IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Swolle zonder dolle (Het Nederlandse voetbal) Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2016 17:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Bizar dit, waarschijnlijk gered door Twente Wat een chaos creeert de KNVB hier zeg, zo tijdens de playoffs.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-05-2016 18:32 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Als Twente in beroep gaat (waar het alle schijn van heeft) kan het nog effe duren voordat er duidelijkheid is. Willem II lijkt nu veilig maar als de KNVB besluit om terug te komen op de uitspraak kan het er ineens heel naar uit gaan zien als Willem II niet van NAC weet te winnen. En de huidige situatie helpt niet echt om je goed te kunnen focussen, lijkt me.

Heel vervelend en vooral weer heel knullig van de KNVB.


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2016 18:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Precies, deze situatie zorgt alleen maar voor verliezers. Voor ons is het enige juiste om vol erop te gaan tegen NAC. Al was het maar om gezeik achteraf te voorkomen.



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-05-2016 18:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 18:38 schreef Daops het volgende:
Precies, deze situatie zorgt alleen maar voor verliezers. Voor ons is het enige juiste om vol erop te gaan tegen NAC. Al was het maar om gezeik achteraf te voorkomen.



Ik snap niet hoe je Twente kunt beschuldigen van competitievervalsing en dan hier halverwege de playoffs mee kunt komen...

Want als ik het goed begrijp: Als Willem II verliest, dan is de enige die daar geen last van heeft, Willem II zelf?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-05-2016 19:27 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Volgens mij zit het zo:

- Wint Willem II van NAC, dan spelen Willem II én De Graafschap in de Eredivisie volgend jaar, wat het resultaat van De Graafschap tegen GAE ook is.

- Verliest Willem II van NAC dan spelen Willem II, NAC en de winnaar van De Graafschap - GAE in de Eredivisie.

- Winnen Willem II én De Graafschap hun wedstrijden spelen Willem II, de Graafschap én Cambuur in de Eredivisie. FC Twente wordt dan vervangen door Sparta. (Kampioen Jupiler League)

Volgens mij heb ik nu alle scenario's gehad. Denk dat de grote verliezer hier Go Ahead is. Die hebben totaal geen invloed op hun plek in de Eredivisie.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-05-2016 19:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Volgens mij is hij zo:

1a) Als Willem II wint van NAC en De Graafschap wint van Go Ahead, dan gaat Twente eruit. Sparta komt daarvoor in de plaats. Willem II, De Graafschap en Cambuur blijven erin.

1b) Als Willem II wint van NAC en Go Ahead wint van De Graafschap, dan gaan Cambuur en Twente eruit. Sparta en Go Ahead komen daarvoor in de plaats. Willem II en De Graafschap blijven erin.

2a) Als Willem II verliest van NAC en De Graafschap wint van Go Ahead: Cambuur en Twente eruit. Sparta en NAC daarvoor in de plaats. Willem II en De Graafschap blijven erin.

2b) Als Willem II verliest van NAC en Go Ahead wint van De Graafschap: Cambuur, Twente en De Graafschap eruit. Sparta, NAC en Go Ahead daarvoor in de plaats. Willem II blijft erin.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2016 20:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 18:49 schreef altx het volgende:
Ik snap niet hoe je Twente kunt beschuldigen van competitievervalsing en dan hier halverwege de playoffs mee kunt komen...
Ontzetten nare timing van de KNVB inderdaad. Ze hadden beter tot na de playoffs kunnen wachten. Ontzettende mindfuck voor alle betrokken teams zo.

quote:

Want als ik het goed begrijp: Als Willem II verliest, dan is de enige die daar geen last van heeft, Willem II zelf?
Mits Twente niet in beroep gaat ja. Als wij verliezen, is er dus nog helemaal niks zeker. Sterker, qua beleid kun je niks omdat je door toedoen van anderen in juli nog niet weet in welke competitie je gaat uitkomen dan. Terwijl er een nieuwe trainer en TD, en nieuwe spelers moeten komen.

Klinkt wellicht raar voor een buitenstaander, maar weinig blije Willem II-ers hier hoor. Scherpte is er af nu, kan rampzalig zijn.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2016 20:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

edit: dit dus



[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 18-05-2016 20:17]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-05-2016 0:55 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Net pas tijd gehad om het 'dossier Twente' even door te nemen. De strafeis op zich kan ik met wat moeite nog begrijpen, maar de timing zo in de play-offs is volkomen kansloos.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-05-2016 20:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Twente gaat zoals verwacht in beroep.

Maar ervanuitgaande dat het door gaat: Nu ze hier vóór het daadwerkelijke einde van het seizoen mee gekomen zijn (want de playoffs zijn nog volop bezig), zouden de uitslagen van Twente niet geschrapt moeten worden?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-05-2016 21:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zoals verwacht? Heb je de ridicule reden van ze gehoord? Ze zeggen dat ze niet kunnen degraderen omdat hun begroting er geen rekening mee houdt

Flikker nou snel een eind op, hee. Dat konden NEC en Roda twee jaar geleden ook zeggen, en NAC vorig jaar eveneens. Doldwaze komedie. Wat een stelletje idioten zitten er daar in het bestuur zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-05-2016 21:12]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-05-2016 21:15 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2016 21:11 schreef Mark het volgende:
Zoals verwacht? Heb je de ridicule reden van ze gehoord? Ze zeggen dat ze niet kunnen degraderen omdat hun begroting is gebaseerd op lijfsbehoud

Flikker nou snel een eind op, hee. Dat konden NEC en Roda twee jaar geleden ook zeggen, en NAC vorig jaar eveneens. Doldwaze komedie. Wat een stelletje idioten zitten er daar in het bestuur zeg.


Ik bedoelde dat ze al aangegaven hadden dat ze in beroep zouden gaan.

Ik zag het inderdaad voorbij komen, dat dit hun faillissement betekent... Nou, dan zeg ik "good riddance"...

Ajax' begroting is gebaseerd op het feit dat ze landskampioen worden, dus dat wordt voor "ons" ook in beroep gaan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-05-2016 7:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 20:02 schreef Daops het volgende:
edit: dit dus




Overigens is hij vrij simpel samen te vatten (waarom maken mensen soms dingen ingewikkelder dan strikt noodzakelijk?):

De hoogst gekwalificeerde die het niet redt, neemt de plaats van Twente in. En voor de rest is alles als elke nacompetitie.

Redt Willem II het niet, dan neemt die de plaats van Twente in.
Redt Willem II het wel maar De Graafschap niet, dan neemt De Graafschap de plaats van Twente in.
Redden Willem II en De Graafschap het allebei (na gister niet heel waarschijnlijk), dan neemt Cambuur de plaats van Twente in.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 20-05-2016 11:01 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

Als ze nou gewoon beide verliezende teams 1 beslissingswedstrijd hadden laten spelen op neutraal terrein (Twente misschien) had je volgens mij een volkomen terechte promovendus gekregen


Hier had uw advertentie kunnen staan!


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-05-2016 11:41 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2016 21:11 schreef Mark het volgende:
Zoals verwacht? Heb je de ridicule reden van ze gehoord? Ze zeggen dat ze niet kunnen degraderen omdat hun begroting er geen rekening mee houdt

Flikker nou snel een eind op, hee. Dat konden NEC en Roda twee jaar geleden ook zeggen, en NAC vorig jaar eveneens. Doldwaze komedie. Wat een stelletje idioten zitten er daar in het bestuur zeg.
Of zoals Sjoerd Mossou terecht opmerkt: "Je zou kunnen stellen dat FC Twente in beroep gaat tegen het feit dat het onreglementair is gematst." Je zal ook maar Veendam, RBC of Haarlem supporter zijn en deze klassejustitie moeten aanzien..

Absoluut niks tegen Twente en zijn trouwe aanhang, maar als je als club die een paar maanden geleden sowieso sportief al op degraderen stond geen begroting voor de JL had klaarliggen, is dat het zoveelste brevet van onvermogen en wanbeleid.

Twente speelt heel hoog spel met dit beroep; of Eredivisie of einde club. Dat eerste zou geen straf zijn, en natuurlijk het einde van de geloofwaardigheid van de KNVB.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-05-2016 11:42]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-05-2016 11:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De Graafschap redt het al jaren om steeds te switchen van divisie. Ik hoop alleen wel dat het dit keer niet het geval gaat zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-05-2016 12:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2016 21:11 schreef Mark het volgende:
Zoals verwacht? Heb je de ridicule reden van ze gehoord? Ze zeggen dat ze niet kunnen degraderen omdat hun begroting er geen rekening mee houdt

Flikker nou snel een eind op, hee. Dat konden NEC en Roda twee jaar geleden ook zeggen, en NAC vorig jaar eveneens. Doldwaze komedie. Wat een stelletje idioten zitten er daar in het bestuur zeg.

Beetje valse voorstelling van zaken. Dat ze failliet gaan bij degradatie is de reden dat ze in beroep gaan, ja, maar dat is niet de argumentatie waarom ze niet tot degraderen gedwongen zouden moeten worden.

Ik kreeg het voorheen in flarden mee, maar hier staat een mooie opsomming waarom de sanctie degradatie niet in de haak is: http://www.quotenet.nl/Nieuws/6-redenen-waarom-de-degradatie-van-FC-Twente-schandalig-is-178548 Samengevat lijkt het dus zo dat Twente al allerlei sancties geaccepteerd heeft, alles gedaan heeft wat het moest doen van de KNVB om de sanctie degradatie te voorkomen binnen de deadline, en nu uit het niets alsnog die degradatie krijgt die eigenlijk überhaupt helemaal niet kan, niet logisch is, geen precedent heeft en waarvan het effect niet in verhouding staat tot de overtreding.

Niet genoemd in dat stuk: een reden van de straf is in principe het contract wat Twente met Doyen heeft afgesloten waarbij transferrechten deels naar Doyen overgingen. Dit hebben ze in 2013 gedaan. Met deze constructie is er "third party ownership" ontstaan, wat medio 2015 is verboden. Twente heeft vanaf die tijd de KNVB niet goed geïnformeerd over die constructie, maar tegelijkertijd mocht die constructie gewoon volgens de KNVB zelf: Overeenkomsten met derde partijen voor 1 januari 2015 worden gerespecteerd.

Ik ken de details zeker niet, maar al met al ziet dit er toch echt niet eerlijk uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-05-2016 12:05]


I wish I was a butterfly


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-05-2016 12:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik hoop gewoon nu alleen maar dat Willem II zondag in eigen huis de misstap van gisteren rechttrekt. Wat er daarna gebeurd zal me eigenlijk worst wezen. Ik zie het namelijk zo gebeuren dat Twente toch in de Eredivisie mag blijven. Better safe than sorry.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-05-2016 17:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2016 12:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Samengevat lijkt het dus zo dat Twente al allerlei sancties geaccepteerd heeft, alles gedaan heeft wat het moest doen van de KNVB om de sanctie degradatie te voorkomen binnen de deadline, en nu uit het niets alsnog die degradatie krijgt die eigenlijk überhaupt helemaal niet kan, niet logisch is, geen precedent heeft en waarvan het effect niet in verhouding staat tot de overtreding.


Ken de persoon die dit geschreven heeft niet, maar reden 3 en 4 zijn sowieso bullshit.

Over 3: Het is geen puur 'financieel wanbeleid' als je spelers haalt zoals Ziyech die je normaal gesproken eigenlijk nooit had kunnen binnenhalen voor zulke salarissen en transfersommen en die anders bij Feyenoord gespeeld had. Dat is gewoon een keiharde en aantoonbare sportieve invloed voortvloeiend uit je financiële beleid. Je kunt die twee zaken niet apart zien bij een sportclub. We hebben het hier niet over een voorzitter die geld verduisterd heeft of zo, het gaat over onrechtmatig aangetrokken spelers die de sportieve prestaties beinvloeden.

Over 4: de meeste andere clubs die zelfs maar een fractie van wat Twente heeft geflikt zouden hebben uitgehaald, zouden gewoon meteen de licensie verliezen. Dit is recentelijk nog voor veel mindere redenen gebeurd met clubs als Haarlem en Veendam. Het enige waar je over kunt klagen is dat Twente uberhaupt nog een proflicensie heeft. Zeggen dat nu een grote groep gestraft wordt voor de acties van een kleine groep is natuurlijk volledig irrelevant. Ook Haarlem en Veendam hadden trouwe supporters die hun club niet wilden verliezen en keihard werkten om dat te voorkomen. Pure drogreden.

De timing is inderdaad prut en de KNVB heeft dit op zijn zachtst gezegd nogal belabberd aangepakt. Maar om te zeggen dat de maatregel zelf buitenproportioneel is, is lachtwekkend. Ze mogen blij zijn dat ze nog een licensie hebben. En als een faillisement en een doorstart op Topklasse niveau echt beter zou zijn, dan is er niks dat Twente let om dat uit eigen beweging alsnog te doen. Maar dat is uiteraard helemaal niet wat ze willen; ze willen gewoon op ED niveau blijven. Ja, dat willen we allemaal wel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-05-2016 14:38 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dit dus.

Dat er sowieso snel maar duidelijkheid mag komen. Bij een eventueel verlies morgen, kan er bij ons dus geen beleid/begroting gemaakt worden voor het volgende seizoen zolang dit kort geding loopt. Nieuwe TD, trainer, spelers, sponsorwerving, voorverkoop seizoenskaarten etc. Je kunt helemaal niks door deze soap.

Er moet bovenal gewoon gewonnen natuurlijk, maar toch


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 21-05-2016 19:14 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

En na Twente, zijn ze ook in Utrecht niet zo blij. Gaat lekker zo.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278508


Hier had uw advertentie kunnen staan!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 21-05-2016 21:01 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

De Spaanse competitie mag gerust 2,5 miljard aan schuld hebben... Maar die 32.000 euro... daar valt de UEFA over.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2016 14:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2016 17:20 schreef Mark het volgende:
Ken de persoon die dit geschreven heeft niet, maar reden 3 en 4 zijn sowieso bullshit.

Over 3: Het is geen puur 'financieel wanbeleid' als je spelers haalt zoals Ziyech die je normaal gesproken eigenlijk nooit had kunnen binnenhalen voor zulke salarissen en transfersommen en die anders bij Feyenoord gespeeld had. Dat is gewoon een keiharde en aantoonbare sportieve invloed voortvloeiend uit je financiële beleid. Je kunt die twee zaken niet apart zien bij een sportclub. We hebben het hier niet over een voorzitter die geld verduisterd heeft of zo, het gaat over onrechtmatig aangetrokken spelers die de sportieve prestaties beinvloeden.

Over 4: de meeste andere clubs die zelfs maar een fractie van wat Twente heeft geflikt zouden hebben uitgehaald, zouden gewoon meteen de licensie verliezen. Dit is recentelijk nog voor veel mindere redenen gebeurd met clubs als Haarlem en Veendam. Het enige waar je over kunt klagen is dat Twente uberhaupt nog een proflicensie heeft. Zeggen dat nu een grote groep gestraft wordt voor de acties van een kleine groep is natuurlijk volledig irrelevant. Ook Haarlem en Veendam hadden trouwe supporters die hun club niet wilden verliezen en keihard werkten om dat te voorkomen. Pure drogreden.

De timing is inderdaad prut en de KNVB heeft dit op zijn zachtst gezegd nogal belabberd aangepakt. Maar om te zeggen dat de maatregel zelf buitenproportioneel is, is lachtwekkend. Ze mogen blij zijn dat ze nog een licensie hebben. En als een faillisement en een doorstart op Topklasse niveau echt beter zou zijn, dan is er niks dat Twente let om dat uit eigen beweging alsnog te doen. Maar dat is uiteraard helemaal niet wat ze willen; ze willen gewoon op ED niveau blijven. Ja, dat willen we allemaal wel.

3: elke financiële malversatie heeft indirect sportieve consequenties, dus dat verweer vind ik niet heel sterk. Het punt van dat stuk is meer dat men dus niet iets heeft gedaan wat direct consequenties heeft op de sport. Voor de indirecte beïnvloeding van het sportieve verloop heeft men al puntenaftrek gekregen.

4: ik heb dit niet eerder 'live' zien gebeuren, dus of er met andere clubs hetzelfde gebeurd zou zijn weet ik niet op detail. Dat zegt echter ook niets over of het proportioneel is of niet Als ik het snel even opzoek is bij Haarlem en Veendam de licentie afgenomen omdat ze niet voldeden aan het licentiereglement (beiden failliet / surseance van betaling aangevraagd). Het niet voldoen aan het licentiereglement is bij Twente (nog ) niet het geval (t), anders hadden ze de licentie ook niet direct teruggekregen. Dat vervolgens een groep mensen die geen schuld had disproportioneel gestraft wordt was in dat stuk maar een zijsprong onder het kopje 'disproportioneel', maar is inderdaad niet een ter zake doend punt.

Heeft niet zoveel met timing te maken waarom dit prut is, het is gewoon niet eerlijk. Twente heeft aan alle voorwaarden voldaan die de KNVB gesteld heeft, en dan wordt alsnog de licentie ingetrokken. Het enige timing-aspect wat er in zit is dat de KNVB dat niet durfde te doen toen de competitie nog liep. Twente is daarbij al gestraft met boetes en puntenaftrek, en dan wordt toch nog opeens een straf uit de hoge hoed getrokken die helemaal niet kan. En tsja, misschien was de initiële straf wel niet genoeg voor het vergrijp, maar dan moet je de regels aanpassen zodat dat in de toekomst anders gaat. Niet de regels met terugwerkende kracht aanpassen (/omzeilen) om alsnog een straf mogelijk te maken.


I wish I was a butterfly


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-05-2016 17:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nou, hup Willem II!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2016 18:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Willem II toch nog op eigen kracht erin, De Graafschap is afhankelijk van de rechtszaak van Twente.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen