IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Fortarock - zaterdag 6 juni 2015 @ Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
Brent_
Usericon van Brent_
Posted 12-11-2014 11:52 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 12 november 2014 11:20 schreef iPim het volgende:
Zoals ik reeds heb gezegd, vind ik het jammer dat Converge op een festival staat te spelen waar niet veel mensen voor de band komen. Gaat een hardcorefanaat 80 euro neerleggen om Converge te kunnen zien spelen?



Die band trekt in Nederland op zichelf ook niet meer dan 150-200 man bij een clubshow. Ik snap best dat ze dan voor een festival kiezen.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 12-11-2014 15:09 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Precies, laat maar spelen daar! Volgens mij zit Converge al 10 jaar te spelen voor 200 man ofzo. Dus via deze manier kunnen ze ook eindelijk eens wat metal zieltjes voor zich winnen toch?

Amen Ra stond overigens toen voor een erg volle tent, niet alleen vanwege het klote weer .

[Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 12-11-2014 15:10]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-11-2014 16:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2014 11:22 schreef Spirit In Black het volgende:
dat geldt dus voor elke band... voor zover ik weet is Converge één van de weinige hardcore bands die bruggen heeft weten te slaan tussen verschillende subgenres, is niet alleen voer voor puristen.


Sterker nog, het is commerciële inhoudsloze hap-slik-weg kiddycore, vandaar ook dat het op Fortarock staat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-11-2014 19:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2014 16:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Sterker nog, het is commerciële inhoudsloze hap-slik-weg kiddycore, vandaar ook dat het op Fortarock staat.


Precies!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 12-11-2014 21:20 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Is zo'n beetje het verbrokkelen van de lijk metal-scene, het gevolg dat je zo'n diffuse affiche hebt, met dus alsook nog Converge.

Converge, een beetje het Tool-syndroom, gelaagde zware muziek voor de pseudo-intelligentia.


En nu gaan we vegen


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-11-2014 22:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Of gewoon een snoeiharde metalcoreband als je er wat eerdere plaatjes op naslaat.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 13-11-2014 18:12 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Dying Fetus
Hopelijk spelen ze nog ergens anders in NL want voor de andere namen hoef ik het niet bepaald te doen.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 13-11-2014 20:42 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

quote:
Op 13 november 2014 18:12 schreef Sorceress het volgende:
Dying Fetus
Hopelijk spelen ze nog ergens anders in NL want voor de andere namen hoef ik het niet bepaald te doen.


Overmorgen in Eindhoven.


Atomization: Bandcamp - Spotify


Northward
Usericon van Northward
Posted 13-11-2014 20:45 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Vorig jaar Maiden en Slayer. Metal.

Komende editie skip ik.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-11-2014 23:50 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2014 18:12 schreef Sorceress het volgende:
Dying Fetus
Hopelijk spelen ze nog ergens anders in NL want voor de andere namen hoef ik het niet bepaald te doen.


quote:
Op 13 november 2014 20:42 schreef Woutjinho het volgende:
Overmorgen in Eindhoven.


Zin in.



Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 15-11-2014 18:45 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2014 20:42 schreef Woutjinho het volgende:
Overmorgen in Eindhoven.

I know, bedoelde meer volgend jaar, aangezien ik nu nergens heen kan (net uit ziekenhuis en nu voorschrift bedrust ivm zwangerschap)
Veel plezier


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-11-2014 17:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

De kaartverkoop start aanstaande vrijdag 28 november om 10.00 uur met de early birdtickets.

Deze kosten 67,50 euro (excl. € 5 servicekosten), zijn gelimiteerd en tot en met uiterlijk 12 januari te koop. Reguliere kaarten kosten 75 euro (excl. € servicekosten). Kaarten zijn te koop via www.fortarock.nl, www.ticketmaster.nl en 0900 - 300 1250 (60 cpm).




HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 27-11-2014 18:42 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Clutch vind ik toch wel een gave toevoeging aan de line-up.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-11-2014 22:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2014 20:45 schreef Northward het volgende:
Vorig jaar Maiden en Slayer. Metal.

Komende editie skip ik.


Een keer geen ouwelullen bands, maar wat 'frisse' bands. Wees blij!


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 28-11-2014 15:10 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

zo fris als een stuk vlees die per ongeluk buiten de koelkast is gelaten voor 1 dag.... in de tropen.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2014 21:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nog even afwachten wat de "and more" gaat zijn..


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 29-11-2014 10:46 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Precies.

Trouwens, perfect dat ik de headliner niet veel aan vind. Dan hoef ik ook niet per sé lang nuchter te blijven.

Nijmegen is in de buurt, wat dat betreft perfect, maar nog steeds zeg ik : Park Brakkestein !


lampje


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-12-2014 17:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2014 11:15 schreef Spirit In Black het volgende:
en nee er komt helaas geen clubshow. Stuur maar vast een mail.


Dus wel

Muziekodroom, Hasselt, middle of nowhere.

Converge, Trap Them, Harms Way, Young And In The Way. Geweldig!

En ook aanwezig op Fortarock. Slipknot, Lamb Of God, Converge, Red Fang en Dying Fetus doen het wel voor me.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-12-2014 17:25 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 17 december 2014 17:17 schreef iPim het volgende:
Dus wel

Muziekodroom, Hasselt, middle of nowhere.

Converge, Trap Them, Harms Way, Young And In The Way. Geweldig!

Tussen Meppel en Zwolle, inderdaad niemandsland.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-12-2014 17:41 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 23-12-2014 15:50 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Sylosis en Parkway Drive mag je alvast in het lijstje zetten.
Ik zag het hier nog niet staan maar is wel al weer een weekje bekend.

http://www.festivalinfo.nl/news/33164/Parkway_Drive_en_Sylosis_voor_Fortarock/


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-12-2014 15:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2014 17:17 schreef iPim het volgende:
Dus wel

Muziekodroom, Hasselt, middle of nowhere.

Converge, Trap Them, Harms Way, Young And In The Way. Geweldig!



Op naar Belgenland dan maar.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-12-2014 15:58 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Niet zo venijnig, jullie mogen Limburg annexeren hoor. Gerust.


En nu gaan we vegen


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-12-2014 18:48 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2014 17:17 schreef iPim het volgende:
Dus wel

Muziekodroom, Hasselt, middle of nowhere.

Converge, Trap Them, Harms Way, Young And In The Way. Geweldig!




ja wat een tour zeg.... fuck fortarock anders was het misschien ook wel langs NL gekomen.



loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 23-12-2014 19:42 by loeser Wijzig reactieProfiel van loeserQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2014 17:01 schreef Negatieveling het volgende:
Dikke kans dat je dit dus ook op Graspop te zien zult krijgen, en dan vertoef ik daar toch een stuk liever. Beter bier (sic), meerdaags evenement en dus ranzig kamperen, Engels ontbijt in de voortuin van een local, de Jupiler-promotiemeisjes, en vooral niet in het godverdomde Goffertpark waar je bijna alleen als paratrooper fatsoenlijk kunt komen...


Goffert is in mijn achtertuin...kun je je ook in mijn tuin ranzig kamperen en een lokaal ontbijtje krijgen

Maar Lamb of God en Sylosis? Nais

[Dit bericht is gewijzigd door loeser op 23-12-2014 19:42]


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen