IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2004 10:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is gewoon een manier om de verdenking van de melkman/postbode/buurman/etc af te halen ...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-08-2004 15:35 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Heb ooit eens een spreekbeurt gedaan over UFO's.

Eerst stond ik er nogal sceptisch tegenover, omdat het idee niet algemeen geaccepteerd is en ik zelf er nog niet veel geloofwaardigs over gehoord had.
Maar ik ben dan in de bib naar oude krantenberichten gaan zoeken, boeken over militaire geheimen omtrent UFO's, getuigenissen, studies daarrond, foto's van waarnemingen, boeken en foto's over het Roswell incident, en andere dingen die me konden helpen.

En ik moet zeggen, nadat ik alles had omgezet in een spreekbeurt, ben ik nog steeds sceptisch, maar eerder tegenover het niet-bestaan van UFO's, en verdoezelingen bij de regering. Of ze echt bestaan ga ik echter niet hardmaken, daarvoor moet je wetenschapper zijn ofzo.

Mijn klasgenoten heb ik desondanks erg overtuigd



"Obras son amores y no buenas razones"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-08-2004 16:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 15:35 schreef Malekith het volgende:
Heb ooit eens een spreekbeurt gedaan over UFO's.

Eerst stond ik er nogal sceptisch tegenover, omdat het idee niet algemeen geaccepteerd is en ik zelf er nog niet veel geloofwaardigs over gehoord had.
Maar ik ben dan in de bib naar oude krantenberichten gaan zoeken, boeken over militaire geheimen omtrent UFO's, getuigenissen, studies daarrond, foto's van waarnemingen, boeken en foto's over het Roswell incident, en andere dingen die me konden helpen.

En ik moet zeggen, nadat ik alles had omgezet in een spreekbeurt, ben ik nog steeds sceptisch, maar eerder tegenover het niet-bestaan van UFO's, en verdoezelingen bij de regering. Of ze echt bestaan ga ik echter niet hardmaken, daarvoor moet je wetenschapper zijn ofzo.

Mijn klasgenoten heb ik desondanks erg overtuigd




dan is deze link wel wat voor jou:

http://www.ufoplaza.nl/index.php

leuke site, alleen iets teveel een hoog "believers" gehalte maar de brichten zijn verder leuk om te lezen.

cool trouwens dat je over zo een topic een spreekbeurt durft te houden.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-08-2004 16:48 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 16:33 schreef attila_de_hun het volgende:
dan is deze link wel wat voor jou:

http://www.ufoplaza.nl/index.php

leuke site, alleen iets teveel een hoog "believers" gehalte maar de brichten zijn verder leuk om te lezen.

cool trouwens dat je over zo een topic een spreekbeurt durft te houden.
Leuke site inderdaad, een aantal van de berichten die ik er willekeurig uitpikte waren erg gelijkaardig aan degene die ik destijds gelezen heb.

Waarom zou een spreekbeurt over UFO's gedurfd zijn?


"Obras son amores y no buenas razones"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-08-2004 16:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 16:48 schreef Malekith het volgende:


Waarom zou een spreekbeurt over UFO's gedurfd zijn?


omdat een groot deel van de mensen meelopers zijn of zich nergen in willen verdiepen die enigszins buiten hun (vaak beperkte) belevingswereldje valt.

spreekbeurten overschrijden ook in het algemeen niet het "dit is mijn paard" gehalte.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-08-2004 16:58 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 16:52 schreef attila_de_hun het volgende:
omdat een groot deel van de mensen meelopers zijn of zich nergen in willen verdiepen die enigszins buiten hun (vaak beperkte) belevingswereldje valt.

spreekbeurten overschrijden ook in het algemeen niet het "dit is mijn paard" gehalte.
Daar geef ik je gelijk in.

Ik doe mijn spreekbeurten meestal over wat minder conservatieve onderwerpen. Bij die over UFO's baatte dat mooi, en kreeg ik 95%


"Obras son amores y no buenas razones"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-08-2004 17:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 16:58 schreef Malekith het volgende:
Daar geef ik je gelijk in.

Ik doe mijn spreekbeurten meestal over wat minder conservatieve onderwerpen. Bij die over UFO's baatte dat mooi, en kreeg ik 95%


95% amerikaans systeem ofzo? ik denk dat in Nl dat een 9,5 zou zijn (hier wordt een schaal gehanteerd waarbij 10 het hoogst is)


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-08-2004 17:16 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 17:14 schreef attila_de_hun het volgende:
95% amerikaans systeem ofzo? ik denk dat in Nl dat een 9,5 zou zijn (hier wordt een schaal gehanteerd waarbij 10 het hoogst is)
Neen, was nog in België. Amerikaans systeem had me een A gegevn

Maar was voor een rapportcijfer, dat wordt in België meestal in procenten weergegeven. Anders een 9.5 inderdaad


"Obras son amores y no buenas razones"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-08-2004 17:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 17:16 schreef Malekith het volgende:
Neen, was nog in België. Amerikaans systeem had me een A gegevn

Maar was voor een rapportcijfer, dat wordt in België meestal in procenten weergegeven. Anders een 9.5 inderdaad


ah maar niet overal. Ik werk op de Uiverstiet Antwerpen en daar wordt een schaal van 20 gehanteerd. JE zou dus een 19 hebben (en die worden niet al te vaak uitgedeeld) en zeker niet "gebuist(d?)"zijn.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 09-08-2004 17:25 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2004 17:23 schreef attila_de_hun het volgende:
ah maar niet overal. Ik werk op de Uiverstiet Antwerpen en daar wordt een schaal van 20 gehanteerd. JE zou dus een 19 hebben (en die worden niet al te vaak uitgedeeld) en zeker niet "gebuist(d?)"zijn.
Gebuisd. Voor Nederlands haal ik meestal ook een voldoende

Nuja, ik was erg blij met m'n cijfer, maakt niet uit in welke vorm het me gegeven werd


"Obras son amores y no buenas razones"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-08-2004 13:11 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

het lijkt me dat je het misschien minder leuk had gevonden als de leraar je cijfer op je kont zou hebben gebrandmerkt


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2004 19:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

denk bij het lezen van het onderstaande bericht aan het deuntje van The twilight zone:

Team vindt UFO-brokstuk in Toengoeska

Een team onderzoekers heeft naar eigen zeggen een fragment van een UFO gevonden in Toengoeska, Siberië. De veertien expeditieleden waren 24 juli vertrokken naar het gebied in Evenkia om bewijs te zoeken dat daar geen meteoriet maar een UFO geëxplodeerd was in 1908.

Eerder toonden satellietfoto's al de aanwezigheid aan van metaalbrokstukken. Het team, onder leiding van Yuri Labvin is deze zomer op onderzoek gegaan in het gebied waar volgens de gangbare theorie een meteoriet neergestort zou zijn. Labvin zegt dat er aanwijzingen zijn dat dit niet het geval is. Zo is er geen inslagkrater te zien, en hebben ooggetuigen gezegd dat het object van richting veranderd zou zijn.

De teruggekeerde expeditieleden hebben een vreemd stuk metaal van ongeveer 50 kilo teruggebracht naar Krasnoyarsk, waar het bestudeerd en geanalyseerd zal worden. Volgens hen is dit fragment afkomstig van een buitenaards schip.

---------------------------------------

ik ben benieuwd. er is daar ooit een gigantische explosie geweest (meest logische verklaring lijkt me echter een meteoriet). dat ze daar nu pas een expeditie naar toe sturen is wel raar overigens.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 10-08-2004 20:28 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Zou kunnen dat ik nu een stomme opmerking maak, maar een metalen meteoriet lijkt me onwaarschijnlijk... Toch?


"Obras son amores y no buenas razones"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-08-2004 20:30 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Meteorieten exploderen niet boven de grond ( Alleen als ze de grond raken exploderen ze)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-08-2004 20:32 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 20:28 schreef Malekith het volgende:
Zou kunnen dat ik nu een stomme opmerking maak, maar een metalen meteoriet lijkt me onwaarschijnlijk... Toch?

Ja, hoewel er in sommigen wel metaal kan zitten.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-08-2004 20:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 20:28 schreef Malekith het volgende:
Zou kunnen dat ik nu een stomme opmerking maak, maar een metalen meteoriet lijkt me onwaarschijnlijk... Toch?


Waarom?

Metalen komen overal voor ook in de ruimte. Ik geef wel toe dat het waarschijnlijker zou zijn om ertsen i.p.v. pure metaal naar beneden zien storten maar onmogelijk is het niet denk ik....

Ik zou eigenlijk ook graag UFO brokstukken willen hebben. Ik denk dat er genoeg volk is die daar veel geld voor wilt betalen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 10-08-2004 20:34 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 20:32 schreef BARABAS het volgende:
Ja, hoewel er in sommigen wel metaal kan zitten.
Metaalmassa van 50 kg dan?

Nou..


"Obras son amores y no buenas razones"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 10-08-2004 20:35 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 20:32 schreef Chelman het volgende:
Waarom?

Metalen komen overal voor ook in de ruimte. Ik geef wel toe dat het waarschijnlijker zou zijn om ertsen i.p.v. pure metaal naar beneden zien storten maar onmogelijk is het niet denk ik....

Ik zou eigenlijk ook graag UFO brokstukken willen hebben. Ik denk dat er genoeg volk is die daar veel geld voor wilt betalen.
Welja, as just said, ik vind 50 kg metaal-meteoriet wel érg bijzonder.

En jij zet ook alles om naar geld he

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 10-08-2004 20:35]


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-08-2004 20:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-08-2004 20:36]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-08-2004 20:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Even gezocht en zo te zien kunne meteorieten wel in de lucht exploderen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-08-2004 20:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 20:43 schreef BARABAS het volgende:
Even gezocht en zo te zien kunne meteorieten wel in de lucht exploderen


Volgens mij exploderen ze helemaal niet. Ze verbranden wel......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2004 21:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 20:45 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij exploderen ze helemaal niet. Ze verbranden wel......


maar wat ontlofte er dan wel is de grote vraag. toendertijd hadden "we" nog straaljagers of andere fikse vliegtuigen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-08-2004 21:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 20:45 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij exploderen ze helemaal niet. Ze verbranden wel......

er kan bij het verbranden een reactie plaats vinden waardoor er een explosie plaatsvindt, dat hangt natuurlijk van het materiaal af


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2004 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze zouden kunnen exploderen, afhenakelijk van waar ze van gemaakt zijn ...


als de meteoriet een harde ondoordringbare buitenlaag en een binnenlaag van een makkelijk uitzetbare substantie heeft, dan kan de druk aan de binnenkant te hoog worden wat een explosi tot gevolge heeft


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-08-2004 21:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2004 21:47 schreef Jenje het volgende:
als de meteoriet een harde ondoordringbare buitenlaag en een binnenlaag van een makkelijk uitzetbare substantie heeft, dan kan de druk aan de binnenkant te hoog worden wat een explosi tot gevolge heeft

dat is een prachtig verwoorde andere mogelijkheid


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen