IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Films over superhelden [superheldenfilmstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 23:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:09 schreef rajackar het volgende:
Heb je ook die tekenfikms gezien? Die waren best wel ok.


Net als met Streetfighter...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2002 23:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 23:09 schreef Mutilator het volgende:
Van Fantastic Four bestaat al een film wist je dat? Die is zó sleeeecht...


Ja, die is overigens nooit officieel uitgebracht. Ik verheug me toch wel op alle films maar vooral spider-man en de hulk. vooral de hulk vind ik een boeiend karakter (in de comics)


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 31-05-2002 23:14 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 31 mei 2002 23:12 schreef Mutilator het volgende:
Net als met Streetfighter...

eej Mutilatorrrr, ff tussedoor... Heb jij dat transformer spul op je ftp staan? zoja, was je adres?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-05-2002 23:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 23:11 schreef Mutilator het volgende:
Yep die is vrij slecht idd, net als Judge Dredd waar hij z'n helm afzet.

Toch zijn de Batman films (eerste 2 delen) zeer goed te doen; Tim Burton regiseerde de boel met een behoorlijke duistere sfeer a la Dark City en Jack Nichelson speelt een toffe rol, net als Danny deVito in deel 2.


DARK CITY! .. zeer goede film.. die sfeer die daar wordt neergezet is subliem.. het is echt zo'n film die je in je eentje midden in de nacht moet kijken.. helemaal achter elkaar zonder pispauze of chips..

..

Kent iemand DARKMAN trouwens/? Ik weet niet of er een comic van is geweeest maar die film is zeer goed.. het verhaal is niet veel beter dan de gemiddelde superhero verhaal,, maar het camerawerk is subliem (zelfde cameraman die ook delen van Matrix filmde )


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 31-05-2002 23:15 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Eigenlijk ben ik best benieuwd naar de Hulk. Vroeger had ik bijna alle comics van de Hulk, en de serie was ook één van mijn favorieten.


the only pleasure is pain


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 23:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:10 schreef attila_de_hun het volgende:
nee. maar ik kraak ze niet af voordat ik ze zie (alhoewel mijn VERWACHTINGEN ook niet altijd hoog zijn). Ik had ook geen hoge verwachtingen van "Attack of the clones"en die film regeert dus echt. en dat het een standaardverhaal is kan mij geen bal verschelen, ik hoef niet altijd naar een film met diepe bedoelingen of ingewikkelde plots. Ik wil dan vermaakt worden.


Precies, het zijn meestal niet zozeer films met pretenties en de filmmakers geven er toch vrij vaak een eigen draai aan, wat natuurlijk beter of slechter uit kan pakken.

Mooi voorbeeld is Blade; geen pretenties, gewoon aktie zo spectaculair mogelijk.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-05-2002 23:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Shit wat gaat het hier snel:

Nog twee brakheidallertijdenfilms:

- Street Fighter
- Mortal Kombat


Mistique
Evil Mutant
Usericon van Mistique
Posted 31-05-2002 23:16 by Mistique Wijzig reactieProfiel van MistiqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 23:10 schreef attila_de_hun het volgende:
nee. maar ik kraak ze niet af voordat ik ze zie (alhoewel mijn VERWACHTINGEN ook niet altijd hoog zijn). Ik had ook geen hoge verwachtingen van "Attack of the clones"en die film regeert dus echt. en dat het een standaardverhaal is kan mij geen bal verschelen, ik hoef niet altijd naar een film met diepe bedoelingen of ingewikkelde plots. Ik wil dan vermaakt worden.


Mjah, ok, I hear you there..

Maar ik heb nog nooit een zgn. comic-film gezien die mijn kritisch oog kon weerstaan. Het werkt gewoon niet, ik wíl helemaal geen echt mens zien die Spiderman nadoet, ik spuug op de effecten in de X-men film (Mystique met schubben, een trauma dat ik nooit kwijt zal raken) en over de Batman-films zal ik maar helemaal mijn mond dicht houden.

Ze zijn met dat soort films altijd zó vreselijk bezig om met effecten de gebeurtenissen in de comics te kunnen nadoen dat het op de een of andere manier al bij het begin als een pudding in elkaar zakt.


I am Homer of Borg. Prepare to be assimi..OOHHH, doghnuts !


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 31-05-2002 23:16 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 31 mei 2002 23:12 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, die is overigens nooit officieel uitgebracht. Ik verheug me toch wel op alle films maar vooral spider-man en de hulk. vooral de hulk vind ik een boeiend karakter (in de comics)

De sfeer van de films is ook zo lekker onrealistisch, geweldig, alsof je daadwerkelijk een comic aan 't lezen bent, echt de manier van filmen...
Ik kijk ook zeker weten uit naar deze 2...
X-men vind ik overigens zeker de moeite waard om te zien, of hij nou trouw is aan de comic of niet, kvon em vet


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 31-05-2002 23:17 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:16 schreef Valorian666 het volgende:
Shit wat gaat het hier snel:

Nog twee brakheidallertijdenfilms:

- Street Fighter
- Mortal Kombat


Helemaal mee eens. Waardeloze films.


the only pleasure is pain


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 31-05-2002 23:18 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 31 mei 2002 23:16 schreef Valorian666 het volgende:
Shit wat gaat het hier snel:

Nog twee brakheidallertijdenfilms:

- Street Fighter
- Mortal Kombat

LoL, Mortal Kombat is echt een flop, wahaha


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 23:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:14 schreef Wishmaster het volgende:
eej Mutilatorrrr, ff tussedoor... Heb jij dat transformer spul op je ftp staan? zoja, was je adres?


Die tekenfilms bedoel je? Ik heb geen FTP.
Geen verstand van hoe ik zoiets moet opzetten. Ik heb gewoon van www.tfarchive.com de lijst van alle episodes opgehaald en dan met Kazaa de computer laten binnenhalen. Op Direct Connect heb je trouwens ook een speciale Transformers hub.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 31-05-2002 23:22 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 31 mei 2002 23:20 schreef Mutilator het volgende:
Die tekenfilms bedoel je? Ik heb geen FTP.
Geen verstand van hoe ik zoiets moet opzetten. Ik heb gewoon van www.tfarchive.com de lijst van alle episodes opgehaald en dan met Kazaa de computer laten binnenhalen. Op Direct Connect heb je trouwens ook een speciale Transformers hub.

cool! spenx! xal ens rond gaan snuffelen, van de Transformers moge ze wel eens een bigbudget film gaan maken, aargh! xie 't al voor me


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 23:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:16 schreef Valorian666 het volgende:
Shit wat gaat het hier snel:

Nog twee brakheidallertijdenfilms:

- Street Fighter

Twijfelgeval; laatste rol van een klasseacteur: Raul Julia oftewel Gomez uit The Addams Family. Voor de rest vrij bud ja.

- Mortal Kombat


Vette pretentieloze camp! Zó ultraslecht, maar dat kun je verwachten van een film die gebaseerd op een spel waar het verhaaltje een excuuscontext is voor de aktie.

Ook Resident Evil kon me wel boeien hoewel het bij lange na niet het niveau van Dawn of the dead is. Bloedmooie actrice heeft hierin de hoofdrol trouwens.

Moet wel zeggen dat ik Tombraider niet aangedufd heb ondanks Angelina Jolie.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 23:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:22 schreef Wishmaster het volgende:
cool! spenx! xal ens rond gaan snuffelen, van de Transformers moge ze wel eens een bigbudget film gaan maken, aargh! xie 't al voor me


Je kent wel Transfomers the movie mag ik hopen? Die's supergaaf!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2002 23:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 23:16 schreef Mistique het volgende:
Mjah, ok, I hear you there..

Maar ik heb nog nooit een zgn. comic-film gezien die mijn kritisch oog kon weerstaan. Het werkt gewoon niet, ik wíl helemaal geen echt mens zien die Spiderman nadoet, ik spuug op de effecten in de X-men film (Mystique met schubben, een trauma dat ik nooit kwijt zal raken) en over de Batman-films zal ik maar helemaal mijn mond dicht houden.




Zo zie je maar dat smaken gewoon verschillen. Ik ga overigens niet naar een comicfilm met de verwachtingen dat ze volledig trouw blijven aan de stripboeken. Dat zou ik ook wel willen maar dat doen ze om een of andere reden nooit. Ik moet dan weer wel zeggen dat de plaatsjes en beelden die ik van spider-man heb gezien om te huilen waren zo mooi. Net uit een stripboek. maar ook bij deze film, verwacht ik geen sterk verhaal. Maar ik wil gewoon spidey zien slingeren. Trouwens, wat betreft de x-men werd er naar mijn mening uiterst sterk geacteerd door Patrick Stewart en ian McKellen. Vooral in de scenes waarin ze samen zaten sprongen de veonken van het scherm af. Die ene scene waarin magneto een kogel wil afvuren op een agent en prof x die mentaal tegen houdt is wat mij betreft een klassieker. En Hugh Jackman is gewoon wolverine. Dus x-men niet -->ovens


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 31-05-2002 23:28 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 31 mei 2002 23:25 schreef Mutilator het volgende:
Je kent wel Transfomers the movie mag ik hopen? Die's supergaaf!!!

die kan ik helaars nerges vinden
issie in winkels te koop? of moe je em van internep slepen...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 23:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:15 schreef Valorian666 het volgende:
...
Kent iemand DARKMAN trouwens/? Ik weet niet of er een comic van is geweeest maar die film is zeer goed.. het verhaal is niet veel beter dan de gemiddelde superhero verhaal,, maar het camerawerk is subliem (zelfde cameraman die ook delen van Matrix filmde )


Yep met Jeff Bridges. Zijn geloof ik 2 delen van. Ik ken alleen de eerste en die is goed; typisch Tim Burton. Overigens ben ik niet zeker dat het op een stripfiguur is gebaseerd.

Verder comic movies: The Flash (hardlopers zijn doodlopers) & The phantom, die was wel aardig geloof ik.

Kent iemand nog de eerste oude films Spiderman & Captain America? Zooooo buitensporig slécht, niet te gelóóóóven!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 23:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:28 schreef Wishmaster het volgende:
die kan ik helaars nerges vinden
issie in winkels te koop? of moe je em van internep slepen...


Zo'n film moet je bestellen en dan nog...ik geloof dat ie zelfs op DVD is verschenen.

Ik heb em gevonden op het net, kan 'em wel eens naar Rajackar opladen als je daar toegang toe hebt. Hij is zeker de moeite waard!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 31-05-2002 23:32 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Wat vonden jullie van Judge Dredd dan?



De comic vond ik altijd erg goed, stond volgens mij ook altijd in de Metalhammer. De film vond ik een slap aftreksel.


the only pleasure is pain


Mistique
Evil Mutant
Usericon van Mistique
Posted 31-05-2002 23:33 by Mistique Wijzig reactieProfiel van MistiqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 23:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Zo zie je maar dat smaken gewoon verschillen. Ik ga overigens niet naar een comicfilm met de verwachtingen dat ze volledig trouw blijven aan de stripboeken. Dat zou ik ook wel willen maar dat doen ze om een of andere reden nooit. Ik moet dan weer wel zeggen dat de plaatsjes en beelden die ik van spider-man heb gezien om te huilen waren zo mooi. Net uit een stripboek. maar ook bij deze film, verwacht ik geen sterk verhaal. Maar ik wil gewoon spidey zien slingeren. Trouwens, wat betreft de x-men werd er naar mijn mening uiterst sterk geacteerd door Patrick Stewart en ian McKellen. Vooral in de scenes waarin ze samen zaten sprongen de veonken van het scherm af. Die ene scene waarin magneto een kogel wil afvuren op een agent en prof x die mentaal tegen houdt is wat mij betreft een klassieker. En Hugh Jackman is gewoon wolverine. Dus x-men niet -->ovens


Hehehe, ze hoeven ook niet volledig trouw te blijven aan het verhaal, volgens mij is dat redelijk moeilijk. Ik kan me voorstellen dat de storyboards voor comics anders werken dan die van films.

Maar ik vind het op de een of andere manier altijd zo vlakjes blijven, in mijn optiek missen de films doorgaans de 'magic' van de comics. Ik heb overigens wel een rip van Spiderman liggen, dus wie weet val ik nog van mijn geloof

quote:
Op 31 mei 2002 23:28 schreef Wishmaster het volgende:
die kan ik helaars nerges vinden
issie in winkels te koop? of moe je em van internep slepen...


www.warp9.nl als het goed is (ik geloof zowel video als dvd).


I am Homer of Borg. Prepare to be assimi..OOHHH, doghnuts !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2002 23:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

er is nog een aardige film. de "Rocketeer" of zoiets. Speelt zich rond de tweede wereldoorlog af dacht ik.

Ik heb van capt. america wel eens een vidoeband gezien. die durf ik niet te huren zo slecht ziet het eruit. Volgens mij zijn zelfs zijn oren nep. De oude spiderman films zijn echt walgelijk slecht.

Welke superheldfilm ik verassend gezien wel goed vond waren de supermanfilms (terwijl ik geen DC-comics aanraak) en de eerste batmanfilms. Vooral Jim carrey als E. nigma was erg goed.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-05-2002 23:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:27 schreef attila_de_hun het volgende:
... En Hugh Jackman is gewoon wolverine. Dus x-men niet -->ovens


als ik hééél eerlijk ben vind ik Jack Nichelson in Wolf de ultieme Wolverine spelen. Maar Jackman kan er ok wat van idd.

Patrick Stewart is ook zeer goed gecast, evenals Rebecca de Romijn


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2002 23:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2002 23:33 schreef Mistique het volgende:
Maar ik vind het op de een of andere manier altijd zo vlakjes blijven, in mijn optiek missen de films doorgaans de 'magic' van de comics.


Is ook zo. comics hebben gewoon de tijd om meer verschillende lagen in een evrhaal aan te brengenomdat ze in principe jaren de tijd hebben voor de verhalen . Een film moet een afgerond geheel presenteren in maximaal 2 uur.dan kun je niet erg uitgebreid de voorgeschieden etc gaan vertellen. Ook voor starwars hebben ze een extended universum bedacht om door middel van boeken en comics om meer "diepgang" en dwarsverbanden etc te creëren (en natuurlijk om flink geld te verdienen).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2002 23:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

[quote]Op 31 mei 2002 23:34 schreef Mutilator het volgende:
als ik hééél eerlijk ben vind ik Jack Nichelson in Wolf de ultieme Wolverine spelen. Maar Jackman kan er ok wat van idd.

[quote]

Ik denk dat Jack Nichelson voor Wolverine te oud is. ik heb helaas de film "wolf"nog nooit gezien maar ik geloof je op je woord want J.N is te gek. Vooral als "the joker" was hij briljant.Ook gezien??


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen