IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Films over superhelden [superheldenfilmstopic] Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-12-2008 9:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-12-2008 10:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

superhelden topic, gast....links van debiele films post je maar ergens anders.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-05-2009 8:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het bewijs dat een massaal gedownloade film -en ruim in de media over bericht- de industrie geen succes in de weg staat:

Tweede Wolverinefilm in de maak

Uitgegeven: 6 mei 2009 00:03
Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 00:02

LOS ANGELES - Producent Fox heeft besloten een tweede film rond het X-Men-personage Wolverine te maken.

Dat melden Amerikaanse websites dinsdag. De eerste Wolverinefilm ging vorige week in première en bracht in enkele dagen meer dan 150 miljoen dollar in het laatje.

Wolverine is de eerste van een aantal geplande 'spinoffs' van X-Men, films die zich concentreren op één personage uit de X-Mentrilogie.

Magneto

Een volgend deel zou gaan over Magneto, die een halve eeuw geleden vernietigingskamp Auschwitz wist te overleven. Maar deze film is voorlopig even in de ijskast gezet.

Het tweede deel over Wolverine zou zich afspelen in Japan. Het is nog niet bekend wanneer de film opgenomen gaat worden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 14-05-2009 12:01 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht



Iemand die deze al gezien heeft?
Vooral Hulk vs Wolverine is te gek.
De animatie is geweldig, het bloed spetst van het scherm en leuke quotes van Deadpool. Wolverine neemt het hier op tegen de andere leden van Team X, Omega Red, Sabretooth en Lady Deathstrike en Deadpool, ook wordt de transformatie van zijn skelet naar Adamantium getoond.
Ook Hulk vs Thor is best de moeite waard. Vind deze de beste animatiefilms van marvel tot nu toe.


Verlekkerd op dood metaal


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-05-2012 23:20 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Daarnet naar de The Avengers geweest. Best wel oké, redelijk standaard maar aardig verhaal en een paar goeie grappen.




Hatsjikidee!


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 6:54 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Hoe is The Avengers in vergelijking met Watchmen?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-05-2012 10:14 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Geen idee, ik heb de Watchmen niet gezien.

Hij is wel beter dan "Thor", maar dat is natuurlijk niet zo heel moeilijk.


Hatsjikidee!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2012 10:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 6:54 schreef G.I.R.L. het volgende:
Hoe is The Avengers in vergelijking met Watchmen?

Nou, ga er maar vanuit dat The Avengers vele malen simplistischer is. Duidelijk dat die veel meer op spektakel en superheldenstoerdoenerij hangt


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2012 12:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Beetje een rare vraag vind ik!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 12:43 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 mei 2012 12:33 schreef spectre het volgende:
Beetje een rare vraag vind ik!
Hoezo?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 04-05-2012 13:21 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 6:54 schreef G.I.R.L. het volgende:
Hoe is The Avengers in vergelijking met Watchmen?


Beide in de bios gezien, vond The Avengers heel erg vet. Aantal keren toch wel echt hardop moeten lachen. Watchmen was ik niet bijzonder van onder de indruk.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-05-2012 18:48 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 10:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou, ga er maar vanuit dat The Avengers vele malen simplistischer is. Duidelijk dat die veel meer op spektakel en superheldenstoerdoenerij hangt


En dat is helemaal goed
Anders was het een supersukkelfilm geweest. Ofzoiets.


Hatsjikidee!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2012 18:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2012 18:48 schreef Unholy Mary het volgende:
En dat is helemaal goed
Anders was het een supersukkelfilm geweest. Ofzoiets.

Tuurlijk is het goed! Maar die films zijn zo inherent anders dat ze met elkaar vergelijk relatief nutteloos is

Vergelijken met Iron Man (en Thor, ja) is dan logischer.


I wish I was a butterfly


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-05-2012 18:56 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ja, kijk, ik heb Watchmen dus niet gezien dus dat maakt het sowieso lastiger.

Is Iron Man nog wat?


Hatsjikidee!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2012 19:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja.


I wish I was a butterfly


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-05-2012 20:39 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Mooi. Ga ik ze komende week even lenen in de bieb


Hatsjikidee!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 05-05-2012 14:34 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 4 mei 2012 13:21 schreef SadistikFuk het volgende:
Beide in de bios gezien, vond The Avengers heel erg vet. Aantal keren toch wel echt hardop moeten lachen. Watchmen was ik niet bijzonder van onder de indruk.



Ik heb The Avengers niet gezien, maar Watchmen is echt wel een sterk staaltje verhaalvertelkunst en staat ook nog eens bol van muzikale filmreferenties. (Apocalypse Now was wel het meest duidelijk. Koyaanisqatsi was misschien voor de meesten minder duidelijk.)

(Maar ja, smaak... :p)



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen