IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 15-11: Overkill - Prong - Enforcer - De Pul Uden
vandaal
Usericon van vandaal
Posted 06-05-2014 13:23 by vandaal Wijzig reactieProfiel van vandaalQuote dit bericht

Zaterdag 15 november:

- Overkill
- Prong
- Enforcer
- Darkology

Open: 19:30
Start: 20:00
VVK: € 27,-
Kassa: € 32,-

Enigste NL show!

http://www.livepul.com/1049/overkill-prong-enforcer-darkology/

[Dit bericht is gewijzigd door vandaal op 06-05-2014 13:24]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-05-2014 23:16 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

enige


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 10-05-2014 12:15 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Hopelijk nog een Vlaamse datum dan!


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-05-2014 14:45 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Mooie combi!


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 10-05-2014 15:36 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Gave show, en dat om de hoek bij de ouders. Wel aan de prijzige kant zeg, allejezus.


Aratron
Usericon van Aratron
Posted 24-10-2014 17:04 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht

Stelletje tyfushonden bij Ticketmaster!!!

2 kaartjes is al niet goedkoop en daar komt dan nog bij:
2x €3.85 servicekosten
1x Versturen van een PDF-bestand €1,- !!!!!!
1x Bankkosten €0.67

Totaal €63.37! waarvan dus €9.37 bullshitkosten.

En de kaartjes voor Cannibal Corpse in Dordrecht waren ook al niet goedkoop.


Aratron


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-10-2014 18:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2014 17:04 schreef Aratron het volgende:
Stelletje tyfushonden bij Ticketmaster!!!

2 kaartjes is al niet goedkoop en daar komt dan nog bij:
2x €3.85 servicekosten
1x Versturen van een PDF-bestand €1,- !!!!!!
1x Bankkosten €0.67

Totaal €63.37! waarvan dus €9.37 bullshitkosten.




Dan heb je alsnog € 0.63 verdient ten opzichte van de prijs aan de avondkassa.
Krijg je daar nou geen fijn gevoel bij?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 24-10-2014 20:18 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Sjesus...

Dan betaal ik liever aan de dagkassa, dat de betreffende zaal het volle pond opstrijkt!
Kunnen ze leuke pakkages blijven boeken ipv dat ticketbobo's het geld gaan zitten tellen achter hun bureau.


Aratron
Usericon van Aratron
Posted 24-10-2014 20:48 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht

Tja, ik ben altijd bang dat het uitverkocht is, dus daarom koop ik altijd in de voorverkoop.


Aratron


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 16-11-2014 13:07 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Was een geslaagde avond!
Volle bak in de Pul. Wat me vooral opviel was dat het geluid de hele avond erg goed was. Dikke pluim voor de verantwoordelijke hiervoor.
Band van de avond voor mij was Prong. Wat retestrak was dat

Een minpunt was het belachelijke systeem om munten te kopen. Of pinnen of gepast betalen aan de balie. Of een muntautomaat welke alleen €0,20 muntjes wisselgeld teruggeeft.



[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 16-11-2014 17:23]


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 16-11-2014 13:09 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-11-2014 14:52 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Godver, dat was inderdaad een verdomd toffe avond!
En ja, dat muntjes systeem was wel kut met peren.
Qua geluid was het allemaal prima, alleen stonden de drums bij Prong wel heel erg hard. Die droegen behoorlijk de hele show, al was dat bepaald geen straf.

Lekker ramvol ook en mooi om die grote pit te zien vanaf het balkon



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-11-2014 14:55 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Oh en vooraf even wat patat halen was ook een hele opdracht. Geen pin-automaat dicht in de buurt en bij de 2 dichtsbijzijnde snackbarren kon je niet pinnen.
Toen we eindelijk een pin-automaat vonden zagen we een andere snackbar. Waar je ook nog eens kon pinnen



ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 16-11-2014 17:27 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Dat balkon was een verheerlijking. We hebben de hele avond op het balkon gehangen.

Drums bij Prong stonden idd wel wat hard, maar niet storend.
De bassist van Prong was wel aardig de weg kwijt. Geniale actie om iemand uit het publiek te halen, en die aan de zijkant van het podium te laten staan en belonen met een flesje water
Persoon in kwestie wist geen raad met de rare situatie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2014 17:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2014 17:27 schreef ADHD het volgende:
Dat balkon was een verheerlijking. We hebben de hele avond op het balkon gehangen.

Drums bij Prong stonden idd wel wat hard, maar niet storend.
De bassist van Prong was wel aardig de weg kwijt. Geniale actie om iemand uit het publiek te halen, en die aan de zijkant van het podium te laten staan en belonen met een flesje water
Persoon in kwestie wist geen raad met de rare situatie

maar ja, hoe oud was die persoon dan ook? 12??13??
Verder was het een zeer geslaagd concert waarbij zelfs de twee andere supportacts goed te pruimen waren (lekker relaxed kunnen kijken vanaf het balkon).


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 16-11-2014 17:52 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Was een toffe avond. Overkill heerste!

Op het einde stond er ook politie. Bij de kluisjes vonden twee groepen mensen het nodig elkaar de hersens in te slaan. Iemand meer info hierover?


Aratron
Usericon van Aratron
Posted 16-11-2014 20:17 by Aratron Wijzig reactieProfiel van AratronQuote dit bericht

Zeer geslaagd ja!
Ik stond links helemaal vooraan, bijna recht voor Tommy Victor van Prong, wat een wereldgitarist!
Overkill heerste als vanouds, waarbij me voor het eerst opviel wat een strakke gitarist Dereck Taylor eigenlijk is. Ja, hij speeld eenvoudige partijen, maar toch, erg goed. En een grappige gast om op het podium te zien.

Wat me ook opviel, was dat de nieuwe nummers eigenlijk naadloos aansluiten bij de hele oude. Ze begonnen met Armorist van de laatste cd en meteen daarna Overkill van de eerste cd, geweldig!

Van die vechtpartij heb ik niks meegekregen, ik zag alleen een stumpert staan met bloed op z'n kanis en shirt en wat politie.

Gave zaal ook! En van de muntjes ellende heb ik niks gemerkt. 3 minuten na binnenkomst had ik al een biertje te pakken.


Aratron


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 16-11-2014 20:37 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Er was wel op het balkon al een opstootje tijdens overkill. Een blond vrouwtje met een erg kort lontje vond het nodig om een kerel op zijn neus te meppen. Aanleiding hiervan weet ik niet. De gasten wilde het wat sussen kreeg ik het idee, alleen dat vrouwtje vond het nodig om telkens een nieuwe confrontatie aan te gaan. Beetje jammer....
Wellicht dat ze elkaar weer gezien hebben bij de kluisjes.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 18-11-2014 18:29 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Daar heb ik eigenlijk niks van gemerkt op het balkon, al ben ik vlak voor de toegift met m'n maat weggegaan ivm de drukte. Hij zeult nogal een flinke camera mee namelijk

Dat jochie werd mogelijk uit het publiek gehaald door die bassist omdat ie daar nogal eens flinke beuken van de pit kreeg, de anderen om hem heen ten spijt.



rarefan
Usericon van rarefan
Posted 21-11-2014 21:10 by rarefan Wijzig reactieProfiel van rarefanQuote dit bericht

Ik vond het geluid eigenlijk net niet zo goed. Bij Darkology stond de bas luider dan de gitaar, bij Enforcer hoorde je de zanger af en toe nauwelijks en bij Overkill klonk de zang soms bijzonder schel, alleen Prong vond ik net wel evenwichtig qua geluid.


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen