IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
Zwart_Metaal
Usericon van Zwart_Metaal
Posted 21-05-2009 16:58 by Zwart_Metaal Wijzig reactieProfiel van Zwart_MetaalQuote dit bericht

tgoh ik ben sceptish daarover.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-05-2009 19:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2009 19:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 november 2008 1:36 schreef FRNK het volgende:



Bwahaha die gast is gaaf. Een tijd lang liep hij hier op straat rond en schoot voorbijgangers aan: "hey, hey, kijk eens?" en dan keek je natuurlijk, gooide hij een mandarijntje een meter of vijf de lucht in, ving hem in de capuchon van z'n jas op en vroeg daarna 1 euro

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-05-2009 19:32]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-07-2009 10:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gisteren echt iets hééél vets gezien. Zat met ER en m'n schoonpa een filmpje te kijken, tot m'n schoonpa buiten in de lucht ineens een vuurbal-achtig iets zag. We zijn naar toen naar buiten gegaan en zagen een (zo te zien groot) 'object' flikkerend vallen. Het licht werd steeds zwakker en leek op een gegeven moment te verdwijnen.

Later hebben we filmpjes gezocht van vallende meteorieten, en dat leek sterk op wat wij gister gezien hebben. Heb even het KNMI gemaild om te vragen of ze toevallig weten wat het was, maar ik zou het wel heel vet vinden als dat het ook echt is.

Iemand op Twitter zag het ongeveer even laat als wij:



Overigens zie je er op de foto 3, wij zagen er maar één, maar dan wel weer veel duidelijker en groter dan hier.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-07-2009 10:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik heb vorige week een oranje bol zien overvliegen in Joure, waar ik woon. Vloog vrij laag en maakte geen geluid, echt heel weird. Zag evenwel dat ie meer is gespot. Ik hoop dat de invasie snel gaat beginnen; misschien vind ik dan wel een vriendinnetje


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-07-2009 10:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Snark
Usericon van Snark
Posted 05-07-2009 11:39 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2008 1:36 schreef FRNK het volgende:




wel jammer dat nederland zo slecht omgaat met zulke slimme mensen


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 31-03-2010 10:52 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=Ys-KLBkjyCA&feature=related

Die schepen zijn zo groot, ze zien me waarschijnlijk over het hoofd
Maar wel grappig;

'so a flying burgerking has just turned up'



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-09-2010 16:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gepensioneerde Amerikaanse officieren maken vandaag bekend dat buitenaardse wezens atoomwapens hebben gesaboteerd in de VS en Groot-Brittannië. Ze hebben een persconferentie georganiseerd in Washington om dit grote nieuws te brengen. Dat schrijft The Sun.

Een van de claims van de militairen gaat over een incident bij een Amerikaanse basis in Groot-Brittannië. In 1980 zouden bij de basis in Suffolk Ufo's gezien zijn door Kolonel Halt. Op deze basis liggen Amerikaanse atoomwapens en de Ufo's zouden deze met lichtstralen hebben gesaboteerd.

Volgens de Kolonel hebben de geheime diensten van Amerika en Groot-Brittannië dit incident in de doofpot gestopt. Hij zegt zeker te weten dat de Ufo's buitenaards waren.

Volgens een onderzoeker van de Amerikaanse overheid zijn de claims zo serieus dat ze onderzocht moeten worden. De reden voor de buitenaardse sabotage zou zijn dat de aliens bang waren dat de atoomwapens in de ruimte zouden worden gebruikt.

Waarom de aliens met hun lichtstralen niet meteen de hele aarde hebben vernietigd is nog onduidelijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2010 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bron?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2010 16:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2010 16:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-09-2010 16:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 16:31 schreef kwelgeest het volgende:

Waarom de aliens met hun lichtstralen niet meteen de hele aarde hebben vernietigd is nog onduidelijk.



Omdat er nog hoop voor ons is


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 27-09-2010 16:45 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg



Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2010 16:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dankzij mensen als Proton


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-09-2010 17:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

666


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-09-2010 19:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het heeft toch nut om in je in je vrije tijd Klingon te leren...

VN stelt contactpersoon voor buitenaards leven aan

NEW YORK - De Verenigde Naties willen een wetenschapper aanstellen als contactpersoon voor het geval we buitenaards leven op bezoek krijgen. De keuze voor de functie valt op Mazlan Othman, een Maleisische astrofysica.

Othman is momenteel het hoofd van het Office for Outer Space Affairs (Unoosa). Volgende week zal de Maleisische haar nieuwe functie bekend maken tijdens een wetenschappelijke conferentie in het Britse Buckinghamshire.

,,De voortdurende zoektocht naar tekenen van buitenaards leven, door verschillende instellingen, bevat onze hoop dat de mensheid op een dag buitenaardse levensvormen zal ontdekken. Als het zover komt, moeten we een gecoördineerde respons klaar hebben die rekening houdt met alle gevoeligheden omtrent die materie. De VN kan hier een leidende rol in spelen", zegt Othman.

Signalen
Professor Richard Crowther van de UK Space Agency, een expert in ruimtebestuur en -problematiek, toont zich alvast zeer opgetogen over de keuze voor Othman. "Ze is zonder enige twijfel dé persoon die op zo'n niveau een nuchtere blik kan behouden."

Crowther gaat er echter van uit dat onze eerste contacten met buitenaards leven eerder radio- of lichtsignalen van een verre planeet zullen zijn dan wezens die op aarde landen. En, zo geeft hij aan, zelfs als we die 'aliens' in levende lijve ontmoeten, zullen het wellicht eerder microbes dan intelligente wezens zijn.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2010 19:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ze moeten wel:

quote:
Marsmannetjes saboteren atoomwapens

Gepensioneerde Amerikaanse officieren maken vandaag bekend dat buitenaardse wezens atoomwapens hebben gesaboteerd in de VS en Groot-Brittannië. Ze hebben een persconferentie georganiseerd in Washington om dit grote nieuws te brengen. Dat schrijft The Sun.

Een van de claims van de militairen gaat over een incident bij een Amerikaanse basis in Groot-Brittannië. In 1980 zouden bij de basis in Suffolk Ufo's gezien zijn door Kolonel Halt. Op deze basis liggen Amerikaanse atoomwapens en de Ufo's zouden deze met lichtstralen hebben gesaboteerd.

Volgens de Kolonel hebben de geheime diensten van Amerika en Groot-Brittannië dit incident in de doofpot gestopt. Hij zegt zeker te weten dat de Ufo's buitenaards waren.

Volgens een onderzoeker van de Amerikaanse overheid zijn de claims zo serieus dat ze onderzocht moeten worden. De reden voor de buitenaardse sabotage zou zijn dat de aliens bang waren dat de atoomwapens in de ruimte zouden worden gebruikt.

Waarom de aliens met hun lichtstralen niet meteen de hele aarde hebben vernietigd is nog onduidelijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-09-2010 8:56 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

dit soort dingen weet ik natuurlijk al heel lang.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-09-2010 9:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 september 2010 8:56 schreef Black Jew het volgende:
dit soort dingen weet ik natuurlijk al heel lang.


Dat komt vast omdat het eerder gepost was.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-09-2010 9:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Bij een vechtpartij in de kroeg vlogen de schotels me om de oren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-09-2010 10:23 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 28 september 2010 9:37 schreef MR. N het volgende:
Dat komt vast omdat het eerder gepost was.




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 16-10-2010 16:42 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht

Zie hoe het linker object iets laat vallen bij 3.53



Bekijk ook de andere filmpjes (vooral de 3 delen van ´Era of Contact´) van deze user, dit is allemaal van de laatste paar maanden en er komen steeds meer soortgelijke meldingen van over de hele wereld binnen.


[Dit bericht is gewijzigd door Son of Sam op 16-10-2010 16:43]


Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 16-10-2010 16:56 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht

Van dezelfde persoon:
"UFO ITALY ROME CIAMPINO 24-09-2010 ore 21:27
Abnormal aircraft that moving in an intelligent way, notice the object at 3:08 minutes go back, while the other one on the left takes its place, then same thing happens the minute 6:30, the aircraft that was there, go back and his place is replaced by another and the last at 8:26 minutes (maneuvers impossible for an airliner) wake up!
Sorry shooting out of focus, but were far."



Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 16-10-2010 22:04 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

In 1993 heb ik eens iets gezien, dat vergeet ik echt nooit.
Een bolvormig licht dat supersnel van één plaats in de lucht naar de volgende plaats zapte, dan hing het even stil en zapte dan een andere richting uit, het kon alle kanten uit en maakte de vreemste manouevres. En vooral de snelheid waarin het van punt naar punt zapte moet duizenden kilometers per uur zijn geweest.
Ik was 18 en fietste naar huis van de middagdienst om een uur of 11 's avonds.
Twee minuten heb ik me dat staan bekijken en toen kwam het opeens mijn richting uit. Ik sprong op mijn fiets en ben zo hard als ik kon naar huis gefietst. Ik dacht dat ik ieder moment aan boord zou worden gestraald ofzo.
Ik woonde vroeger in Brunssum en daar ligt AFCENT, het hoofdkwartier van de NAVO in Europa, daar vloog dat ding ook de hele tijd boven.
Serieus, geen geouwehoer.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen