IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Films over superhelden [superheldenfilmstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-06-2002 0:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 mei 2002 23:55 schreef attila_de_hun het volgende:
...En inderdaad, de film van spiderman zal NOOIT kunnen tippen aan "Amazing fantasy 15" (de eerste pidermancomic ooit).
...


Die heb jij?????

Die moet een absoluut een fortuin waard zijn!

Mijn meest unieke comic is X mannen nummer 1 met dubbele cover. Is geloof ik zo'n 50-75 gulden waard.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 01-06-2002 0:09 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

btw.. The Avengers is ook weer op fox (kids ) nieuwe serie, nieuw getekend enzow.. allemaal wat te strak, maar toch leuk om te aanschouwen zo even


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-06-2002 0:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juni 2002 0:09 schreef Wishmaster het volgende:
btw.. The Avengers is ook weer op fox (kids ) nieuwe serie, nieuw getekend enzow.. allemaal wat te strak, maar toch leuk om te aanschouwen zo even


Yeah, maar Wonderman, Hawkeye, Scarlte Witch en nog wat charcters...

dit zijn eigenlijk de West coast avengers wat later Force Works ging heten.

Waar is Iron Man of War Machine (die zaten wel in een andere hele slechte cartoon)???

Heeft iemand trouwens die Streetfighter achtige computerspellen waar je met superhelden kon vechten?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-06-2002 0:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2002 0:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2002 0:06 schreef Mutilator het volgende:
Die heb jij?????

Die moet een absoluut een fortuin waard zijn!

Mijn meest unieke comic is X mannen nummer 1 met dubbele cover. Is geloof ik zo'n 50-75 gulden waard.


Nee helaas! maar van de belangrijkste series worden herdrukken gemaakt in de vorm van "essentials" dat zijn echt dikke pillen waarin een groot aantal oude comics zwart-wit in worden herdrukt. zo ook van spiderman. van essential spiderman zijn al zon een vier a vijf delen verschenen. als je die allemaal hebt heb je de hele reeks van amazing fantasy 16 tot amazing spiderman 50 (ruw geschat) echt goede series, die essentials want zo krijg je de oude klassiekers voor eengoede prijs. Ik heb op een stripbeurs een originele amazing fantasy zien hangen en die was ECHT DUUR!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-06-2002 0:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

hmmmik ben alleen niet zo'n Jack Kirby fan, hoewel de latere inks van Joe Sinnoth geweldig zijn.

In de jaren 80 erg genoten van die comics, vooral de dood van Captain Marvel was een van de ontelbare hoogtepunten; geweldig!!!!




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-12-2002 1:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

...niet bepaald een superheld alhoewel de scriptschrijver die hier een boeiend plot voor kan schrijven wat mij betreft ook een superheld genoemd mag worden:

Ze gaan een film maken over...jawel..PACMAN !!!



info over Pacman the movie:

www.namco.com
www.moviefreaks.nl/forum/pacman.php


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-12-2002 2:23 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

hehehe ze kunnen zlefs rpg's van pacman maken dus een film moet ook wel lukken


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2002 8:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 1:59 schreef Mutilator het volgende:
...niet bepaald een superheld alhoewel de scriptschrijver die hier een boeiend plot voor kan schrijven wat mij betreft ook een superheld genoemd mag worden:

Ze gaan een film maken over...jawel..PACMAN !!!



info over Pacman the movie:

www.namco.com
www.moviefreaks.nl/forum/pacman.php


hahahahahahahahahahahahahahahahaha


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2003 20:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik wou eerst naar Matrix 2, maar volgens mij is X men 2 wel ff een stukkie beter!!!!

Wat staat er nog op stapel? The Hulk weet ik....Avengers? Captain America? Dr Strange? nieuwe Punisher? Ghostrider? Gaat Fantastic Four nog door?

Batman vs Superman (Batman deel 5 dus)

Persoonlijk hoop ik op films over jeugdhelden The mighty Thor & bovenal natuurlijk IRON MAN (A shrapnelled heart is hard to tear apart zeg maar)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-05-2003 22:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik hoop op Aliens VS Predator, maar of die ooit komt


"This one is older than shit, heavier than time!"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-05-2003 22:11 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 1:59 schreef Mutilator het volgende:
...niet bepaald een superheld alhoewel de scriptschrijver die hier een boeiend plot voor kan schrijven wat mij betreft ook een superheld genoemd mag worden:

Ze gaan een film maken over...jawel..PACMAN !!!



info over Pacman the movie:

www.namco.com
www.moviefreaks.nl/forum/pacman.php


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-05-2003 12:51 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 22:11 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik hoop op Aliens VS Predator, maar of die ooit komt


Dat zal wel vet zijn ja.
Er komt een nieuwe film over de punisher met John Travolta als de bad guy..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-01-2005 16:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hopelijk worden Fantastic Four en Batman Begins leuke films; dan hebben we nog X men 3, Hulk 2 en Spider-man 3 te goed..ben benieuwd welke superhelden verfilmingen er nog in de koker zitten...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-01-2005 16:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Blade III is er al.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-01-2005 18:42 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Pfff...altijd hetzelfde liedje reclamecampagne voor merchandising en speelgoed,ja!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-01-2005 19:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Gister Cat Woman gezien, jezus wat een zaadfilm is dat. NIET naartoe gaan of kijken uberhaupt.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 19:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 1:59 schreef Mutilator het volgende:
...niet bepaald een superheld alhoewel de scriptschrijver die hier een boeiend plot voor kan schrijven wat mij betreft ook een superheld genoemd mag worden:

Ze gaan een film maken over...jawel..PACMAN !!!



info over Pacman the movie:

www.namco.com
www.moviefreaks.nl/forum/pacman.php


Ik zie niet wat hier zo vreemd aan is. Het is niet meer of minder stompzinnig dan een willekeurig andere Spiderman/Batman/Jostiman/Superman film.

edit: oude post hehe. Is die film er al of niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-01-2005 19:07]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2005 19:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 19:07 schreef Chelman het volgende:
Ik zie niet wat hier zo vreemd aan is. Het is niet meer of minder stompzinnig dan een willekeurig andere Spiderman/Batman/Jostiman/Superman film.

edit: oude post hehe. Is die film er al of niet?


HEYYYY!! respect voor spider-man maat!!!!!!

Anders zeg ik nooit meer iets opbeurends als je een foto hebt geplaats en kom ik je lego in fik steken.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2005 19:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 mei 2003 22:11 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik hoop op Aliens VS Predator, maar of die ooit komt


Hahahaha leuk dit soort oude posts.
Hij is er, maar of je er blij mee moet zijn?


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 19:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 19:11 schreef attila_de_hun het volgende:
HEYYYY!! respect voor spider-man maat!!!!!!

Anders zeg ik nooit meer iets opbeurends als je een foto hebt geplaats en kom ik je lego in fik steken.


LEGO in de fik steken is slecht voor het milieu!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2005 19:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 19:22 schreef Chelman het volgende:
LEGO in de fik steken is slecht voor het milieu!



heel, heel soms moet je je principes laten varen voor een groter doel.
Dit komt in de buurt. (haha, ik zie jou "mint"collectie al in een vlammenzee op gaan ).


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 19:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Die ecologen....

Mijn freundin is ook ecologe. Ze was echter verstandig en heeft bedrijfskunde erachteraan gegooid.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2005 19:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 19:31 schreef Chelman het volgende:
Die ecologen....

Mijn freundin is ook ecologe. Ze was echter verstandig en heeft bedrijfskunde erachteraan gegooid.


dat is idd verstandig. waar heeft ze ecologie gestudeerd?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 19:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 19:36 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is idd verstandig. waar heeft ze ecologie gestudeerd?


Warschau. Afgestudeerd over iets m.b.t. verwerking van chemisch en nucleair afval.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2005 19:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 19:37 schreef Chelman het volgende:
Warschau. Afgestudeerd over iets m.b.t. verwerking van chemisch en nucleair afval.


dan is er toch werk zat in Polen?? Maar mooie universiteit. Ik heb er vorig jaar nog een paar dagen in een lab stalen verwerkt. Ik stond er echt van te kijken van de kwaliteit van het materiaal (ook computers etc). Alleen de kantine juffrouw kon geen engels dus heb ik maar eten op de gok besteld.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen