IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : ronselen van moslimjongeren??? Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-05-2002 23:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ga vooral door zou ik zeggen allemaal naar verweggistan en doe daar maar tegen een agent wat je hier allemaal doet.

nee effe serieus, wat zijn ze toch gek zeg die moslims dat ze daar in trappen. ik heb op een rare manier och ook een beetje medelijden met die twee die in india zoijn gedood. ze gellofdene rgens in en hebben daar zeer duur voor betaald.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 30-05-2002 23:03 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Uhm, waar heb je het precies over?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2002 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lachen man, de sukkels.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 30-05-2002 23:03 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 23:02 schreef attila_de_hun het volgende:
ga vooral door zou ik zeggen allemaal naar verweggistan en doe daar maar tegen een agent wat je hier allemaal doet.

nee effe serieus, wat zijn ze toch gek zeg die moslims dat ze daar in trappen. ik heb op een rare manier och ook een beetje medelijden met die twee die in india zoijn gedood. ze gellofdene rgens in en hebben daar zeer duur voor betaald.


Bwah zo een schok voor de bevolkingsdichtheid daar is het niet echt...


Tum podem extulit horridulum...


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 30-05-2002 23:04 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 23:02 schreef attila_de_hun het volgende:
ga vooral door zou ik zeggen allemaal naar verweggistan en doe daar maar tegen een agent wat je hier allemaal doet.

nee effe serieus, wat zijn ze toch gek zeg die moslims dat ze daar in trappen. ik heb op een rare manier och ook een beetje medelijden met die twee die in india zoijn gedood. ze gellofdene rgens in en hebben daar zeer duur voor betaald.

lekker voor ze


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-05-2002 23:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 23:03 schreef Vargen666 het volgende:
Uhm, waar heb je het precies over?


Ik meen dat het toch in verschillende nieuwsmedia is vermeld. Extreme moslim-organisaties zoeken jonge mensen om deel te nemen aan acties over de wereld. (ten minste ik dacht dat wel de strekking was). Ook Nederlandse jongeren hebben zich hier voor opgegeven.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 30-05-2002 23:11 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Och heden, ik dacht dat we de kruistochten nu echt wel achter ons hadden gelaten nu.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 3:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het zou lullig kunnen zijn voor de gehersenspoelden onder hen, maar tegenwoordig is in dit werelddeel alle informatie voorhanden, dus de logische conclusie blijkt mijns inziens:

Het martelaarsschap zien ze als het hoogst haalbare. Dan gun ik ze dat bij deze.

Als je al zo'n mafkees bent om er heen te willen gaan dan verdien je het ook.

De rest weet wel beter mag ik hopen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 3:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 mei 2002 23:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik meen dat het toch in verschillende nieuwsmedia is vermeld. Extreme moslim-organisaties zoeken jonge mensen om deel te nemen aan acties over de wereld. (ten minste ik dacht dat wel de strekking was). Ook Nederlandse jongeren hebben zich hier voor opgegeven.


Die strekking klopt; die gasten voeren zo hard oorlog; daar valt kennelijk niet tegenop te neuken. Je gaat je met zulke akties afvragen wanneer de troepen op raken...

..treurig dat zulke haat alleen lijkt te kunnen stoppen met uitroeing van één kant of beide kanten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 31-05-2002 16:16 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 15-04-2006 1:34]


Don't touch me. I'm evil.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 31-05-2002 16:25 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 16:16 schreef Rammoth het volgende:
mag je dan eindelijk legalen op die allochtone schiete


Beetje allochtone zin qua spelling en grammatica dit.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 31-05-2002 16:28 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 16:25 schreef DimmuChild het volgende:
Beetje allochtone zin qua spelling en grammatica dit.


kmoest geeuwen tijdens het typen en toen maakte ik een paar fouten hehehe


Don't touch me. I'm evil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 16:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ook in het nieuws gezien dat de besnijdenissen tegenwoordig vrij radikaal/ grondig worden uitgevoerd?

Goed man; geloof rewlz!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-05-2002 17:00]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 31-05-2002 17:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Aha, dat daar had ik ook over gelezen ja.

Ik richt bij deze een satanische terreurbeweging op die aanslagen pleegt in de arabische wereld. Wie doet er mee?

Oh, en wij doen niet aan zelfmoordaanslagen, aangezien ons bord voor onze kop niet zo groot is als dat van hun.



Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 31-05-2002 18:14 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

I'll join...



dat waren alle buitenlandse smilies


Don't touch me. I'm evil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-05-2002 18:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 17:02 schreef Vargen666 het volgende:
Aha, dat daar had ik ook over gelezen ja.

Ik richt bij deze een satanische terreurbeweging op die aanslagen pleegt in de arabische wereld. Wie doet er mee?

Oh, en wij doen niet aan zelfmoordaanslagen, aangezien ons bord voor onze kop niet zo groot is als dat van hun.

Jaaaa !! Ik wil !!
Ik ha zoiets trouwens (IRL) al wel verwacht !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-05-2002 19:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 17:02 schreef Vargen666 het volgende:
Aha, dat daar had ik ook over gelezen ja.

Ik richt bij deze een satanische terreurbeweging op die aanslagen pleegt in de arabische wereld. Wie doet er mee?

Oh, en wij doen niet aan zelfmoordaanslagen, aangezien ons bord voor onze kop niet zo groot is als dat van hun.


Count me in! Ik ben niet zo met Satanisme bezig dus dan word ik wel de gewapende vleugel. Mag jij de politiek/ideologische vleugel zijn.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 31-05-2002 19:01 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 17:02 schreef Vargen666 het volgende:
...

Oh, en wij doen niet aan zelfmoordaanslagen, aangezien ons bord voor onze kop niet zo groot is als dat van hun.


En anders is dat bord nog altijd op zijn kop gedraaid om aan te geven dat het hier een blasphemische ende evil groepering betreft.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 31-05-2002 21:37 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ach, dood aan die klote hoofdoekjesdragers


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 31-05-2002 21:43 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 31 mei 2002 18:57 schreef Jenje het volgende:
Jaaaa !! Ik wil !!
Ik ha zoiets trouwens (IRL) al wel verwacht !


Het feit dat het nog niet is gebeurd is een bewijs dat Satanisten toch nog iets slimmer zijn ... gelukkig.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 31-05-2002 22:14 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

.

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 31-05-2002 23:34]



Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 02-06-2002 20:17 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 22:14 schreef Vinay het volgende:
.


jij zoekt vast naar meer posts


Don't touch me. I'm evil.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-06-2002 21:55 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

lol.. on-topic:

Ik vind het maar naief van die moslims


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-06-2002 22:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2002 21:55 schreef Phaestus het volgende:
lol.. on-topic:

Ik vind het maar naief van die moslims


Inderdaad, het lachen zal ze wel vergaan in Pakistan als ze wat nucleaire bommen op hun kop krijgen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-06-2002 22:14 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach.. ja..

de moslims van tegenwoordig idiote zelfmoord aanvallen..

ze zoeken het allemaal zelf maar uit


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 03-06-2002 23:45 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Is er - zeg maar - iemand die hier ook - nou ja ik bedoel - enigszins over nagedacht heeft, in de zin van je verstand gebruiken. Ik weet dat het sinds zo ongeveer begin mei dit jaar een beetje uit de mode is om je bovenkamer intensief te masseren, buiken zijn meer in, maar dit niveau kan toch geen stand houden?

Zeg nou zelf.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen