IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 15-03-2016 9:24 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Ik ben al mijn hele leven Feyenoord supporter (vooral thuis, ik ga minstens een maal per seizoen naar de Kuip maar ik kijk gewoon liever thuis op mijn gemak..) maar ik hoop echt dat Zyech naar PSV of Ajax gaat en niet verdwijnt bij één of andere Engelse of Italiaanse subtopper. Liefst Feyenoord natuurlijk maar dat lijkt me uitgesloten. En wat een mongool van een bondscoach hebben we toch ook, de ideale vervanger van Sneijder..


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 15-03-2016 9:31 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Tsja, iemand die Mitchell Dijks selecteert kan je natuurlijk niet serieus nemen.....


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-05-2016 18:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Poeh zeg...wat een ontknoping! PSV kampioen! Alles beter dan 020


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-05-2016 19:19 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Dood! Dood moet jij!

Nee, jij bent n oude man. Een LIEVE oude man.



When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-05-2016 19:29 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Die zure hoofden en teleurgestelde stemmen bij de NOS zijn weer prachtig als altijd.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-05-2016 20:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Schitterende ontknoping, daar draait het toch allemaal om in sport. Lullig voor de Ajax fans, maar Ajax heeft het toch echt helemaal aan zichzelf te danken. Alles in eigen hand en tegen een op papier eenvoudige tegenstander. PSV deed wat het moest doen en plukt op de valreep de vruchten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-05-2016 21:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2016 19:19 schreef Fusion het volgende:
Dood! Dood moet jij!

Nee, jij bent n oude man. Een LIEVE oude man.




Ik oud?


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-05-2016 21:58 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2016 20:29 schreef Mark het volgende:
Schitterende ontknoping, daar draait het toch allemaal om in sport. Lullig voor de Ajax fans, maar Ajax heeft het toch echt helemaal aan zichzelf te danken. Alles in eigen hand en tegen een op papier eenvoudige tegenstander. PSV deed wat het moest doen en plukt op de valreep de vruchten.


Zeker als je, zoals ik, op de radio luistert naar de wedstrijdverslagen. Wat een entertainment!



OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 08-05-2016 22:00 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

En Groningen dat nog de play-offs haalt!
Het seizoen was voor mij eigenlijk al een tijdje klaar, maar die vd looij flikt het toch weer!


Hier had uw advertentie kunnen staan!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-05-2016 22:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2016 22:00 schreef OZZWorks het volgende:
En Groningen dat nog de play-offs haalt!
Het seizoen was voor mij eigenlijk al een tijdje klaar, maar die vd looij flikt het toch weer!


Ja, daar was ik dan weer wel wat minder blij om. Gecondoleerd met Faber volgend jaar. Een wolf in schaapskleren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 09-05-2016 7:51 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

quote:
Op 8 mei 2016 22:11 schreef Mark het volgende:
Gecondoleerd met Faber volgend jaar. Een wolf in schaapskleren.


Ik zie dat anders.
Het is bekend dat hij, als hij de kans krijgt, graag naar PSV zou willen. Als die kans zich voordoet, zal hij vertrekken.

Wat heeft hij verkeerd gedaan dan bij nec?


Hier had uw advertentie kunnen staan!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-05-2016 11:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2016 22:11 schreef Mark het volgende:
Ja, daar was ik dan weer wel wat minder blij om. Gecondoleerd met Faber volgend jaar. Een wolf in schaapskleren.
Mient Jan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-05-2016 13:31 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Allebei op verplaatsing, beetje anti-climax.

Volgende week gaat rsca effe party-crashen op Club.

Maar nog belangrijker, geen Kompany op het EK. We worden dus geen Europees kampioen.


En nu gaan we vegen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2016 13:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Meer nog, we stoten door naar de tweede ronde! Met Kompany was zelfs dat geen optie


maar idd Anderlecht zal even duidelijk maken op Club met een gelijkspel hoe dramatisch slecht het Belgische voetbal wel is


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-05-2016 13:48 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Kompany was kapitein, morele boost niet onderschatten.



En nu gaan we vegen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2016 14:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



was


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-05-2016 15:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2016 7:51 schreef OZZWorks het volgende:
Wat heeft hij verkeerd gedaan dan bij nec?


Faber denkt alleen aan Faber en zal alles eraan doen om zichzelf zo schoon en vlekkeloos als mogelijk te presenteren naar de buitenwacht, zelfs als dit de hele club om hem heen beschadigt. Heeft er ook totaal geen moeite mee om zijn vriendjes bij de pers in te schakelen om mee te helpen zijn straatje schoon te vegen en interne zaken aan de grote klok te hangen als dat hem zo uit komt. Een onbetrouwbaar sujet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 09-05-2016 16:12 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Prachtig dat PSV het toch geflikt heeft. Hulde voor De Graafschap voor het knappe gelijkspel. Al werd het ze (vooral na de 1-1) niet echt meer moeilijk gemaakt.

Heerlijk genoten met Radio 1 weer, net als in 2007. (Alhoewel die toch ietsje spannender was)

Verder was de uitzending van Studio Ajax gister weer om van te janken. En dan vragen ze zich aan tafel af hoe de "provincialen zoiets als Randstedelijke arrogantie kunnen verzinnen en allemaal zo massaal durven te juichen bij de 1-1 van De Graafschap". Self fulfilling prophecy? Maar goed, wie het laatst lacht, lacht het best.

Oh en stiekem toch wel erg balen dat Willem II nacompetitie moet spelen. Gezien het hele seizoen niet onterecht, maar ik hoop wel dat ze het redden.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 09-05-2016 16:17]


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-05-2016 16:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2016 16:12 schreef ColdheartMinor het volgende:Oh en stiekem toch wel erg balen dat Willem II nacompetitie moet spelen. Gezien het hele seizoen niet onterecht, maar ik hoop wel dat ze het redden.
Was er gisteren bij in Kerkrade. Zeker een terechte nacompetitie-plek op basis van het spel de afgelopen maanden. De wedstrijd gisteren geeft echter iets meer hoop; men lijkt het ein-de-lijk (en veel te laat) door te hebben dat er gevochten moet worden.

Niet gedacht dit te moeten zeggen na het fantastische vorige seizoen, maar zal nog heel moeilijk worden in de playoffs tegen een vechtploeg als Almere. Om van het vervolg tegen Eindhoven of aartsrivaal NAC maar te zwijgen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 09-05-2016 16:47 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Inderdaad, de wedstrijd van gisteren geeft de burger moed. Maar ik denk dat Willem II ook een beetje hoopte op een misstap van Excelsior. Dat is helaas niet gebeurd, dus nu gewoon zaak om de moed niet te laten zakken en er gewoon weer vier wedstrijden vol er voor gaan. Ik hoop het heel erg, en ik acht de kansen niet onmogelijk. Maar het moet wel nu gebeuren.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-05-2016 19:05 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2016 16:12 schreef ColdheartMinor het volgende:
Verder was de uitzending van Studio Ajax gister weer om van te janken. En dan vragen ze zich aan tafel af hoe de "provincialen zoiets als Randstedelijke arrogantie kunnen verzinnen en allemaal zo massaal durven te juichen bij de 1-1 van De Graafschap". Self fulfilling prophecy? Maar goed, wie het laatst lacht, lacht het best.



Het mooiste beeld was nog wel dat van de Ajax-medewerker, die de stickers 'Landskampioen 2015-2016' van de spelersbus moest trekken:



Hoe veel logischer en sympathieker is het om die stickers nog eventjes afgedekt te laten, en dan, na het inderdaad binnenhalen van de landstitel, deze met een groots gebaar te onthullen voor het oog van de camera's? Maar ja, wie ben ik...

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 09-05-2016 19:16]



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-05-2016 0:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik vind die foto dus echt een typisch voorbeeld van de misplaatste arrogantie van Ajax. Hartstikke leuk dat je vier keer landskampioen bent geworden de afgelopen 6 jaar, maar wat heeft Ajax daarnaast gepresteerd? Niks. Geen beker, niet overwinteren in de Champions League. Niks. Ontzettend leuk dat je dan de titel vier keer wint, maar als je het vervolgens dan niet laat zien waarom je die titel vier keer wint moet je je afvragen wat zo'n titel dan eigenlijk voorstelt voor je clubbie.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 10-05-2016 17:23 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 9 mei 2016 15:16 schreef Mark het volgende:
Faber denkt alleen aan Faber en zal alles eraan doen om zichzelf zo schoon en vlekkeloos als mogelijk te presenteren naar de buitenwacht, zelfs als dit de hele club om hem heen beschadigt. Heeft er ook totaal geen moeite mee om zijn vriendjes bij de pers in te schakelen om mee te helpen zijn straatje schoon te vegen en interne zaken aan de grote klok te hangen als dat hem zo uit komt. Een onbetrouwbaar sujet.


Frappant dat we dat niet snel doorhadden hier in het noorden. Maar als hij echt deze toer door wil gaan, is hij hier gauw weer weg.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2016 13:40 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Toch zover gekomen.. de ultieme ontknoping tegen NAC. Helaas geen uitsupporters bij beide wedstrijden.

Man man, wat een zenuwen de hele week al.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-05-2016 14:00 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Er is maar één pride of Mokum én dát is Ajax


En nu gaan we vegen


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen