IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Into the Void 2014
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-04-2014 16:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Op zaterdag 25 oktober 2014 zal in Poppodium Romein Leeuwarden de tweede editie plaatsvinden van het stoner-, sludge- en doomfestival Into the Void, welke opnieuw georganiseerd zal worden door de mensen van Into the Grave in samenwerking met Zware Metalen. Vanaf 14:00 zullen er opnieuw negen bands op het podium verschijnen die genoemde subgenres vertegenwoordigen en de organisatie heeft al laten weten dat het qua namen wat groter aangepakt gaat worden dan de eerste editie.



Line-up:

KADAVAR
AMENRA
MONKEY3
THE WOUNDED KINGS
OBELYSKKH
ATLANTIS
MOUNT SALEM
BAST
MENHIR


De voorverkoop voor het festival is inmiddels gestart. Kaarten kunnen in de voorverkoop voor €15 worden gekocht via de website van Poppodium Romein of de Facebook-pagina en de website van Into the Void.


[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 29-04-2014 20:21]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-04-2014 14:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mooie line-up al. Jammer alleen dat dit tegelijk is met dat BM feestje in Arnhem.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-04-2014 11:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, zag ik inderdaad. Maar ik neem aan dat het elkaar niet teveel zal bijten.

+ MOUNT SALEM trouwens!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-04-2014 20:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+ BAST



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-04-2014 20:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+ ATLANTIS



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2014 15:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Opener = MENHIR



Tweede headliner wordt volgende week bekend gemaakt!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-04-2014 20:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Daar was ie dan. KADAVAR!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-04-2014 7:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Erg fijn programma!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Buried
Usericon van Buried
Posted 30-04-2014 9:17 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Leuke line-up al inderdaad



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-05-2014 11:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vernieuwde website online:

http://gointothevoid.nl


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-10-2014 11:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nog 2½ week!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-10-2014 12:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zin in!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-10-2014 11:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

As. zaterdag alweer!

Tijdschema

1. 14.00 – 14.30 Menhir
2. 14:55 – 15:25 Bast
3. 15:50 – 16:30 Mount Salem
4. 16:55 – 17:35 Atlantis
5. 18:00 – 18:45 Obelyskkh
6. 19:05 – 19:50 Monkey3
7. 20:15 – 21:15 Wounded Kings
8. 21:50 – 22:50 Amenra
9. 23:15 – 00:15 Kadavar

http://gointothevoid.nl


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-10-2014 20:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Morgen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-10-2014 10:32 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Geweldig feestje gisteren.

Weinig mensen die ik kon maar de bands maakte veel goed.

Menhir - leuke opener
Bast speelde tweede en voor mij gelijk de band van de dag. Ultra zwaar en oh zo lekker met wat black invloeden.
Jammer genoeg speelden ze veel te kort naar mijn idee
Mount Salem - Heel erg Black Sabbath met zangeresje. Originaliteit is 0.0. Geef mij maar Jex Thoth of een Blood Ceremonie die toch meer een eigen gezicht hebben. Of Black Sabbath zelf. Verder wel een lekker optreden.
Atlantis - Lekker bandje wat live wel leuk is maar persoonlijk thuis niet zou draaien.
Obelyskkh - Als ik deze band nu zo terug hoor op youtube doet het mij niet zo veel maar gisteren live was het indrukwekkend, mede dankzij de drummer die er een lekkere rock & roll show van maakte.
Teveel drugs /alcohol in zijn lichaam of act? Vermakelijk was het in ieder geval.
Monkey3 - Ietwat melodieuze psychedelische stoner dankzij de gitaarsolo's. Lekker.
The Wounded Kings - Heerlijk ouderwetse pot doom metal. Dikke prima.
Amenra - Het grootte gedeelte van het publiek vond het fantastisch en de band zelf ging helemaal los. Ik kan hier niets mee. Het 4e nummer klonk voor mij hetzelfde als het eerste nummer.
Kadaver niet gezien....aangezien ik afgetaaid ben tijden Amenra. Als ik de clips op youtube bekijk van Kadaver...het kan mij niet bekoren.

Een elpee van Bast rijker en helaas waren The Wounded Kings al pleitte toen ik nog wat wilde kopen maar vooruit, het was een gezellige dagje.


[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 26-10-2014 10:56]


bub


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-10-2014 14:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Was een top dag inderdaad. Voor mij was Bast ook het hoogtepunt van de dag samen met The Wounded Kings. Met zanger ipv zangeres dus ook zeer de moeite waard. Helemaal eens met je commentaar op Amenra overigens.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-10-2014 15:21 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Erg gaaf dagje!
Verrassing was voor mij Wounded Kings, veel zwaarder dan ik had verwacht. Hoogtepunt is lastig te benoemen. Toch Kadavar denk ik. Wat heersten die ongelooflijk hard. Jammer van het klotepubliek tijdens Amenra, ik stond precies verkeerd. Obelyskkh, wat een geweldige liveband blijft 't. Jammer dat ze maar zo kort konden spelen omdat ze laat opdaagden en technische problemen hadden.



Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen