IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Clouds (pakkende melodoom/atmosdoom)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2014 21:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heerlijke doom






Daniel Neagoe Drums, Vocals (2013-present)
See also: Colosus, Deos, Eye of Solitude, God Eat God, ex-My Shadow, ex-Fogland, ex-Gothic, ex-Imber Luminis, ex-Tiarra, ex-Unfathomable Ruination, ex-L.O.S.T. (live), ex-Amatris (live)
Jarno Salomaa Guitars (2013-present)
See also: Shape of Despair, ex-The Mist and the Morning Dew, ex-Haven in Shadows, ex-Raven, ex-Fallen, ex-Rapture
Déhà Guitars, Bass (2013-present)
See also: Deos, Imber Luminis, K.F.R, Maladie, Merda Mundi, Slow, We All Die (Laughing), Yhdarl, ex-Deviant Messiah, Alenda, Aurora Borealis, AutoDestructionNeeded, COAG, Eat Their Crusts, GigaPenzor, Ignifer, Jah El Camino, Khel, NØD, ex-Dunkelnacht, ex-Ithilien, ex-Wunde
Kostas Panagiotou Keyboards (2013-present)
See also: Aphonic Threnody, Landskap, Pantheist, ex-Wijlen Wij, Ereipia, ex-Bellator, ex-Crippled Black Phoenix
Pim Blankenstein Vocals (2013-present)
See also: Officium Triste, The 11th Hour
Jón Aldará Vocals (2013-present)
See also: Barren Earth, Hamferð, ex-Hatursvart, ex-Solbrud



I mean ... wow


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-06-2014 21:56 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

http://doomclouds.bandcamp.com/album/doliu

Hier kan je het gehele album beluisteren. Klinkt inderdaad erg goed.
Moet het wel nog meerdere luisterbeurten geven om geheel te doorgronden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2014 22:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kan er met moeite naar luisteren zonder dat mn ogen nat worden


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2014 23:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Schopverdomme,

Fuzion, dit niets voor jou?


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-06-2014 7:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja zeker mooi.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 25-06-2014 13:31 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ik heb een (beperkt) aantal Clouds CD's beschikbaar. De totale oplage is 300 stuks. Als je interesse hebt, moet je even een mailtje sturen. De CD kost €13,84 incl. verzendkosten.

cbwzine@gmail.com

Pim



[Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 25-06-2014 14:36]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2014 16:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

maaaaaaaaaail!!!!!!!


signature


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 26-06-2014 8:35 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

En uitverkocht!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-06-2014 9:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Pff net op tijd dan


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 26-06-2014 10:08 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Verdomme!

Lekker line uppie. Vooral die zangers van Hamferõ en Eye of Solitude zijn leuke toevoegingen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2014 11:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2014 9:39 schreef Mark Z het volgende:
Pff net op tijd dan
+1


signature


Morpheus2000
Usericon van Morpheus2000
Posted 26-06-2014 12:17 by Morpheus2000 Wijzig reactieProfiel van Morpheus2000Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/morpheus2000

quote:
Op 25 juni 2014 13:31 schreef Der_Pim het volgende:
Ik heb een (beperkt) aantal Clouds CD's beschikbaar. De totale oplage is 300 stuks. Als je interesse hebt, moet je even een mailtje sturen. De CD kost €13,84 incl. verzendkosten.



Ok,
ben even benieuwd. Ik heb de cd half juni via de band zelf besteld, maar via daar krijg ik hem pas opgestuurd vanaf 20 juli. Ook de band zelf had maar een beperkt aantal copies.
Maar goed,
je gaat me nu toch niet vertellen dat ik, omdat ik me niet kon inhouden, en duurder uit ben (13 pond ipv 14 euro) en de cd later opgestuurd krijg....
Geweldige muziek dat wel!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-11-2016 16:46 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nieuwe is nu hier te streamen! Feest!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-11-2016 11:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2016 16:46 schreef ColdheartMinor het volgende:
Nieuwe is nu hier te streamen! Feest!


Ja zeker mooi.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 04-11-2016 11:31 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Hmmm. Is blijkbaar met die nieuwe zanger van Barren earth wiens bombastische clean vocals ik enorm irritant vind. Denk dat ik het ga skippen.



Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-11-2016 12:16 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2016 11:31 schreef williamblake het volgende:
Hmmm. Is blijkbaar met die nieuwe zanger van Barren earth wiens bombastische clean vocals ik enorm irritant vind. Denk dat ik het ga skippen.


Niet alleen hij op vocalen. Ook Daniel van Eye Of Solitude en Pim van Officium Triste.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 28-03-2017 13:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

net de cd doliu ontdekt op youtube... heerlijke muziek zeg


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-07-2017 11:38 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nieuwe EP is ook weer goud hoor!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-07-2017 11:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

subliem idd


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-01-2018 13:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja zeker mooi.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 29-01-2018 14:59 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik ga ze aanstaande zaterdag live bekijken in Antwerpen. Zal van dat optreden afhangen of ik effectief releases ga aanschaffen.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-01-2018 15:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja daar heb ik ook kaartjes voor. Ben vooral benieuwd naar de locatie, ziet er mooi uit op foto's. Dat Funeral ook speelt, is heel mooi meegenomen.

Snap alleen niet waarom er ook VIP upgrades beschikbaar zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 29-01-2018 15:13]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-01-2018 15:19 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Waar ergens in Antwerpen?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-01-2018 15:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2018 15:19 schreef PandroidJack het volgende:
Waar ergens in Antwerpen?


AMUZ

https://www.facebook.com/events/335827380213479


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-01-2018 15:36 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ken ik (nog) niet, maar zit dan toch bij Wiegedood in Aarschot.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen