijn ze weer te zien spelen. Lekkere sfeertje.
Forever Twisted: Sjezus! Nee. :'-)

Kleine zaal grotendeels vermeden, mij te druk, te warm en teveel geduw.


Zaterdag

Origin: Mike Flores, wat een held. Fijn wakker worden met deze herrie! Tam publiek, iedereen een dikke kater? Band van de dag voor mij!
Exhumed: Leek een riedeltje af te draaien, niet zo energiek en enthousiast als ik ze normaal "ken" van live optredens. Jammer, kwam niet echt goed over nu.
Thanatosti: Lang geleden dat ik ze heb zien spelen, ondanks de drukte in de kleine zaal, een klein stukje gezien. Lekker hoor!
Bolzer: Niet echt een mening over, het leek mij wel wat maar ben de drukte uit gevlucht.
Aborted: Energieke, super strakke show.
Cruachan: Nostalgie! De enige band waarbij blije fluitjes geoorloofd is naar mijn mening, toch blij dat het tien minuten kijken was.. teveel gehuppel en een chaotische, onstrakke show.
Morbid Angel: Show zoals het hoort, lekker de vaart er in. Jammer van al die half naakte glibberige, stinkende, dronken, schurende metalviezerds.
In Solitude: Rustpuntje in deze twee dagen, stak goed in elkaar maar niet zo mijn ding na twee dagen beukende herrie.


Al met al superfeestje gehad, volgend jaar weer!

Oh en benieuwd of iedereen die van die enorme betonnen trap af donderde, het heeft overleefd.. evenals die gozer die zijn bakkes in volle gewicht-vaart op een tafel ramde. Gelukkig is men vrij flexibel met alcohol in het lijf hehe.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-12-2014 0:26]


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 16-12-2014 20:44 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl



"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-12-2014 20:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-12-2014 21:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ook geweest, was een leuk feestje!

Vrijdag:

The Committee: Gave band, had wel wat die achtergrondbeelden.

Funeral Whore: Ook niet onaardig.

Carach Angren: Klonk goed, zanger Seregor stal de show.

Morbus Chron: Erg goed.

Asphyx: Matig geluid, daarom niet afgekeken.

Sinister: Wederom prima.

Triptykon: Ook prima. Jammer eigenlijk dat ik er niet meer van heb gezien.

At The Gates: Niet mijn ding.

Skyforger: Dit klonk goed, lekkere pagan metal.

Primordial: Niet de beste keer dat ik ze zag, maar nog altijd goed.


Zaterdag:

Origin: Erg gaaf! Eerste hoogtepunt van de dag!

Exhumed: Lekkere gore, dikke prima!

Thyrfing: Even een omschakeling, maar klonk prima.

Bölzer: Aparte band, maar erg fijn.

Aborted: Kunstje kennen we nu wel, maar wederom een sterk optreden.

Ensiferum: Erg vrolijk, maar ik vond het goed.

Unleashed: Ook een sterk optreden.

Morbid Angel: Sterke show, maar was voor m'n gevoel snel klaar. Mochten nog wel wat langer spelen.




Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen