IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 9 nov - The Gathering - EXTRA 'Anniversary Show' - Doornroosje, Nijmegen Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-06-2014 14:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

THE GATHERING - 25 Years of Diving into the Unknown - 'Special Anniversary Show'

zondag 9 november
Doornroosje Nijmegen

Álle kaarten voor de jubileumshow van The Gathering, met álle bandleden die ooit in de band hebben gezeten, op 9 november zijn binnen recordtijd verkocht.

Er komt daarom een extra matinee show op dezelfde dag.

De kaartverkoop voor dit optreden start op dinsdag 1 juli om 10.00 uur.

klik hier voor tickets & info



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-06-2014 16:06 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik mis wel een zanger trouwens.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-06-2014 16:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

En nog een zangeres.


I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-06-2014 10:16 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Niels Duffhuës zal ook zijn medewerking verlenen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-07-2014 11:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Én 2 kaartjes in da pocket.


Boeiender


brundlefly
crusade4krijst
Usericon van brundlefly
Posted 01-07-2014 11:36 by brundlefly Wijzig reactieProfiel van brundleflyQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2014 10:16 schreef Spirit In Black het volgende:
Niels Duffhuës zal ook zijn medewerking verlenen.

OMFG hopelijk alleen backstage. Die zang was echt ehhh VRESELIJK


I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-07-2014 12:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Misschien is hij de bob. Of roadie. ;-) serieus, staat daar echt ook maar iemand op te wachten? Je staat al niet op de poster...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2014 12:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Martine van Loon klonk ook al magertjes op die plaat.

Liever dat Bart de Almost a dance nummers doet zoals op de advance tape.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-07-2014 13:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2014 12:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Misschien is hij de bob. Of roadie. ;-) serieus, staat daar echt ook maar iemand op te wachten? Je staat al niet op de poster...



jongens, fokking hell, deze twee shows zijn opgezet door The Gathering zelf ter ere van het 25 jarig bestaan, ze willen hier elk bandlid bij betrekken. Dat is hun goed recht. Stop met mauwen, het wordt vast een mooie avond.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-07-2014 13:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

update; de helft van de kaarten voor de tweede show zijn inmiddels verkocht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-07-2014 13:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juli 2014 13:01 schreef Spirit In Black het volgende:
jongens, fokking hell, deze twee shows zijn opgezet door The Gathering zelf ter ere van het 25 jarig bestaan, ze willen hier elk bandlid bij betrekken. Dat is hun goed recht.


Tsja. Hadden ze hem maar meteen op de poster moeten zetten. Zo krijg je verwarring, hehe.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-07-2014 13:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Er zullen nog wel meer details worden vrijgegeven voor aanvang van deze dag denken we.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-07-2014 13:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 juli 2014 13:01 schreef Spirit In Black het volgende:
jongens, fokking hell, deze twee shows zijn opgezet door The Gathering zelf ter ere van het 25 jarig bestaan, ze willen hier elk bandlid bij betrekken. Dat is hun goed recht. Stop met mauwen, het wordt vast een mooie avond.


Ah, kut, ik heb dus kaartjes voor de middag.


Boeiender


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 01-07-2014 13:34 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Avondtickets onmiddellijk aangeschaft toen het nieuws bekend was.
En op zich zou ik er geen probleem mee hebben als ze een nummertje spelen van hun 2de met Niels.



Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 03-07-2014 9:32 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

ik heb een avondkaartje, maar de middag komt mij beter uit. Zijn er mensen die willen ruilen?


100% anti-Kvelgeest


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 06-08-2014 21:00 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Damn, ik zie dit vandaag pas. En het tweede concert was volgens gathering.nl nog niet uitverkocht...

Helaas is het dat wel. Balen... of zou er nog eentje bij kunnen komen?


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 27-10-2014 15:38 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2014 13:24 schreef MR. N het volgende:
Ah, kut, ik heb dus kaartjes voor de middag.

Dan zie ik je daar! Ik heb zojuist alsnog een kaartje gescoord! *blij*

Ow ja, mocht er nog iemand een kaart over hebben dan wil ik die wel overnemen, dan kan mijn vriendin ook mee...
Dus wie o wie??


mascha
Usericon van mascha
Posted 05-11-2014 17:24 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2014 15:38 schreef Valediction het volgende:


Ow ja, mocht er nog iemand een kaart over hebben dan wil ik die wel overnemen, dan kan mijn vriendin ook mee...
Dus wie o wie??


Niet meer nodig. Jij mag 2x middag alleen en avond met mij. Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd


brundlefly
crusade4krijst
Usericon van brundlefly
Posted 10-11-2014 9:23 by brundlefly Wijzig reactieProfiel van brundleflyQuote dit bericht

Dat was best te pruimen gistermiddag. Het begon wel wat rommelig en helaas maar 2 nummers van 'Always...' en geen 'Almost a dance' (hoe verrassend).
De aankondigingen in het Engels waren weer jammer, net zoals het hoge Kumbaya gehalte bij sommige nummers waar alle zangers op het podium stonden.
Verder werden alle krakers gespeeld en was er een glansrol voor Anneke. Ik vond het wel sneu voor Silje dat overduidelijk was dat zij niet in de schaduw van Anneke kan staan.


I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-11-2014 10:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 november 2014 9:23 schreef brundlefly het volgende:
Dat was best te pruimen gistermiddag. Het begon wel wat rommelig en helaas maar 2 nummers van 'Always...' en geen 'Almost a dance' (hoe verrassend).
De aankondigingen in het Engels waren weer jammer, net zoals het hoge Kumbaya gehalte bij sommige nummers waar alle zangers op het podium stonden.
Verder werden alle krakers gespeeld en was er een glansrol voor Anneke. Ik vond het wel sneu voor Silje dat overduidelijk was dat zij niet in de schaduw van Anneke kan staan.
Ik deel bovenstaande grotendeels, aankondigingen in het Engels was vanwege het grote aantal buutnlaanders wel te verdedigen. Bart Smits deed het grunt gedeelte erg overtuigend, Marike was tenenkrommend vals zo af en toe. Erg blij dat ik ze nog eens de krakers met Anneke heb mogen zien spelen, bij het duet van Anneke en Silje werd pijnlijk duidelijk wie dé stem heeft. Anneke dus.

Erg genoten al met al.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 10-11-2014 10:47]


Boeiender


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-11-2014 14:37 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Welk nr was dat duet, staat dat al op youtube misschien?


... hoe de hazen lopen ...


kiss1969
Usericon van kiss1969
Posted 10-11-2014 16:48 by kiss1969 Wijzig reactieProfiel van kiss1969Quote dit bericht



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-11-2014 17:57 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Best pijnlijk ja. Maar Anneke zingt hier dan ook echt als een nachtegaaltje, nog beter dan toen ze nog in de band zat lijkt het wel.


... hoe de hazen lopen ...


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-11-2014 17:59 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vond het best erg goed, was eigenlijk vergeten dat ik the gathering na mandylion best erg goed vind. Always is een leuke album maar niet veel meer dan dat.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-11-2014 18:59 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2014 17:59 schreef tomcat ha het volgende:
Always is een leuke album maar niet veel meer dan dat.


Always is natuurlijk wel iets meer dan een leuke album. Destijds was het nog aardig baanbrekend om death metal met vrouwenzang te mixen.

The Gathering was samen met bands als Paradise Lost grondlegger van het gothic metal genre waar veel te veel kitscherige over the top bagger bandjes incl vals zingend emo zangeresje uit voortkwam. Je weet wel, het soort bandjes waar Jan Post zo van smult.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-11-2014 19:01]


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-11-2014 19:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Flink kwaliteitsverschil.

Ik heb ook nooit gesnapt waarom The Gathering niet een echt goede zangeres heeft gezocht toen Anneke weg ging. Silje is niet heel slecht maar het is meer een zangeres voor een bandje dat het voorprogramma van Autumn of Epica doet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen