IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 18-10-2010 17:50 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht




Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 18-10-2010 18:09 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-10-2010 12:07 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 16 oktober 2010 22:04 schreef Heidenkloon het volgende:
In 1993 heb ik eens iets gezien, dat vergeet ik echt nooit.
Een bolvormig licht dat supersnel van één plaats in de lucht naar de volgende plaats zapte, dan hing het even stil en zapte dan een andere richting uit, het kon alle kanten uit en maakte de vreemste manouevres. En vooral de snelheid waarin het van punt naar punt zapte moet duizenden kilometers per uur zijn geweest.
Ik was 18 en fietste naar huis van de middagdienst om een uur of 11 's avonds.
Twee minuten heb ik me dat staan bekijken en toen kwam het opeens mijn richting uit. Ik sprong op mijn fiets en ben zo hard als ik kon naar huis gefietst. Ik dacht dat ik ieder moment aan boord zou worden gestraald ofzo.
Ik woonde vroeger in Brunssum en daar ligt AFCENT, het hoofdkwartier van de NAVO in Europa, daar vloog dat ding ook de hele tijd boven.
Serieus, geen geouwehoer.



ja die tesla shit.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-10-2010 12:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Huidige opleving van UFO-waarnemingen valt wel samen met het weer wat frequenter schenden van NAVO-luchtruim door de Russen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-10-2010 12:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat zijn UFFER's


Unidentified Fucking Flying Egghead Russians


signature


Fredde Kaddeth
zaagbaas
Usericon van Fredde Kaddeth
Posted 21-10-2010 13:24 by Fredde Kaddeth Wijzig reactieProfiel van Fredde KaddethQuote dit berichthttp://www.facebook.com/massiveassault

Ufo spotters hebben zelden een steady shot.
Vaag gedoe.


Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting


Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 21-10-2010 22:30 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht

In dit stuk probeert men ons te waarschuwen voor de zogenoemde ufo´s die gespot worden, als een opgezet plan van de New World Order (o.a. United Nations, U.S. Government), uitgevoerd door de NASA.
Dit heet ´Project Blue Beam´.
Alles wat gezien is en wat straks waarschijnlijk overal te zien zal zijn, zijn door satelliet gestuurde hologrammen en, erger nog, geluiden.

Na het ´War on Terror´ project nu dus ´de openbaring´ met voorafgaand ufo´s.

"The first is the 'space show.' Where does the space show come from? The space show, the holographic images will be used in a simulation of the ending during which all nations will be shown scenes that will be the fulfillment of that which they desire to verify the prophecies and adversary events.

These will be projected from satellites onto the sodium layer about 60 miles above the earth. We see tests every once in a while, but they are called UFOs and "flying saucers" sightings."


De zoveelste ´False Flag´ operatie voor totale wereldheerschappij.

http://www.educate-yourself.org/cn/projectbluebeam25jul05.shtml

Maar ... misschien is juist dit wel een vals bericht om ons nog meer in de war te brengen, we zullen het nooit weten in een wereld vol leugens en bedrog.

"Life is just an illusion ... only death is real"

[Dit bericht is gewijzigd door Son of Sam op 21-10-2010 22:49]


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 21-10-2010 22:51 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Ik denk trouwens dat UFO's niet buitenaards zijn. Maar eerder menselijke tijdreizigers miljoenen jaren uit de toekomst die komen kijken in de belangrijkste eeuw voor de mensheid. Toen we meermaals aan de rand van de totale vernietiging stonden.


Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 21-10-2010 23:14 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht

Als de verhalen waar zouden zijn, bestaan er verschillende buitenaardse soorten, die net als wij ´humanoid´ zijn. Ieder levend in haar eigen dimensie.
Zo zouden wij in het jaar 2012 van de huidige 3e dimensie naar de 5e dimensie gaan, waardoor we ´multidimensionaal´ worden.
De verschillende humanoide ´galactische broeders en zusters´ zouden bestaan uit:

Het Ashtar Command, de Arcturiers, Pleiaden, Sirius, Orion, Ummo, Iarga, Mars, Venus, Hydra, Grays, Procyon, Cessna, Alpha Centauri, Lyra, Antares, Andromeda, Proxima Centauri, Ra, Alabram, Zeta Reticulum, Vega, Ataien, Essassani.
Samen met ons zijn wij allen ´De Galactische Federatie´.


Dit zijn de verschillende dimensies:

1ste dimensie; het centrum v.d. aarde
2de dimensie; de wereld v.d. elementen
3de dimensie; onze vertrouwde wereld waarin wij nu leven, alhoewel de fut er grotendeels uit is.
4de dimensie; de wereld van dromen en fantasieen.
5de dimensie; de wereld van de intelligenties van de Pleiaden, tevens de wereld waarin wij straks vanaf 2013 terecht gaan komen.
6de dimensie; de wereld van de Sirische intelligenties.
7de dimensie; is de photonen-zone. Een dimensie met een veel hogere frequentie dan wij nu gewend zijn en waaraan wij geacht worden ons aan te gaan passen.
LOVE IS THE KEY TO THE NEW FREQUENCY
8ste dimensie; is de dimensie van de Galactische Confederatie, het verbond van vrije werelden.
9de dimensie; is het centrum van onze melkweg.

Allerhoogste frequentie:
Hoe hoger wij komen, hoe dunner de bevolking wordt. Op het allerhoogste niveau of frequentie is er nog maar een over.

De frequentie van SPIRIT
Dat is de frequentie van onze Schepper, van SPIRIT Zelf. Dit is de frequentie van Pure Liefde, waarvan wij allemaal weer een liefdevol aspect van zijn.

Tsja...

[Dit bericht is gewijzigd door Son of Sam op 21-10-2010 23:15]


KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 21-10-2010 23:57 by KTC Wijzig reactieProfiel van KTCQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

quote:
Op 21 oktober 2010 23:14 schreef Son of Sam het volgende:
Als de verhalen waar zouden zijn, bestaan er verschillende buitenaardse soorten, die net als wij ´humanoid´ zijn. Ieder levend in haar eigen dimensie.
Zo zouden wij in het jaar 2012 van de huidige 3e dimensie naar de 5e dimensie gaan, waardoor we ´multidimensionaal´ worden.
De verschillende humanoide ´galactische broeders en zusters´ zouden bestaan uit:

Het Ashtar Command, de Arcturiers, Pleiaden, Sirius, Orion, Ummo, Iarga, Mars, Venus, Hydra, Grays, Procyon, Cessna, Alpha Centauri, Lyra, Antares, Andromeda, Proxima Centauri, Ra, Alabram, Zeta Reticulum, Vega, Ataien, Essassani.
Samen met ons zijn wij allen ´De Galactische Federatie´.


Dit zijn de verschillende dimensies:

1ste dimensie; het centrum v.d. aarde
2de dimensie; de wereld v.d. elementen
3de dimensie; onze vertrouwde wereld waarin wij nu leven, alhoewel de fut er grotendeels uit is.
4de dimensie; de wereld van dromen en fantasieen.
5de dimensie; de wereld van de intelligenties van de Pleiaden, tevens de wereld waarin wij straks vanaf 2013 terecht gaan komen.
6de dimensie; de wereld van de Sirische intelligenties.
7de dimensie; is de photonen-zone. Een dimensie met een veel hogere frequentie dan wij nu gewend zijn en waaraan wij geacht worden ons aan te gaan passen.
LOVE IS THE KEY TO THE NEW FREQUENCY
8ste dimensie; is de dimensie van de Galactische Confederatie, het verbond van vrije werelden.
9de dimensie; is het centrum van onze melkweg.

Allerhoogste frequentie:
Hoe hoger wij komen, hoe dunner de bevolking wordt. Op het allerhoogste niveau of frequentie is er nog maar een over.

De frequentie van SPIRIT
Dat is de frequentie van onze Schepper, van SPIRIT Zelf. Dit is de frequentie van Pure Liefde, waarvan wij allemaal weer een liefdevol aspect van zijn.

Tsja...




[Dit bericht is gewijzigd door KTC op 21-10-2010 23:58]



flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 22-10-2010 2:08 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl



Roswell 1947. Buitenaards wezentje


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-10-2010 2:17 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 21 oktober 2010 23:14 schreef Son of Sam het volgende:
Als de verhalen waar zouden zijn, bestaan er verschillende buitenaardse soorten, die net als wij ´humanoid´ zijn. Ieder levend in haar eigen dimensie.
Zo zouden wij in het jaar 2012 van de huidige 3e dimensie naar de 5e dimensie gaan, waardoor we ´multidimensionaal´ worden.
De verschillende humanoide ´galactische broeders en zusters´ zouden bestaan uit:

Het Ashtar Command, de Arcturiers, Pleiaden, Sirius, Orion, Ummo, Iarga, Mars, Venus, Hydra, Grays, Procyon, Cessna, Alpha Centauri, Lyra, Antares, Andromeda, Proxima Centauri, Ra, Alabram, Zeta Reticulum, Vega, Ataien, Essassani.
Samen met ons zijn wij allen ´De Galactische Federatie´.


Dit zijn de verschillende dimensies:

1ste dimensie; het centrum v.d. aarde
2de dimensie; de wereld v.d. elementen
3de dimensie; onze vertrouwde wereld waarin wij nu leven, alhoewel de fut er grotendeels uit is.
4de dimensie; de wereld van dromen en fantasieen.
5de dimensie; de wereld van de intelligenties van de Pleiaden, tevens de wereld waarin wij straks vanaf 2013 terecht gaan komen.
6de dimensie; de wereld van de Sirische intelligenties.
7de dimensie; is de photonen-zone. Een dimensie met een veel hogere frequentie dan wij nu gewend zijn en waaraan wij geacht worden ons aan te gaan passen.
LOVE IS THE KEY TO THE NEW FREQUENCY
8ste dimensie; is de dimensie van de Galactische Confederatie, het verbond van vrije werelden.
9de dimensie; is het centrum van onze melkweg.

Allerhoogste frequentie:
Hoe hoger wij komen, hoe dunner de bevolking wordt. Op het allerhoogste niveau of frequentie is er nog maar een over.

De frequentie van SPIRIT
Dat is de frequentie van onze Schepper, van SPIRIT Zelf. Dit is de frequentie van Pure Liefde, waarvan wij allemaal weer een liefdevol aspect van zijn.

Tsja...



Ik vind ufo's ed interessant maar die niburu shit komt toch echt over als een stelletje WOW nerds aan de acid. Maar das mijn mening.
Die triangular filmpje is daarintegen wel geinig maar denkt de filmer soms dat ze speciaal een showtje voor hem geven?


Een kleine snol zit zo vol.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-10-2010 8:27 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Mijn versie is dat nieuwe technologie nooit gelijk vrijgegeven word. Dat doen ze met computers ook niet. Er zijn allang computers die weet ik veel hoe veel sneller zijn als alles wat je kunt kopen in de winkel. Ze melken het, ze geven niet alles gelijk vrij want dan kun je het niet goed uit uitbuiten. Sommige mensen doen dit met de muziek die ze maken.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2010 8:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ufo' zijn interessant maar al die spirituele zever er omheen hoeft niet.Verde kan Heidenkloon gelij khebben maar ik kan me niet voorstellen dat , als we zo doorblijven leven zoals nu, de mens nog 250 jaar bestaat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-10-2010 8:43 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 22 oktober 2010 8:27 schreef Black Jew het volgende:
Mijn versie is dat nieuwe technologie nooit gelijk vrijgegeven word. Dat doen ze met computers ook niet. Er zijn allang computers die weet ik veel hoe veel sneller zijn als alles wat je kunt kopen in de winkel. Ze melken het, ze geven niet alles gelijk vrij want dan kun je het niet goed uit uitbuiten. Sommige mensen doen dit met de muziek die ze maken.


Tesla is natuurlijk helemaal niet nieuw.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 22-10-2010 22:27 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 22 oktober 2010 8:27 schreef Black Jew het volgende:
Mijn versie is dat nieuwe technologie nooit gelijk vrijgegeven word. Dat doen ze met computers ook niet. Er zijn allang computers die weet ik veel hoe veel sneller zijn als alles wat je kunt kopen in de winkel. Ze melken het, ze geven niet alles gelijk vrij want dan kun je het niet goed uit uitbuiten. Sommige mensen doen dit met de muziek die ze maken.


wat heeft dit met ufo's te maken


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 22-10-2010 23:51 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht





Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-10-2010 0:26 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Het zijn fucking stipjes.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-10-2010 0:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 2:08 schreef flebbie het volgende:


Roswell 1947. Buitenaards wezentje
Ff ter controle: je weet dat dit aangetoond nep is?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 23-10-2010 13:15 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht

Die ´triangular craft´ die ik eerder liet zien in een filmpje is niks anders dan de TR-3B.

"It is funded and operationally tasked by the National Reconnaissance Office, the NSA, and the CIA. The TR-3B flying triangle is not fiction and was built with technology available in the mid 80s."

http://www.darkgovernment.com/tr3b.html


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 23-10-2010 18:01 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 23 oktober 2010 0:53 schreef kwelgeest het volgende:
Ff ter controle: je weet dat dit aangetoond nep is?


hmmja iets met een redelijke moderne telefoon die daar aan de muur hing toch? trek ik me niks van aan


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Son of Sam
Usericon van Son of Sam
Posted 26-10-2010 17:30 by Son of Sam Wijzig reactieProfiel van Son of SamQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2010 16:36 schreef Hypnos het volgende:
tsja...

VN stellen contactpersoon voor buitenaards leven aan

http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal-Nieuws/article/detail/1162208/2010/09/27/VN-stellen-contactpersoon-voor-buitenaards-leven-aan.dhtml


Naar het schijnt ´all part of the game´...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-04-2011 17:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

oeh, vet. zou het dan toch echt zijn???


Vrijgekomen FBI-files: aliens zijn op aarde geland


Pas vrijgegeven documenten van het FBI zouden bevestigen wat samenzweringstheorieën al jarenlang beweren: vliegende schotels, bemand door aliens, zijn op de Aarde geland.

De documenten, die jarenlang topgeheim zijn gebleven, lijken de theorie te staven dat buitenaardse wezens inderdaad in 1947 in het Amerikaanse stadje Roswell zijn geland.

Roswell geniet internationale bekendheid vanwege het zogenaamde 'Roswellincident'. De discussie tussen aanhangers, tegenstanders en wetenschappers over de gebeurtenis houdt tot op de dag vandaag wereldwijd aan.

Na de landing zouden de aliens volgens de FBI-gegevens naar een legerbasis zijn overgebracht. Het ging om 3 cirkelvormige ruimtetuigen, met aan boord telkens 3 aliens van ongeveer een meter groot, zo beweerde een FBI-agent al in 1950.

Bewijzen
Volgens ufo-'experts' kunnen de documenten bewijzen dat aliens en ufo's geen verzinsels zijn. Ex-FBI-agent Guy Hottel onthulde 'de ontdekking' in 1950 aan zijn directeur. Hottel had op zijn beurt de informatie van een inspecteur van de Amerikaanse luchtmacht.

'Drie zogenaamde vliegende schotels zijn aangetroffen in New Mexico. Ze worden omschreven als cirkelvormig en bol in het midden, met een diameter van ongeveer 15 meter. Elke schotel was bemand door drie lichamen met menselijke vormen. Ze waren echter slechts een meter groot, gekleed in een verfijnde metaalachtige stof. Elk lichaam droeg een pak zoals testpiloten dragen.'

In de documenten is de naam van de inspecteur die deze onthullingen tegenover Hottel deed geschrapt. Bovendien is er geen melding gemaakt van de datum van de 'ontdekking'.

Neergestort
De aliens hebben volgens Hotell geen zachte landing gemaakt. De ex-FBI'er, die voor het kantoor in Washington werkte, meent dat de krachtige radar van Roswell de besturingssystemen van de UFO's heeft verstoord. Daardoor zouden ze zijn neergestort.

Het document is door het FBI in het online archief The Vault gepubliceerd, samen met duizenden andere. Dat meldt The Sun




van : http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/577983/2011/04/11/Vrijgekomen-FBI-files-aliens-zijn-op-aarde-geland.dhtml


Gerrit Piemel
Usericon van Gerrit Piemel
Posted 11-04-2011 21:11 by Gerrit Piemel Wijzig reactieProfiel van Gerrit PiemelQuote dit bericht

Interessant.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-04-2011 21:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 21:11 schreef Gerrit Piemel het volgende:Interessant.
Geniale usernaam. Hulde!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen