IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Lokerse (Metal) Feesten, 03.08.'14
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 02-04-2014 10:28 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

http://www.lokersefeesten.be/

'Succesrijke tradities zijn er om in ere gehouden te worden, en dus komt er ook dit jaar weer een metal-dag op zondag 3 augustus. Opnieuw all killers no fillers: levende legende Lemmy met Motörhead die beloofd heeft zijn annulatie van vorig jaar méér dan goed te maken, die andere grote held Phil Anselmo (Pantera) met Down, blackmetal iconen Dimmu Borgir met een speciale 20th anniversary show, voer voor de metal fijnproevers met Devin Townsend Project, en last but not least de terugkeer van België's metaltrots Channel Zero.

Dit programma wordt later nog aangevuld.'


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 02-04-2014 11:06 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Devin Townsend en Dimmu Borgir had ik er niet verwacht. Samen met Down zeker genoeg reden om hierheen te gaan voor mij.
Motorhead is natuurlijk ook altijd mooi meegenomen om nog eens live te zien.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-04-2014 12:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

amai Lokeren


signature


Buried
Usericon van Buried
Posted 02-04-2014 14:47 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Wow, veel interessanter dan vorig jaar



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-04-2014 19:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Voor Devin en Dimmu wil ik wel eens naar Lokeren afzakken.


Faustian Spirit of the Earth


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-04-2014 8:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Mja, Motörhead, velt nog te bezien of Lemmy het zal zien zitten, rekening houdende met de mens zijne tikker. Hij is ook niet meer van de jongste en met zijn levenstijl


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Buried
Usericon van Buried
Posted 14-05-2014 17:39 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

(Voorlopige?) line-up
Within Temptation
Motörhead
Down
Dimmu Borgir
Devin Townsend Project
Channel Zero



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-02-2016 16:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Iemand van de organisatie vroeg toen aan mij vooraf of een band als Mayhem volk zou trekken.


En nu gaan we vegen


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen