IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Films over superhelden [superheldenfilmstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-05-2008 15:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2008 13:08 schreef Mutilator het volgende:
.

Zitten er toevallig nog meer verwijzingen in?


ik vermoed dat die belangrijkste terrorist uit zal groeien tot "the mandarin".
en het schijnt dat na de aftiteling nog een filmstuk komt met Nick fury (gespeeld door samuel jackson).
overigens heeft tony stark een rol in de aanstaande hulk film (zal wel een hele kleine zijn).


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-05-2008 17:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

DOEN ze het godverdomme weeer! In de comics is Nick Fury toch echt wel een fucking white guy. waarom dan kiezen voor jackson ? hou je godverdomme aan het origineel! what is next, een zwarte Batman ?!?


Fuck the world and fuck you


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-05-2008 18:03 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Mwa, in Ultimate is Fury al een tijd een negert met 1 oog hoor


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-05-2008 18:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

WTF, ik volg het al een tijd niet meer mijn vroegste herinnering van Fury is toch echt dat ie een blanke is. hoezo is ie een negert nou ? de Michael jackson weg bewandeld maar dan andersom ????


Fuck the world and fuck you


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-05-2008 18:09 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Nee, marvel heeft een tijdje geleden de core titels gereboot onder de ultimate noemer. Overigens erg leuke comics. Ik wil je wel eens wat doorsturen anders
Fury is daar dus ook zwart. Het is een soort uit de hand gelopen what if waarin de helden gewoon allemaal wat jonger zijn. Geen Vietman vets dus meer enzo

De gewone series lopen natuurlijk ook nog



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-05-2008 18:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

AAAHHHH< politiek correcte series van Marvel dus. er zijn te weinig zwarte helden dus lossen ze het zo op, handig.En doorsturen zout tof zijn alleen trekt mijn pc dat momenteel niet man. ik heb hier een antiek pctje staan, dus..maar zodra ik een nieuwe heb graag! ( je kent toevallig niemand die zijn pc wegdoet ?)


Fuck the world and fuck you


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-05-2008 22:19 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

*edit*

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 08-05-2008 22:23]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2008 12:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2008 22:36 schreef XnegativeX het volgende:
Nee joh! Dat is toch zeker Sin city.

De nieuwe Hulk ziet er ook geweldig uit. Het eerste deel vond ik geen zak aan maar deel 2 lijkt er al meer op. Zeker omdat The Abomination dit keer meedoet.


ja, Sin city is ook zeer OK. ken jij (of wie dan ook) de extended version? ik niet en vraag me af of het de moeite is die aan te schaffen als je de reguliere versie al hebt.

en voor "iron man" zat een trailer van the hulk. Die zag er veelbelovend uit. Hulk Vs Abomination


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2008 12:24 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 mei 2008 12:22 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, Sin city is ook zeer OK. ken jij (of wie dan ook) de extended version? ik niet en vraag me af of het de moeite is die aan te schaffen als je de reguliere versie al hebt.



Geen idee of ik de extended version heb eigenlijk. Ik heb de versie in dat blikken doosje. Een hele vette versie en ik kan het je sowieso aanraden om die film aan te schaffen. In welke versie dan ook.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2008 12:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2008 12:24 schreef XnegativeX het volgende:
Geen idee of ik de extended version heb eigenlijk. Ik heb de versie in dat blikken doosje. Een hele vette versie en ik kan het je sowieso aanraden om die film aan te schaffen. In welke versie dan ook.


ik heb de film al alleen in de reguliere versie (jij hebt denk ik de extended versie).

een film waar ik ook zeer naar uitkijk trouwens is "the watchmen".


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2008 12:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja! Die comic was in ieder geval geniaal.

Maar die film staat toch al jaren op hold?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2008 12:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2008 12:29 schreef XnegativeX het volgende:
Ja! Die comic was in ieder geval geniaal.

Maar die film staat toch al jaren op hold?


niet meer. volgens imdb zit men nu in de post-production en de film is in 2009 in de bios te zien!

http://www.imdb.com/title/tt0409459/


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-05-2008 12:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht



rorschach ziet er in ieder geval uit zoals de comic. ben benieuwd of de zwarte vlekken op zijn masker ook mee veranderen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-05-2008 12:38]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2008 12:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ok...ik ga even een schone broek aantrekken


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2008 14:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

"Superhelden met hiv spelen de hoofdrol in het stripboek 'O-Men'. Tekenaar Robert Walker hoopt met zijn verhaal taboes te doorbreken. "

Lekkere superheld ben je dan, met je HIV. Maar komt er hier ook een film van?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2008 14:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 09-05-2008 17:00 by Pattie Wijzig reactieProfiel van PattieQuote dit bericht

Ik ben benieuwd of The Dark Knight een beetje in de buurt komt van Batman Begins.. Een The Joker beloofd al genoeg goeds iig


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-05-2008 17:35 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



dan krijgen we zulke superhelden????? lekker is dat





[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 09-05-2008 17:37]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2008 22:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Natuurlijk niet; de verfilmde strips hebben zich al minstens 30 jaar lang bewezen in populariteit; logisch ook want ze moeten de benodigde budgetten terugverdienen; voor aids-figuren zal nooit genoeg animo zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-05-2008 14:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

The Incredible Hulk June 13, 2008 Universal Studios / Marvel Studios Post-production
Punisher: War Zone December 5, 2008 Lionsgate / Marvel Studios Production
X-Men Origins: Wolverine May 1, 2009 20th Century Fox / Marvel Studios Production
Luke Cage 2009 Marvel Studios In development
Magneto 2009 20th Century Fox In development
Iron Man 2 April 30, 2010 Marvel Studios In development
Thor June 4, 2010 Marvel Studios In development
Spider-Man 4 2010 Columbia Pictures In development
Ant-Man 2010 Marvel Studios In development
Nick Fury 2010 Marvel Studios In development
The First Avenger: Captain America May 6, 2011 Marvel Studios In development
The Avengers July 2011 Marvel Studios In development
Black Panther TBA Paramount Pictures In development
Deathlok TBA Paramount Pictures In development
Doctor Strange TBA Marvel Studios In development
Ghost Rider 2 TBA Marvel Studios In development
Silver Surfer TBA 20th Century Fox In development
Venom TBA Marvel Studios In development

Animated

Next Avengers: Heroes of Tomorrow August 26, 2008
Hulk Vs. January 2009
Thor: Son of Asgard September 2010
Planet Hulk February 2010

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-05-2008 14:11]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-05-2008 14:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-05-2008 16:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Punisher : War zone lijkt me gaaf. Als het maar niet weer zo'n sof wordt als de laatste Punisher. Voor mij is de "Punisher" met Dolph Lundgren nog steeds de gaafste. Hopelijk zit er wat geweld in de film, en wordt het niet zo'n smakeloos zwakke zooi, zoals A team geweld erin. dat zou the Punisher geen recht doen.Hopelijk wordt het kwa geweld iets als de laatste Rambo.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2008 11:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik snap hem even niet. Is de nieuwe Hulk met Edward Norton een vervolg op de film met Eric Bana, of gewoon wederom een 'Incredible Hulk' film? En als het tweede het geval is, waarom weer een Hulk film zo kort na de laatste? IK dacht eerst dat ze onafhankelijk van elkaar in de planning gelegen hadden en de Bana film was gewoon eerer, maar ik begrijp nu dat ze allebei van Marvel zijn?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-05-2008 11:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Volgens mij zijn ze helemaal niet aan elkaar gerelateerd.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-05-2008 11:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hoe bedoel je? Qua productiemaatschappij of qua inhoud?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen