IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Welke streaming programma's/platforms gebruiken jullie? Vorige pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-02-2018 8:59 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2018 8:06 schreef Tommeh het volgende:
Apart, ik kan ten alle tijden bij de muziek die ik wil luisteren, ook zonder internetverbinding.


Thuis ja.


... hoe de hazen lopen ...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-02-2018 9:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 februari 2018 8:37 schreef Tommeh het volgende:
Van wie moet het aanbod enorm zijn?


Van al die mensen die klagen dat het aanbod slecht is? Het kost ook maar elf euro per maand. Als je een dienst wil die alles kan leveren, reken dan maar op minimaal tweehonderd euro per maand.

Ik heb bij veel mensen het idee dat ze er gewoon niet voor willen betalen en dan maar met allerlei excuses komen om het maar gratis binnen te trekken.

Jij zegt gewoon dat je het niet kan betalen en daarom alles illegaal binnen hengelt, dat is tenminste eerlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-02-2018 9:03]


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 28-02-2018 9:33 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht



quote:
Op 28 februari 2018 8:59 schreef faalhaas het volgende:
Thuis ja.
Nee, ik ga dadelijk aan de wandel en dan heb ik de keuze uit alle dingen waar ik uit wil kiezen op muzikaal vlak.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-02-2018 9:39 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 28 februari 2018 9:02 schreef Burzum het volgende:
Van al die mensen die klagen dat het aanbod slecht is? Het kost ook maar elf euro per maand. Als je een dienst wil die alles kan leveren, reken dan maar op minimaal tweehonderd euro per maand.

Ik heb bij veel mensen het idee dat ze er gewoon niet voor willen betalen en dan maar met allerlei excuses komen om het maar gratis binnen te trekken.

Jij zegt gewoon dat je het niet kan betalen en daarom alles illegaal binnen hengelt, dat is tenminste eerlijk


Waarom? Bij Spotify kan het toch ook voor een nette prijs?

Ik wil er met alle plezier voor betalen, ik koop ook nog steeds cd’s en dvd’s, maar het gemak van een (bijna) allesomvattende streamingdienst lijkt me ideaal. Vraag er 20 euro per maand voor en ik vermoed dat driekwart Nederland zo’n abbonnement afsluit.

Al die verschillende streamingdiensten werken downloaden nou eenmaal in de hand. Vaak hebben ze een paar toppers en verder een heleboel matige opvulling. Ik wil graag The Grand Tour kijken, maar ga alleen daarvoor geen Amazon nemen. Dan snor ik die wel minder legaal op. Heb knap lang Netflix gehad, maar ik was langer op zoek naar iets dat ik wél wilde zien dan dat de film duurde. Het begin is er, het werkt te gek, nu nog de volgende stappen zetten. Denk dat dat nog wel komt.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-02-2018 9:59 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 februari 2018 9:02 schreef Burzum het volgende:

Jij zegt gewoon dat je het niet kan betalen en daarom alles illegaal binnen hengelt, dat is tenminste eerlijk


Maar mag niet echt heel erg, hehe. Net zoals met een brood stelen, wat ook een beetje ok was?




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 28-02-2018 10:17]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-02-2018 10:24 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2018 9:33 schreef Tommeh het volgende:


Nee, ik ga dadelijk aan de wandel en dan heb ik de keuze uit alle dingen waar ik uit wil kiezen op muzikaal vlak.


Thuis een voorselectie maken kunnen we allemaal.


... hoe de hazen lopen ...


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 01-03-2018 1:30 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2018 10:24 schreef faalhaas het volgende:
Thuis een voorselectie maken kunnen we allemaal.
Waarom uit 10 miljoen albums kunnen kiezen als ik er tijdens een wandeling van een uur maar 1 kan luisteren?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-03-2018 7:20 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 1 maart 2018 1:30 schreef Tommeh het volgende:
Waarom uit 10 miljoen albums kunnen kiezen als ik er tijdens een wandeling van een uur maar 1 kan luisteren?


Daar heb je ook een punt, ja. Ik zou op Spotify eerst een uur aan het zoeken zijn naar iets om te luisteren voordat ik zou gaan wandelen, haha.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-03-2018 7:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gekkies. Er staan zeer veel albums opgeslagen in mijn Spotify library, tegne de limiet aan, dus er is altijd wel wat om te kiezen. Een preselectie kan je maken door albums offline op te slaan en enkel die weer te geven. Werkt prima voor mij.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-03-2018 7:41 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

VOOR JOU JA.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-03-2018 7:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ok, Ralph. Sorry, Ralph.

Behalve het aanbodsargument kan ik echt niet begrijpen waarom mensen mp3’tjes zouden verkiezen boven streaming.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-03-2018 7:45 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik eigenlijk ook niet. Misschien ben ik gewoon oud en vastgeroest. Ben.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 01-03-2018 12:07 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2018 9:59 schreef F.Jacobse het volgende:
Maar mag niet echt heel erg, hehe. Net zoals met een brood stelen, wat ook een beetje ok was?



Illegaal downloaden mag niet, maar een kwartier lang onnodig je auto laten bollen omdat je een bitch ass pussy bent die nog geen 5 minuten kou kan verdragen mag wel.



Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-03-2018 12:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Klopt als een zwerende vinger!




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-03-2018 12:29]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-03-2018 11:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zeer matige ad hominem, Tommeh.

4/10

Blijven oefenen!


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 03-03-2018 11:56 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 11:53 schreef Snaack het volgende:
Zeer matige ad hominem, Tommeh.

4/10

Blijven oefenen!
Krampachtig aandacht trekken 10/10

*geeft aandacht*


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-03-2018 12:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 03-03-2018 12:03 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 12:02 schreef Snaack het volgende:
Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.
Via welk programma/platform stream je dat?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-03-2018 12:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 12:03 schreef Tommeh het volgende:
Via welk programma/platform stream je dat?


Jouw vingers


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-03-2018 12:32 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2018 12:02 schreef Snaack het volgende:
Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Jij hoeft iig niet meer te oefenen op je ad hominem.


... hoe de hazen lopen ...


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 03-03-2018 13:33 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2018 9:02 schreef Burzum het volgende:
Van al die mensen die klagen dat het aanbod slecht is? Het kost ook maar elf euro per maand. Als je een dienst wil die alles kan leveren, reken dan maar op minimaal tweehonderd euro per maand.

Ik heb bij veel mensen het idee dat ze er gewoon niet voor willen betalen en dan maar met allerlei excuses komen om het maar gratis binnen te trekken.

Jij zegt gewoon dat je het niet kan betalen en daarom alles illegaal binnen hengelt, dat is tenminste eerlijk


kunnen wel willen niet. meer geld overhouden voor concerten en bier zuipen is ook belangrijk


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen