IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bjorn's Beton Uur
Niamen
Usericon van Niamen
Posted 29-03-2014 0:58 by Niamen Wijzig reactieProfiel van NiamenQuote dit bericht

Sinds een jaar of 2 ben ik presentator van een lokale radioshow in het zuiden van het land genaamd Bjorn's Beton Uur.
Mijn doel met deze show is vrij simpel. Het krijgen van meer metal in de ether. Tijdens deze twee uur durende show varieert de muziek van Punk tot Black Metal en alles wat daar tussen in geplaatst kan worden. Mocht je interesse gewekt zijn dan is hier de FB pagina van de show.

www.facebook.com/BjornsBetonUur

Dit is echter niet de reden waarom ik hier een bericht post. Ik wil in navolging van radio 6 ook een zwarte lijst creëren. Het lijkt me ontzettend tof om als tegenhanger van lijst van radio 6 een Zwarte Lijst met black metal band te creëren die ik dan op 20 mei de ether in ga slingeren. Hiervoor heb ik alleen wel jullie hulp nodig. Het is namelijk niet interessant wat mijn beste Black Metal nummers zijn. Het is echter wel interessant wat de beste Black Metal platen zijn van Metalminded nederland. Daarom wil ik aan je vragen om op de onderstaande link te klikken en daar aan te geven wat volgens jou de beste Black Metal plaat is die ooit gemaakt is.

www.facebook.com/events/527151347406434/
Als je meteen even het event 'liked' wordt je meteen op de hoogte gehouden wanneer er de 'short list' gaat komen met de nummers waar uiteindelijk op gestemd kan gaan worden.

Thanks!
Bjorn


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-03-2014 11:35 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Net gepost op facebook:

Emperor - IX Equilibrium

Ik ben wel niet zo'n kenner. Maar toch


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-03-2014 12:01 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Originele naam voor een radioprogramma met metal...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Betonuur


... hoe de hazen lopen ...


Niamen
Usericon van Niamen
Posted 01-04-2014 23:09 by Niamen Wijzig reactieProfiel van NiamenQuote dit bericht

Bedankt voor het reageren op het event. Je kunt natuurlijk altijd nog meer mensen uitnodigen voor het event!

[Dit bericht is gewijzigd door Niamen op 01-04-2014 23:10]


Niamen
Usericon van Niamen
Posted 15-05-2014 20:48 by Niamen Wijzig reactieProfiel van NiamenQuote dit bericht

Inmiddels heb ik alle reacties kunnen transporteren naar een shortlist. Dus hieronder staat de poll waar je kan stemmen op je favoriete Black Metal platen.
www.poll-maker.com/poll93611x995949B9-4

Komende dinsdag vliegt de top 20 hiervan door de lokale ether. Mocht je willen luisteren kijk dan even op de Facebook pagina van de show:
www.facebook.com/BjornsBetonUur

Of op de event pagina van de show
www.facebook.com/events/527151347406434/

Oh en liken mag natuurlijk altijd


Niamen
Usericon van Niamen
Posted 09-11-2014 17:32 by Niamen Wijzig reactieProfiel van NiamenQuote dit bericht

Zoals ik in het verleden hier wel eens heb aangegeven heb ik een metal radioshow op de lokale omroep van 's-Hertogenbosch.

Nu ben ik voor deze show op zoek naar nederlandse (beginnende) bands die het leuk vinden om hun eigen materiaal terug te laten komen in mijn radioshow. Tijdens mijn show heb ik namelijk een item genaamd local hero waar ik elke week een nederlands band draai voor wat extra exposure.

Mocht jij nu in een band spelen en het leuk vinden om jouw muziek over de radio terug te horen neem dan even contact op via Facebook www.facebook.com/BjornsBetonUur of via mail. Bjorn.van.eeuwijk@boschtion.com.

Mocht je het eventueel leuk vinden om langs te komen in de studio dan is die mogelijkheid natuurlijk ook aanwezig.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 10-11-2014 9:09 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Even de meest recente playlist beluisterd. Niet slecht... iets teveel 'core' genres, maar da's mijn bescheiden mening.


Hafgufa


Niamen
Usericon van Niamen
Posted 11-11-2014 13:25 by Niamen Wijzig reactieProfiel van NiamenQuote dit bericht

Kan ik me voorstellen. Kwam ook omdat de local hero van die week toevallig een punk bandje was dus wilde ik daar ook graag bij aansluiten.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen