IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Welke streaming programma's/platforms gebruiken jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-02-2018 9:04 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 februari 2018 8:56 schreef Tommeh het volgende:
Bij mij is het vrij simpel verder:

Laag inkomen door uitkering, bakken met vrije tijd die ik graag vul met het kijken van films en series. Als ik dat legaal zou moeten doen kon ik het niet betalen.

Muziek boeit me al jaren vrij weinig meer. Prince kan kanker krijgen met z'n autistische Youtube policies. Zeker nu hij dood is.

Wat boeit mij het dat Britney haar Gulfstream 4 heeft moeten inwisselen voor een Gulfstream 3. Kuthoer gaat maar gewoon lopen.
Goede stropoppen. Want de soort artiesten die jij luistert hebben t natuurlijk ook allemaal zo breed als Britney. Maar verder snap ik je situatie wel hoor.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-02-2018 10:05 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 8:48 schreef Tommeh het volgende:
Niemand meer die 100% illegaal gaat?



Nee teveel gedoe. Vroegah kon ik tot diep in de nacht bezig zijn hele discografieën in de hoogste kwaliteit compleet te krijgen. Inclusief demo's b-kantjes, outtakes, bootlegs etc. Om vervolgens als een autist alles netjes in mapjes te sorteren, tags toe te voegen, chronologisch maken. Uren was ik er mee bezig.

Vermaak me tegenwoordig prima met Spotify en verspil mijn overgebleven tijd aan andere nutteloze zaken. Zo gaan die dingen.


... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-02-2018 10:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heel begrijpelijk wat faalhaas zegt. Heb nog zo'n EHD vol muziek staan, tot in de puntjes uitgesorteerd. Veel te veel gedoe, nu raak ik het enkel aan als ik de muziek ook effectief niet vind op Spotify of Bandcamp.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-02-2018 10:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 februari 2018 9:04 schreef zodiac lung het volgende:
Ik zou best voor films willen betalen, maar het aanbod van de streamingdiensten die ik ken is zo beroerd dat ik vooralsnog alles illegaal download. Als ik een avond bij mijn ouders ben en een film uit het Netflixaanbod moet selecteren, wil ik me na drie kwartier scrollen het liefst uit het raam werpen van pure ellende.


Hehe zeer herkenbaar, ik kan nooit wat leuks vinden. Ook qua series. Nu is het zo dat ik series al snel zat ben en niet mn tijd wil verdoen met wat slechtere series. (mn vrouw heeft daar minder problemen mee...). Voor mij mis ik echt wel beetje goede documentaires en natuurfilms. Het britse aanbod was ik wel erg blij mee, maar kreeg in niet voor elkaar met NordVPN.

Edit: oh zat er nu beetje mee te spelen maar nu is het wel gelukt Zeker beter aanbod.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-02-2018 10:52]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 27-02-2018 10:56 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zit ook echt te wachten op een allesomvattende streamingdienst voor video, a la Spotify. Netflix voor House of Cards, HBO voor Game of Thrones, Amazon voor The Grand Tour, dat moet toch écht makkelijker kunnen... Snap dat dat met rechten enzo te maken heeft, maar met muziek kan het blijkbaar toch ook?

Films en series download ik vaak, juist om de reden dat er niet zo’n dienst bestaat. Zodra die uitkomt ga ik dat gebruiken, streamen is toch echt wel fucking handig. Ben ook echt niet te beroerd om te betalen voor content, maar in de huidige situatie moet ik dan een streamingdienst of 5 afsluiten. Gewoon alles op één hoop, niet zo moeilijk doen en ik gok dat de halve wereld een abonnement afsluit. Haal je knaken dan uit de massa. Kan meteen het tv-abonnement de deur uit.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-02-2018 11:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 februari 2018 8:59 schreef Mark Z het volgende:
Hoezo? De MP3's die ik af en toe nog wel download, kan je gewoon in Spotify bij lokale bestanden toevoegen en dan vervolgens toevoegen aan een afspeellijst ed.


Dan wilde Spotify alsnog bepaalde bestanden niet afspelen en toen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid. Ik hou het wel bij MP3 + Musicbee.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-02-2018 11:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 10:56 schreef Ethereal het volgende:
Zit ook echt te wachten op een allesomvattende streamingdienst voor video, a la Spotify. Netflix voor House of Cards, HBO voor Game of Thrones, Amazon voor The Grand Tour, dat moet toch écht makkelijker kunnen... Snap dat dat met rechten enzo te maken heeft, maar met muziek kan het blijkbaar toch ook?

Films en series download ik vaak, juist om de reden dat er niet zo’n dienst bestaat. Zodra die uitkomt ga ik dat gebruiken, streamen is toch echt wel fucking handig. Ben ook echt niet te beroerd om te betalen voor content, maar in de huidige situatie moet ik dan een streamingdienst of 5 afsluiten. Gewoon alles op één hoop, niet zo moeilijk doen en ik gok dat de halve wereld een abonnement afsluit. Haal je knaken dan uit de massa. Kan meteen het tv-abonnement de deur uit.


Dat gaat nooit gebeuren helaas, er komen alleen maar streamingdiensten erbij (Disney).


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-02-2018 11:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 11:01 schreef Ralph het volgende:
Dan wilde Spotify alsnog bepaalde bestanden niet afspelen en toen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid. Ik hou het wel bij MP3 + Musicbee.




Nooit meegemaakt.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-02-2018 11:05 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 11:02 schreef Mark Z het volgende:
Dat gaat nooit gebeuren helaas, er komen alleen maar streamingdiensten erbij (Disney).


Waarom zou dat niet kunnen als het met Spotify ook gelukt is? Alle grote platenmaatschappijen hebben zich uiteindelijk aangesloten en onafhankelijke labels en artiesten kunnen ook hun materiaal toevoegen. Ideale situatie dus.

Zoiets zou voor films toch ook mogelijk moeten zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 27-02-2018 11:06]


... hoe de hazen lopen ...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-02-2018 11:09 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 februari 2018 11:02 schreef Mark Z het volgende:


Nooit meegemaakt.


Ik een aantal keren, en dat lag niet aan het bestandsformat. Het zal wel.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-02-2018 11:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 februari 2018 11:05 schreef faalhaas het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen als het met Spotify ook gelukt is? Alle grote platenmaatschappijen hebben zich uiteindelijk aangesloten en onafhankelijke labels en artiesten kunnen ook hun materiaal toevoegen. Ideale situatie dus.

Zoiets zou voor films toch ook mogelijk moeten zijn?


Tja zodra er een platform komt waarin je overige streamingsplatforms kan aansluiten in dezelfde GUI plus zelf komt met een vrij systeem ala spotify dan trekt het wel weer recht. Dat hoeft niet eens het bestaansrecht van netflix en disney te ontnemen. Ik denk wel dat het de toekomst is, maar voorlopig willen de partijen vooral hun eigenplatform op de kaart zetten.

Ik doe het nog ouderwets met MP3 en platen. Ik kijk met een oogje mee naar de spotify account van mn vrouw maar ben er nog niet helemaal blij mee. Zodra spotify met de classic winamp skin komt ben ik wel over

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-02-2018 11:20]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-02-2018 11:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 11:05 schreef faalhaas het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen als het met Spotify ook gelukt is? Alle grote platenmaatschappijen hebben zich uiteindelijk aangesloten en onafhankelijke labels en artiesten kunnen ook hun materiaal toevoegen. Ideale situatie dus.

Zoiets zou voor films toch ook mogelijk moeten zijn?


Zeg nooit nooit natuurlijk. Ik wilde alleen maar aangeven dat er eerst nog wat streamingdiensten erbij zullen komen.

Maar de film/serie wereld is blijkbaar niet hetzelfde als de muziekwereld. Zoals bekend heeft Netflix US al andere content als Netflix NL, terwijl Spotify wereldwijd wel dezelfde content heeft.

Wie weet dat ooit in de toekomst alles bij een dienst te vinden zal zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-02-2018 12:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 11:09 schreef Ralph het volgende:
Ik een aantal keren, en dat lag niet aan het bestandsformat. Het zal wel.

Dat werkt bij mij ook voor geen meter.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-02-2018 12:44 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 11:45 schreef Mark Z het volgende:
Zeg nooit nooit natuurlijk.


Doe dat dan ook niet.

quote:
Op 27 februari 2018 11:02 schreef Mark Z het volgende:
Dat gaat nooit gebeuren


... hoe de hazen lopen ...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-02-2018 13:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 februari 2018 12:35 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat werkt bij mij ook voor geen meter.


Van jou verbaast me dat weer niet. Soms denk ik dat we dezelfde persoon zijn.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-02-2018 13:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat is waarschijnlijk ook zo. Al stream je veel te weinig om een Ben te zijn. Dus Ben - streaming = Ralph.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-02-2018 13:20 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 februari 2018 13:16 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat is waarschijnlijk ook zo. Al stream je veel te weinig om een Ben te zijn. Dus Ben - streaming = Ralph.


In dat geval lijkt het me verstandig als ik me voorlopig tot antieke media blijf beperken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-02-2018 13:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat wel zou kunnen werken is IMHO is een variant van Blendl voor series. Per aflevering aftikken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sater
Usericon van Sater
Posted 27-02-2018 14:20 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 13:42 schreef spectre het volgende:
Wat wel zou kunnen werken is IMHO is een variant van Blendl voor series. Per aflevering aftikken


Goed idee!

In zéér beperkte zin zijn deze twee platformen iets in die richting.

IFFR-films hier tegen betaling te streamen:
https://www.iffrunleashed.com

En hier een thuisbioscoop van diverse filmhuizen:
https://picl.nl/

Hoewel het van mij (zeker als Cinevillepashouder) iets goedkoper zou mogen, vind ik het toch een aardig alternatief voor wanneer je geen zin hebt naar de bios te fietsen.

De wervende slogan 'Dat is dus goedkoper dan twee speciaal bier' zegt m.i. meer over de prijs van bier in de horeca, dan over de prijs van de film in kwestie.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 27-02-2018 14:23]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2018 14:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 8:48 schreef Tommeh het volgende:
Niemand meer die 100% illegaal gaat?


Ik ben echt niet roomser dan de Paus, maar ik ben eerlijk gezegd nooit zo'n downloader geweest.

Ik keek tot voor kort geen TV. Albums kocht ik altijd.

Anyway. Nu alweer jaren aan de Netflix en Spotify hier. Dat bevredigt 99,9% van de behoeften.

Ik kan er vanaf al mijn devices bij als ik maar een internetverbinding heb.

Ik vind het echt zo ideaal. Ik zie geen enkele reden om te downloaden.

Edit: ik kijk en luister natuurlijk wel andere dingen dan jij, dus dit zegt helemaal niets over jouw situatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-02-2018 14:28]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-02-2018 15:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 14:27 schreef Snaack het volgende:
Edit: ik kijk en luister natuurlijk wel andere dingen dan jij, dus dit zegt helemaal niets over jouw situatie.




... hoe de hazen lopen ...


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 27-02-2018 21:57 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 9:04 schreef zodiac lung het volgende:
Ik zou best voor films willen betalen, maar het aanbod van de streamingdiensten die ik ken is zo beroerd dat ik vooralsnog alles illegaal download. Als ik een avond bij mijn ouders ben en een film uit het Netflixaanbod moet selecteren, wil ik me na drie kwartier scrollen het liefst uit het raam werpen van pure ellende.

Haha, Netflix is inderdaad huilen met de pet op. Goed als je alle hedendaagse blockbusters wilt zien. Maar als je eens een wat oudere, minder bekende film wilt zien die niet bol staat van de cgi-effecten, welja, dan ben je met Netflix wel gezien.

Muziek, films, series, games... ik download het ook nog allemaal illegaal. Illegale content heeft mijn inziens nog altijd de grootste library

Bands en films support ik dan wel door er shirts van te kopen, en in het geval van bands naar hun optredens te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 27-02-2018 22:01]


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 28-02-2018 8:06 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2018 14:27 schreef Snaack het volgende:
Ik kan er vanaf al mijn devices bij als ik maar een internetverbinding heb.
Apart, ik kan ten alle tijden bij de muziek die ik wil luisteren, ook zonder internetverbinding.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-02-2018 8:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Welkom in Nederland. Het mag allemaal niks kosten maar het aanbod moet wel enorm zijn


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 28-02-2018 8:37 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2018 8:24 schreef Burzum het volgende:
Welkom in Nederland. Het mag allemaal niks kosten maar het aanbod moet wel enorm zijn
Van wie moet het aanbod enorm zijn?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen