IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Stille tochten Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-10-2002 16:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 16:29 schreef Phriar o.a. het volgende:
Het is beter tochten te organiseren dan niets te doen, maar het is nog beter om gewoon te FOCKING REAGEREN ALS ER NOG GEEN TWIBTIG METER VAN JE VANDAAN IEMAND IN ELKAAR GEMEPT WORDT!!!


Nee.. Stille tochten organiseren is kneuterig en, nogmaals, op vals sentiment gebaseerd.. Mensen die meelopen kunnen dan zichzelf-op-de-borst-kloppend tegen hun vrienden zeggen Ja, ik heb meegelopen hoor! Ik vind het zoooo erg wat er gebeurd is! WIE NIET DAN

quote:
Toen ik hoorde dat er gewoon twintig mensen omheen stonden die niets deden, ik werd zo pissed off...


Dat is triest ja.. Mensen zijn blijkbaar inderdaad bang geworden om, indien ze ingrijpen, zelf gewond te raken. Liever een klap voor me bek dan dat er iemand doodgeslagen wordt!



Ik heb het één keer meegemaakt in de METRO dat een paar irritantjes stennis aan het schoppen waren (5 negertjes van een jaar of 15 for the record). Die moesten de METRO uit, wat ze uiteraard niet deden.

Na een minuut of 5 stil gestaan te hebben sta ik vrijwel direct met een andere gozer op en hebben we de mannetjes hardhandig de METRO uitgeflikkerd. Die andere gozer kreeg wel gelijk een stomp op zijn muil trouwens.

Maar de rest van de passagiers zaten stoïcijns voor zich uit te kijken Ons helpen terwijl wij die klauwende smurfjes (waarvan 1 met mes) de METRO aan het uitwerken waren?? Tuurlijk niet!

Pas toen we weer reden kwamen de smoelen los. En hebben die gast en ik ze vriendelijk doch doeltreffend de tyfus gescholden. Stelletje hypocrieten! Typisch hoor voor Hollanders. Tussen 4 muren schelden ze alles en iedereen verrot, maar in het openbaar of in een dergelijke situatie? Helden op sokken zijn het, allemaal


PrincessOfDarkness
The truth
Usericon van PrincessOfDarkness
Posted 28-10-2002 17:39 by PrincessOfDarkness Wijzig reactieProfiel van PrincessOfDarknessQuote dit bericht

Tja, stille tochten???
Heb er niks mee, mensen die allemaal doen alsof die jongen hun beste vriend was..

Hoorde op de radio een intervieuw met een vrouwtje, dat zag een heli staan en veel politie bij die supermarkt en ging terug naar huis om...... HAAR FOTO TOESTEL TE HALEN!!!!! de foto's verkocht ze aan de krant. Nadat ze hoorde dat de jongen die ze gefotografeerd had dood was vertelde ze op de radio dat ze van het geld ECHT NIKS LEUKS GING DOEN MAAR EEN FONDS OP WILDE ZETTEN!!!!
De hypocriete trut...

Zij en dus nog andere hypocriete mensen deden niks maar liepen wel mee, om te laten zijn dat er wat moet gebeuren!!!! triest, diep triest.....

echt al de mensen die zich nu vrijwillig lenen voor het vertellen van hun verhaal op de tv en proberen hun eigen stomme gedrag goed te praten mogen ze met de daders oppakken!!!!!!

IN EN IN TRIEST, ZOU JE JEZELF TOCH OOK NEER KNALLEN ALS JE HET OP JE GEWETEN HAD, OF ZOU JE DAN GEWOON OOK VERDER GAAN MET HET HALEN VAN JE BITTERBALLEN BIJ DE DESBETREFENDE SUPERMARKT?????????????


And how does it comes that when I closed my eyes the whole world dissapears. You can't lose what you've never thruley saw


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2002 17:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

boosheid.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-10-2002 18:41 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Stille tochten zijn nutteloos.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2002 18:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

kort maar krachtig.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-10-2002 18:49 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik zie nog altijd niet waarom stille tochten slechte zaken zijn. Kijk, die jongen komt natuurlijk niet terug maar het is toch gewoon een steunbetuiging aan de familie van het slachtoffer? Het is een teken dat het de maatschappij dus wèl raakt. Dat de maatschappij niet zo onverschillig is t.o.v. geweld. Wellicht houdt dat dus ook mensen tegen om over te gaan tot dit soort daden. Kwaad kan het iig niet!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2002 18:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

NATUURLIJK vind iedereen het erg!
Als je thuis zit, ipv. dat je meeloopt met een stille toch betekent NIET dat je GEEN respect toont!

Ik keur zinloos geweld (natuurlijk) niet goed, maar ik ga niet meelopen met een stille tocht, omdat het geen nut heeft, het is belachelijk!
ik ga toch ook niet een stille tocht organiseren als er een tak op iemand hoofd is gevallen, omdat ik dat zielig vind??
pfff.
gelul.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-10-2002 18:58 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Als er een tak op iemands hoofd komt is daar niemand schuldig aan --> geen reden voor protest.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-10-2002 20:08 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 18:49 schreef Sjaan het volgende:
Ik zie nog altijd niet waarom stille tochten slechte zaken zijn. Kijk, die jongen komt natuurlijk niet terug maar het is toch gewoon een steunbetuiging aan de familie van het slachtoffer? Het is een teken dat het de maatschappij dus wèl raakt. Dat de maatschappij niet zo onverschillig is t.o.v. geweld. Wellicht houdt dat dus ook mensen tegen om over te gaan tot dit soort daden. Kwaad kan het iig niet!


Met protesteren zijn ze nu toch echt te laat. Als mensen protesteren op het moment dat er iemand dood wordt geslagen heeft het zin, maar achteraf protesteren is zinloos. Wat heeft de familie van het slachtoffer nou aan een stille tocht als het allemaal ook voorkomen had kunnen worden. Dat toen het gebeurde niemand iets deed is juist een teken van onverschilligheid en dat is nu echt niet meer goed te maken door allemaal even een stille tocht te lopen.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-10-2002 20:12 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 28 oktober 2002 20:08 schreef B6R6A6M het volgende:
Met protesteren zijn ze nu toch echt te laat. Als mensen protesteren op het moment dat er iemand dood wordt geslagen heeft het zin, maar achteraf protesteren is zinloos. Wat heeft de familie van het slachtoffer nou aan een stille tocht als het allemaal ook voorkomen had kunnen worden. Dat toen het gebeurde niemand iets deed is juist een teken van onverschilligheid en dat is nu echt niet meer goed te maken door allemaal even een stille tocht te lopen.


Wie zegt dat een stille toch een goedmakertje is? Het is een eerbetoon aan het slachtoffer en een protest tegen geweld. De mensen aldaar wisten niet waarom er een conflict was en misschien wel uit zelfbescherming niet ingegrepen. Ik kan daar best inkomen, daar kom ik iig voor uit.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 28-10-2002 20:19 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 28 oktober 2002 20:12 schreef Sjaan het volgende:
Wie zegt dat een stille toch een goedmakertje is? Het is een eerbetoon aan het slachtoffer en een protest tegen geweld. De mensen aldaar wisten niet waarom er een conflict was en misschien wel uit zelfbescherming niet ingegrepen. Ik kan daar best inkomen, daar kom ik iig voor uit.


ik zou er zeker tussengekomen zijn. en een stille tocht.. sja daar lacht die kutmarokkaan alleen maar om

en de meeste mensen in die stille tocht zouden btw geen ruk geven om die jongen want t was een metalhead...



[Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 28-10-2002 20:21]



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 20:23 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 27 oktober 2002 15:12 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
wat een bullshit damn...

wees blij dat er tenminste nog mensen zijn die een beetje respect hebben, zodra dat kleine beetje respect ook verdwenen is, is dit land helemaal naar de klote


??? hij zegt toch ook niet dat hij geen respect heeft?


11.45: restate my assumptions


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-10-2002 20:26 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:12 schreef Sjaan het volgende:
Wie zegt dat een stille toch een goedmakertje is? Het is een eerbetoon aan het slachtoffer en een protest tegen geweld. De mensen aldaar wisten niet waarom er een conflict was en misschien wel uit zelfbescherming niet ingegrepen. Ik kan daar best inkomen, daar kom ik iig voor uit.


Dus ze protesteren wel tegen geweld maar als ze niet weten waarom het gebruikt word vinden ze het prima en doen ze niets. Dat slaat toch nergens op!

Ze hadden eer kunnen betonen aan het slachtoffer door die twee jongens te stoppen toen ze bezig waren hem dood te slaan, nu zijn ze te laat.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 28-10-2002 20:27 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 28 oktober 2002 20:26 schreef B6R6A6M het volgende:
Dus ze protesteren wel tegen geweld maar als ze niet weten waarom het gebruikt word vinden ze het prima en doen ze niets. Dat slaat toch nergens op!

Ze hadden eer kunnen betonen aan het slachtoffer door die twee jongens te stoppen toen ze bezig waren hem dood te slaan, nu zijn ze te laat.


2 jongens..1 marokkaan, ander NL, de NLer probeerde die kutmarokkaan tegen te houden en werd ZELF geslagen..



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-10-2002 20:34 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:27 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
2 jongens..1 marokkaan, ander NL, de NLer probeerde die kutmarokkaan tegen te houden en werd ZELF geslagen..


Dat wist ik niet, ik had begrepen dat ze het samen deden. Maar in dat geval hadden ze die nederlander gewoon moeten helpen met het tegenhouden van die marrokaan.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 28-10-2002 20:35 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 28 oktober 2002 20:34 schreef B6R6A6M het volgende:
Dat wist ik niet, ik had begrepen dat ze het samen deden. Maar in dat geval hadden ze die nederlander gewoon moeten helpen met het tegenhouden van die marrokaan.


wikkers.. heb je geen ruk aan ...

blanken die samenspannen met kutmarokkanen..

tering



Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:13 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:23 schreef Styhn het volgende:
??? hij zegt toch ook niet dat hij geen respect heeft?


ik zei het in een opwelling van haat tegen een bepaald ras, maar niets tegen jullie!


Trieste gast


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:14 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:35 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
wikkers.. heb je geen ruk aan ...

blanken die samenspannen met kutmarokkanen..

tering



hahahahaha

ik kijk nog steeds uit naar de dag waarop ik mij een white nigger kan noemen...


Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 22:15 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 28 oktober 2002 22:13 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
ik zei het in een opwelling van haat tegen een bepaald ras, maar niets tegen jullie!


owh.. maar dan nog, sta je achter die uitspraak of nu niet meer?


11.45: restate my assumptions


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:17 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ik vind wel (en dat doen de meesten hier gelukkig) dat je veel respect moet tonen tegenover de nabestaanden van het slachtoffer, en daar kan zo'n stille tocht mee helpen. Gewoon dan krijgen die nabvestaanden het gevoel ''dat ze er niet alleen voor staan''. Ik zou zelf niet meedoen aan dit soort praktijken, ik had geprobeerd het te voorkomen, maar ja...


Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 22:20 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 28 oktober 2002 22:17 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
ik vind wel (en dat doen de meesten hier gelukkig) dat je veel respect moet tonen tegenover de nabestaanden van het slachtoffer, en daar kan zo'n stille tocht mee helpen. Gewoon dan krijgen die nabvestaanden het gevoel ''dat ze er niet alleen voor staan''. Ik zou zelf niet meedoen aan dit soort praktijken, ik had geprobeerd het te voorkomen, maar ja...


Ja, maar er wordt hier ook niet gezegd dat er geen respect is voor die mensen.. ik vind echter dat een stille tocht tegenwoordig niks meer betekend en een beetje te vergelijken valt met de katholieke kerk vroeger, toen je je zonden gewoon af kon kopen..


11.45: restate my assumptions


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:22 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Wie heeft het hier over zonden afkopen!!??
Het gaat om mensen die uit RESPECT meelopen, en niet om die SCHIJNHEILIGE MARROKAANSE GEMEENSCHAP. Het gaat dus om mensen die het wel degelijk een ene reet kan schelen, en die hun medeleven willen betonen aan de nabestaanden.


Trieste gast


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 28-10-2002 22:25 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 28 oktober 2002 22:22 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Wie heeft het hier over zonden afkopen!!??
Het gaat om mensen die uit RESPECT meelopen, en niet om die SCHIJNHEILIGE MARROKAANSE GEMEENSCHAP. Het gaat dus om mensen die het wel degelijk een ene reet kan schelen, en die hun medeleven willen betonen aan de nabestaanden.


Je las niet goed, ik maakte een vergelijking met de katholieke kerk vroeger.

Verder zijn er natuurlijk mensen die respect willen tonen, daar is ook helemaal niks mis mee... Maar tegenwoordig betekend een stille tocht helemaal niks meer. Verder helpt het natuurlijk ook helemaal niks. Ik bedoel hoeveel stille tochten hebben we nou al gehad tegen zinloos geweld?


11.45: restate my assumptions


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 22:27 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Hoe kan je dat nou zeggen, ''een stille tocht betekent niets meer'', ken jij die goddamn ouders/familie van dhr Steegmans?

Stel dat ik morgen wordt doodgeschopt en er word een stille tocht geoprganiseerd, wat doe je dan, je gaat thuis zitten om dat die stille tochten niet voor jou betekenen??


Trieste gast


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-10-2002 22:30 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Als hier in de straat ooit een stille tocht is hang ik me reet uit het raam, en zet ik me muziek kei hard.... zucht... dat lijkt me zo leuk.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen