IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Nonexist (ex-Arch Enemy)
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2014 20:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dit is de band van zanger Johan Liiva nadat hij Arch Enemy verliet.

Deze prima plaat kwam toen uit:



...waarvan ik dacht dat het een eenmalig gebeuren was, maar er blijkt 10 jaar later opeens een opvolger gemaakt te zijn welke voor mij dus onder de radar was doorgevlogen.









En nu blijkt dat ze op dit moment de derde plaat Throne of scars aan het opnemen zijn.

Deze band heeft dus na 12 jaar wel een eigen topic verdiend.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2014 21:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-05-2014 22:49 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Is die 2de dan nu eindelijk uitgebracht in fysiek formaat?



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-09-2016 23:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Blijkbaar alleen in Japan


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-09-2016 0:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2014 22:49 schreef williamblake het volgende:
Is die 2de dan nu eindelijk uitgebracht in fysiek formaat?


Als je er naar op zoek bent, zou je ze een berichtje kunnen sturen op hun officiƫle Facebook pagina (of iets in die trant). Een paar maanden geleden hadden ze op Facebook gepost dat ze nog exemplaren van die tweede hadden liggen en dat je ze kon bestellen. Geen flauw idee of ze ondertussen op zijn, maar lijkt me niet. Ik had toen gelijk een berichtje gestuurd en voor 15 euro inclusief verzendkosten heb ik hem direct bij de band vandaan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 15-09-2016 9:09 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik heb hem ondertussen (samen met de 3de) al lang liggen...



Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen