IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Films over superhelden [superheldenfilmstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Weerlicht
Mask of Ignorance
Usericon van Weerlicht
Posted 28-09-2007 16:05 by Weerlicht Wijzig reactieProfiel van WeerlichtQuote dit bericht

vast wel,

maarja er zijn vast wel mensen die naar sneak peak gaan en dan in die film uitkomen, dus hij zal wel gekeken worden


Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-09-2007 16:33 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Volgens mij komt die robocop prequel begin volgende week, of dit weekend uit.

Ik ben inderdaad erg beneiwud hoe at eruitgaat zien, de gescheidenis van Robocop wordt in deel 1 al heel netjes uitgelegd, dus binnenkort maar snel even huren, kijken of het iets is.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Weerlicht
Mask of Ignorance
Usericon van Weerlicht
Posted 28-09-2007 17:14 by Weerlicht Wijzig reactieProfiel van WeerlichtQuote dit bericht

k, vertel maar of het wat was dan


Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-09-2007 17:30 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2007 16:33 schreef Murdering Monk het volgende:
Volgens mij komt die robocop prequel begin volgende week, of dit weekend uit.

Ik ben inderdaad erg beneiwud hoe at eruitgaat zien, de gescheidenis van Robocop wordt in deel 1 al heel netjes uitgelegd, dus binnenkort maar snel even huren, kijken of het iets is.

Als het net zo'n drama is als RoboCop: Prime Directives, maak dan je borst maar nat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-09-2007 17:42 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

DIe heb ik gemist denk ik? Ik heb die dvd box, maar er is dus meer?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-09-2007 18:01 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2007 17:42 schreef Murdering Monk het volgende:
DIe heb ik gemist denk ik? Ik heb die dvd box, maar er is dus meer?

http://www.imdb.com/title/tt0220008/


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-09-2007 18:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Robocop vond ik VET, deel 2 was nog leuk (lekker campy fout met die miniatuurtjes van de vechtende robots) en deel 3 op zich ook nog wel, maar de serie was idd bar slecht.

quote:
Op 15 april 2007 21:25 schreef Argus het volgende:
Kut, zelfs nog voor de gouden verf dus :S


En tijdens ik kijk wel uit naar de Iron Man film.

Heb je de recente Iron Man tekenfilm en de Ultimate Avengers deel 1 2 gezien?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-09-2007 18:17]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-09-2007 18:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2007 18:14 schreef Mutilator het volgende:

En tijdens ik kijk wel uit naar de Iron Man film.



+1 Robet downey zet in de trailer in ieder geval een nagenoeg perfect Tony Stark neer (en we weten allemaal dat Iron man natuurlijk het verhaal van Tony stark is). verder zag dat stukje dat hij die straaljagers eruit vloog zeer cool uit.

de enige comicfilm waar ik nog meer naar uit kijk is "The watchmen" (verder ben ik toch wel benieuwd naar punisher II, waarin de hoofdrol gespeeld gaat worden door die heersende soldaat uit "Rome", en naar Thor waar de geruchten gaan dat die rol (van Donald Blake???)wordt gespeeld door die andere heersende soldaat uit Rome)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-09-2007 18:41]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-09-2007 18:43 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2007 18:41 schreef attila_de_hun het volgende:
... verder ben ik toch wel benieuwd naar punisher II, waarin de hoofdrol gespeeld gaat worden door die heersende soldaat uit "Rome" ...


Pulo in de serie Rome?
Zou idd gaaf zijn.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-09-2007 18:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2007 9:59 schreef attila_de_hun het volgende:
transformerstopic is dicht dus dan maar hier, weet iemand of er een extended version op DVD komt (op termijn) ik meen gelezen te hebben dat er bioscoopvoorstellingen waren die een verlengde film lieten zien.


het tf topic is gewoon open hoor de imax versie heeft 2 minuten extra en is net uit. dat zal ook zeker wel op de dvd komen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-09-2007 19:46 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2007 18:14 schreef Mutilator het volgende:
En tijdens ik kijk wel uit naar de Iron Man film.

Heb je de recente Iron Man tekenfilm en de Ultimate Avengers deel 1 2 gezien?


Ik ook wel soort van... al is iron man een beetje om zeep met de laatste comics. (vandaar dat thor 3 zo leuk is )

Ik zal ze wel eens ehh in bezit gaan krijgen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-09-2007 10:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2007 22:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vond de tekenfilm serie van Justice league wel goed, maar gezien het bericht dat het de films als The dark knight returns in de weg zou gaan staan vind ik het wat minder; het zal vast een drukke film worden met veel figuren die lang niet allemaal even interessant zijn.

Ik ben wel benieuwd naar Thor aangezien dat ook een all-time fave is...verder Dr Strange, Wolverine en Captain America zal vast ook wel eens een verversing krijgen..

Overigens vond ik Ghostrider ook erg vermakelijk, net als de beide Punisher films.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-10-2007 22:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

no way. GR was verschrikkelijk.De eerste punisher met Dolph Lundgren heerste, die nieuwste zuigt negerpiemels.


Fuck the world and fuck you


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-10-2007 22:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Je bent gewoon een beetje een bitter fanboy mental


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 02-10-2007 22:19 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 2 oktober 2007 22:07 schreef mental het volgende:
no way. GR was verschrikkelijk.De eerste punisher met Dolph Lundgren heerste, die nieuwste zuigt negerpiemels.


Klopt, die laatste vond ik maar een aanfluiting. De X-men films eigenlijk ook trouwens.
Een Cable film lijkt me wel gaaf.
Als het maar een beetje duister wordt, geen blije hollywoodfilms.


Life doesn't get much better than this!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-10-2007 22:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nee, ik heb gewoon gelijk. cage als de ghostrider WAS trouwens verschrikkelijk.slecht gekozen. die gast die daarvoor verantwoordelijk is, die zijn keel zou ik wel eens willen dichtknijpen.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2007 22:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Punisher met Dolph is idd zijn beste film; dat smoelwerk als hij dat gokhuis aan puin schiet is erg vermakelijk

Ghostrider is wat mij betreft de ultieme biker; de mensen in de film boeien mij niet zo; het figuur en de uitvoering ervan des te meer en dat is vind ik zondermeer goed gedaan; vooral als hij tegen dat flatgebouw op rijdt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2007 2:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Toch maar eens Punisher kijken, ik ben omgepraat.

Ik ben geen groot liefhebber van superheldenfilms, maar ondertussen heb ik er al wel veel gezien zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-10-2007 2:19]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2007 9:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2007 10:46 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat Atilla hier blijk mee wordt:

http://www.variety.com/article/VR1117972369.html?categoryid=1350&cs=1


valt mee. Het is DC en ik ben meer een marvelmannetje. Ik ken de comic dan ook alleen van naam. Desalniettemin ga ik die zeker zien tezijnertijd want de laatste batman film blaast alle marvelverfilmingen tot nu toe zwaar omver.
Het meest, wat betreft comicverfilmingen, kijk ik uit naar "The watchmen".


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2007 9:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

overigens blijft de beste comicverfilming natuurlijk "300" (wat mijn verwachtingen van the watchmen ook deels verklaart)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-10-2007 9:39]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-05-2008 13:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik moet zeggen dat ze met Iron Man een hele goede comic verfilming hebben gemaakt; Robert Downey jr is zeer goed gecast als Tony Stark; Jim Rhodes mss wat minder en Jarvis is natuurlijk een mens, maar sinds Michael Caine's Alfred (v/h idd briljante Batman begins) verbleekt toch elke butler in vergelijking, dus slim ingeschat.

Verder vond ik de rol van Stane natuurlijk voorspelbaar aangezien hij een concurrent is in de strip; wel weer geweldig om Jeff Bridges weer eens te zien.

Dit vond ik een mooie verwijzing naar deel 2 of 3:

Rhodey die het gouden prototype ziet hangen en refereert aan een andere keer (War machine natuurlijk!)

Ook de close ups van Tony die whiskeys wegslempt refereren al aan zijn aankomende alcoholverslaving; een kolfje naar Robert Downey jr's hand natuurlijk.

Zitten er toevallig nog meer verwijzingen in?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-05-2008 14:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-05-2008 22:36 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 oktober 2007 9:38 schreef attila_de_hun het volgende:
overigens blijft de beste comicverfilming natuurlijk "300" (wat mijn verwachtingen van the watchmen ook deels verklaart)


Nee joh! Dat is toch zeker Sin city.

De nieuwe Hulk ziet er ook geweldig uit. Het eerste deel vond ik geen zak aan maar deel 2 lijkt er al meer op. Zeker omdat The Abomination dit keer meedoet.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 06-05-2008 7:50 by Pattie Wijzig reactieProfiel van PattieQuote dit bericht

''Ghostrider'' is toch wel één van de slechtere films die ik ooit heb gezien.. Als het aan mij lag was die ook niet afgekeken, en dat gebeurd niet bijster vaak.. ''Batman Begins'' vind ik wel supervet gedaan! Evenals ''Sin City'' en ''300'' natuurlijk!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-05-2008 20:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

News on Iron Man 2, Thor, Captain America, The Avengers and more!

May 5, 2008 - Marvel Entertainment is going strong after Iron Man's huge opening weekend, and the company today announced their feature film release slate through 2011. That schedule includes the Iron Man sequel and Thor in 2010, and not one but two Avengers-themed movies in the summer of 2011.

Iron Man 2 will hit theaters on April 30, 2010. Thor, which has Stardust helmer Matthew Vaughn attached, will follow on June 4, 2010. The character, according to Marvel Studios' David Maisel, will first be introduced to moviegoers in Iron Man 2. Then, on May 6, 2011, Marvel will release First Avenger: Captain America (that's the first we've heard of the movie's working title), followed by a full-on Avengers movie, aptly named The Avengers, in July 2011.

The studio also confirmed that the Ant-Man film is still in active development with Edgar Wright (Shaun of the Dead) directing. There's no release date for that one yet.

As Iron Man continues to rock the box office, Marvel is prepping for their next release, The Incredible Hulk, which opens on June 13.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen