IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Onovertroffen debuutalbums Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-12-2015 23:51 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2015 23:06 schreef caron het volgende:
Ik vind van wel.
Kan je evengoed Arkangel en Liar enzo beginnen posten.
En Sylvie Melody.


Sylvie ken ik niet, maar ik zal er dan van afzien om deze te posten:




caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-12-2015 23:53 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2015 23:51 schreef Negatieveling het volgende:
Sylvie ken ik niet, maar ik zal er dan van afzien om deze te posten:




Dat vind ik nu eens echt een dom genre.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-12-2015 23:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 december 2015 23:50 schreef Kvelgeest het volgende:
Gezien meerdere users er een beeld van jou vergelijkbaar met dat van Caron op na houden, zal daar wel een kern van waarheid inzitten.


Zoals ik al zei heb jij duidelijk iets gemist.
Ook twee keer iets gemist geeft niks hoor.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-12-2015 23:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 december 2015 23:53 schreef caron het volgende:
Dat vind ik nu eens echt een dom genre.
Is het ook. Tokkie-core. De gehele week struggelen op de werkvloer, n dan in het weekend reactief bierdrinken en capabele mensen haten.
Beetje Grindbashers wel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-12-2015 23:55 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 december 2015 23:53 schreef Natural Disaster het volgende:
Zoals ik al zei heb jij duidelijk iets gemist.
Ook twee keer iets gemist geeft niks hoor.
Ik heb blijkbaar gemist dat jij een aangeboren hersenafwijking hebt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-12-2015 23:58 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2015 23:54 schreef Kvelgeest het volgende:
Is het ook. Tokkie-core. De gehele week struggelen op de werkvloer, n dan in het weekend reactief bierdrinken en capabele mensen haten.
Beetje Grindbashers wel.


Zo. Die kan ik in mijn zak steken!



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-12-2015 23:58 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Wat is een Grindbashers?


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-12-2015 0:00 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Goed universitair niveau dat je ten toon spreidt.

Maar je diagnoses laten veel te wensen over.

Ik lees morgen de rest van je binkkunsten wel.


@relgeest dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 14-12-2015 0:00]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-12-2015 0:00 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door caron op 14-12-2015 0:02]


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-12-2015 0:03 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja maar, als ik dan in Syrië aan karate ga doen, dan ben ik natuurlijk te laat weer terug voor mijn ploegendienst en dat kan ik me niet veroorloven - dan word ik natuurlijk onmiddellijk door de capabele mensen ontslagen!

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 14-12-2015 0:04]



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-12-2015 0:06 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 december 2015 23:58 schreef caron het volgende:
Wat is een Grindbashers?
Niet best, dat is het.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-12-2015 0:11 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Nog een pareltje:



Hun come-back, 15 jaar later, en nu al drie albums, vind ik zéér vreemd en vrij irrelevant.

Enige geslaagde come-back m.i. was Mysticum. En wat voor één, boenk erop!


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-12-2015 0:13 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zowel Isvind als Mysticum vind ik niet best sinds ze terug zijn. Diabolicum, die hadden ook beter niet meer van zich kunnen laten horen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-12-2015 0:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

En Unanimated.


En nu gaan we vegen


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-12-2015 1:36 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 december 2015 22:57 schreef Negatieveling het volgende:
En deze natuurlijk. Plaat der platen.


Laatste nie gehoord?

Anyway:



When your people matter, menstrual health matters


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-12-2015 6:45 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Type O Negative zal inderdaad niet meer kunnen overtreffen.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-12-2015 6:57 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht












En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-12-2015 7:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2015 23:55 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik heb blijkbaar gemist dat jij een aangeboren hersenafwijking hebt.


Ik zit nu al meer dan een jaar frequent op dit forum en ik weet nog altijd niet naar welke muziek ND nu eigenlijk gaarne luistert, welke bands favoriet enzo...

Ik ga niet aan namecalling doen maar wat lullen in het luchtledige betreft, heeft hij alvast grote onderscheiding.


En nu gaan we vegen


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 14-12-2015 9:26 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 13 december 2015 22:45 schreef caron het volgende:
Kan uiteraard niet tillen aan Gorefest of Sinister maar het debuut blijft onovertroffen op elk gebied.

"Godverdomme".


Ik weet nog dat ik dat als tiener hoorde. Ik heb wel 10x teruggespoeld, om zeker te weten of ik dat nou goed gehoord had.



5 Euro's? Op je muil!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-12-2015 9:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 december 2015 7:17 schreef caron het volgende:
Ik zit nu al meer dan een jaar frequent op dit forum en ik weet nog altijd niet naar welke muziek ND nu eigenlijk gaarne luistert, welke bands favoriet enzo...

Ik ga niet aan namecalling doen maar wat lullen in het luchtledige betreft, heeft hij alvast grote onderscheiding.


Vooral After Forever was het toch?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-12-2015 9:48 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2015 1:36 schreef Fusion het volgende:
Laatste nie gehoord?

Anyway:



Zeker wel. Goede plaat, maar haalt het echt niet bij het debuut. Ook niet bijna.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-12-2015 10:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2015 23:54 schreef Kvelgeest het volgende:
Is het ook. Tokkie-core. De gehele week struggelen op de werkvloer, n dan in het weekend reactief bierdrinken en capabele mensen haten.
Beetje Grindbashers wel.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 14-12-2015 10:36 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 14-12-2015 10:37]


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-12-2015 13:03 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Even wat recentere bands aankaarten:



De tweede plaat vond ik ook nog zeer gaaf, maar die eerste heeft iets wat ik helaas niet meer terug heb gehoord.



Bij deze geld hetzelfde als bij Ghost.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-12-2015 13:17 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Anaal Nathrakh - The codex necro


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen