IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2003 19:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://ufocasebook.com/ilkleymoor.html

Hier is weer een schitterend UFO verhaal in Engeland. Leuk is dat er zogenaamd een alien is gefotografeerd. Natuurlijk is de foto weer zo vaag als het maar kan en valt niet te bewijzen of definitief te ontkrachten. Dus gegarandeerd nep maar altijd wel leuk leesvoer.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-07-2003 3:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik heb wel ooit eens iets raars gezien, toen we (mijn moeder, tante en ik) naar Lyon gingen, een licht die steeds maar van richting veranderde in de lucht, was erg raar , of het een UFO was weet ik niet, maar het was wel erg raar.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 8:24 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik heb er nooit één gezien, en het boeit me ook bijzonder weinig. Maar ik denk wel dat er nog ergens anders leven is. Lijkt me sterk dat er in zo een groot universum maar één bolletje levensvatbaar rondzweeft. Maar of dat ander soort leven nu persé heel hun spitstechnologie inzetten om hier op aarde anaal-probes te komen steken lijkt me bijzonder sterk.


NJCB
Usericon van NJCB
Posted 25-07-2003 9:07 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

En toch droomt gij ervan om zo'n anal probe à la Cartman in uw reet te krijgen, you hamsterfucker


Fuelled By The Venom Of Hatred


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 9:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 9:07 schreef NJCB het volgende:
En toch droomt gij ervan om zo'n anal probe à la Cartman in uw reet te krijgen, you hamsterfucker



God-damned, I don't dream of getting an anal-probe. En van dat hamsterneuken had ik u in vertrouwen verteld


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 25-07-2003 9:38 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Ik denk dat leven een constante is in het universum. Veel mensen denken dat het leven uniek op aarde. Ik krijg uitslag van dat soort opmerkingen. Door de hele geschiedenis heen, zet de mens zich centraal neer, totdat iemand bewijst dat het anders is (of we verklaarden diegene voor gek of knoopten hem op).

Zo bleek de aarde dus niet het centrum van het heelal. Sterker nog, we zitten behoorlijk aan de rand van ons sterrenstelsel (maar goed ook, ivm straling). Dus dan maken we van de aarde de enige planeet met leven.

Onzin. Als je nagaat dat er op de bodem van de oceaan, op de diepten waar geen zonlicht meer doordringt, de waterdruk verpletterend is en weinig zuurstof in het water zit, het leven lekker tiert, móet je wel concluderen dat zodra leven zich kan manifesteren, dat ook idd doet. Dat geldt dus niet alleen op deze bol.

Of er op dit moment intelligente levensvomen zich op andere planeten bevinden of hebben bevonden, is uiteraard de vraag. Ik schat de kans erg groot. maar of die de technologie hebben om interstellair te kunnen reizen... Je praat over (letterlijk) astronomische afstanden. Tenzij ze een manier gevonden hebben om door de vijfde dimensie te kunnen gaan.

Ik heb vroeger één keer een u.f.o. gezien. Ik kwam die avond uit de sporthal (het was in de winter, dus al donker en helder) en keek naar de hemel, zoals ik zo vaak deed (astronomie was hobby). Zo viel mijn oog op een flikkerende lichtpunt (schijnbaar een ster), rood-wit.
Plotseling maakte het heeeel snel snelle bewegingen willekeurig allerlei kanten op en was ineens verdwenen.
Een hele tijd later hoorde ik een vrouw op de radio die precies hetzelfde beschreef, maar zij had het van dichtbij gezien, toen ze haar hondje uitliet.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


element
Usericon van element
Posted 25-07-2003 22:55 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

vandaag was op discory iets over UFO's en daar was dit ''alien'' die heel schatig was net een vampier ^^ hij dronk het bloed van konijnen en zulke dieren ode aan de chewbawa :D

maar ik geloof pas in aliens als ik r zelf een zie en als ze proberen een probe in me reet te propen dan douw ik die bij hun r in als ze die heben


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 0:06 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Haha, best wel vaag als je zoals ik een poster hebt hangen van "I want to believe", en er eentje ziet zoals ik gedaan heb vorige week er dan geen snars van wilt geloven. En ik was niet dronken!

Feiten:

1. 't was geen vliegtuig (plotseling en te snel van richting veranderen)
2. geen satelliet (idem)
3. geen helicopter (te hoog)
4. geen laserstraal
5. geen ster
6. geen weerballon ('t gaf licht)

Wat vliegt er daar nog meer rond? Superman?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-07-2003 0:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Expirimenteel vliegtuig (!) van de VS


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2003 0:11 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Misschien, 't was wel een machtig gezicht. Vloog ongeveer 1 minuut (zo leek 't, zal wel langer geweest zijn) krankzinning heen en weer, en toen was 't in een keer weg. Echt weg. Ik was met een vriending, die heeft 't ook gezien. Zeer vreemd allemaal.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2003 7:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Boeiend allemaal. Aan de mensen die een echte UFO hebben gezien. Geef hetdoor aan instanties die die waarnemingen registreren. Dan wordt er mischien wel wat meegedaan. Zulke organisaties kun je vast wel op het net vinden.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 26-07-2003 11:09 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

UFO

Unidentified
Farting
Object


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 26-07-2003 19:06 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

ik heb ooit toen we terugkwamen van stappen een paars-achtige bal boven de weilanden zien hangen... alleen vind ik het idee van UFO's en aliens supereng dus ipv dat ik iets zei tegen mijn vrienden die erbij waren (we zaten in de auto en ik keek toevallig naar rechts) keek ik de andere kant op en deed net of ik het niet gezien had (ik was ook niet helemaal nuchter, dat moet ik erbij zeggen). Vreemd hoe je bewustzijn dan uit zelfbescherming overneemt. Ik hoor mezelf denken: dat kan niet, ik kijk weg en dacht er niet meer overna... De volgende dag heb ik me toch af zitten vragen wat ik gezien had en of ik mijn vrienden er niet op had moeten wijzen...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 26-07-2003 20:54 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 9:38 schreef Mithrandir het volgende:
Ik denk dat leven een constante is in het universum. Veel mensen denken dat het leven uniek op aarde. Ik krijg uitslag van dat soort opmerkingen. Door de hele geschiedenis heen, zet de mens zich centraal neer, totdat iemand bewijst dat het anders is (of we verklaarden diegene voor gek of knoopten hem op).

Zo bleek de aarde dus niet het centrum van het heelal. Sterker nog, we zitten behoorlijk aan de rand van ons sterrenstelsel (maar goed ook, ivm straling). Dus dan maken we van de aarde de enige planeet met leven.

Onzin. Als je nagaat dat er op de bodem van de oceaan, op de diepten waar geen zonlicht meer doordringt, de waterdruk verpletterend is en weinig zuurstof in het water zit, het leven lekker tiert, móet je wel concluderen dat zodra leven zich kan manifesteren, dat ook idd doet. Dat geldt dus niet alleen op deze bol.

Of er op dit moment intelligente levensvomen zich op andere planeten bevinden of hebben bevonden, is uiteraard de vraag. Ik schat de kans erg groot. maar of die de technologie hebben om interstellair te kunnen reizen... Je praat over (letterlijk) astronomische afstanden. Tenzij ze een manier gevonden hebben om door de vijfde dimensie te kunnen gaan.

Ik heb vroeger één keer een u.f.o. gezien. Ik kwam die avond uit de sporthal (het was in de winter, dus al donker en helder) en keek naar de hemel, zoals ik zo vaak deed (astronomie was hobby). Zo viel mijn oog op een flikkerende lichtpunt (schijnbaar een ster), rood-wit.
Plotseling maakte het heeeel snel snelle bewegingen willekeurig allerlei kanten op en was ineens verdwenen.
Een hele tijd later hoorde ik een vrouw op de radio die precies hetzelfde beschreef, maar zij had het van dichtbij gezien, toen ze haar hondje uitliet.


Vind dat je helemaal gelijk hebt... hij zou ook bijna onmogelijk zijn dat alleen op aarde leven bestaat als je die dat er miljarden sterren zijn die allemaal planeten hebben, is er vast wel een precies hetzelfde als de aarde (als dat al een voorwaarde voor leven is dan)

Even wat anders WTF is de vijfde dimensie.


The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 26-07-2003 22:56 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 26 juli 2003 20:54 schreef Galosh het volgende:
(verhaal)
Even wat anders WTF is de vijfde dimensie.


Wij leven in een vier-dimensionale wereld: x-as, y-as, z-as en tijd. De kortste weg van één punt naar een ander is een rechte lijn.
De vier-dimensionale ruimte kan gebogen worden. De kortste weg tussen twee punten (binnen de vier dimensies) is dan een kromme (volgens de buiging). Neem je toch een rechte lijn, moet je door de vijfde dimensie.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 27-07-2003 14:31 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 22:56 schreef Mithrandir het volgende:
Wij leven in een vier-dimensionale wereld: x-as, y-as, z-as en tijd. De kortste weg van één punt naar een ander is een rechte lijn.
De vier-dimensionale ruimte kan gebogen worden. De kortste weg tussen twee punten (binnen de vier dimensies) is dan een kromme (volgens de buiging). Neem je toch een rechte lijn, moet je door de vijfde dimensie.

Aha dank je wel voor de uitleg snap het nu


The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 21-08-2003 12:56 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

UFO's bestaan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2003 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 12:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
UFO's bestaan.


Is dat "Wishfull thinking" of weet jij meer dan wij T.E.? (hehehe, achterste voren: E.T.)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-08-2003 21:26 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Om het met een quote van Bert Visscher te zeggen: "Vlieg! Kan ik nie Nou, te laat!"


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 22-08-2003 1:35 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 21:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat "Wishfull thinking" of weet jij meer dan wij T.E.? (hehehe, achterste voren: E.T.)


Ik maakte met opzet deze grap om te kijken of er iemand zat op te letten omdat men UFO nogal eens verward met vliegende schotels of zo. In elk geval is een klein deel van de waarnemingen 'unidentified'. UFO's dus, Unidentified Flying Objects.

Maar alle gekheid op een stokje.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 22-08-2003 18:17 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Op een avond zaten mijn moeder en ik in de auto toen er vlak boven ons een ufo (?) hing. Als ik nu alleen geweest was zou ik zweren dat ik gehallucineerd had...maar we waren met z'n twee. Ik hou mijn mond er meestal over omdat het nogal ongeloofwaardig klinkt. Het was dus een grijze ronde schotel met roze lampen vanonder. In en flits schoot dat ding weg. De dag erna stonden in de krant nog meer ufo-meldingen.


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-08-2003 18:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb er ook een gezien...en toen werd ik wakker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 22-08-2003 18:30 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 18:18 schreef Chelman het volgende:
Ik heb er ook een gezien...en toen werd ik wakker.
Humor!!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


metalfreaky
Usericon van metalfreaky
Posted 22-08-2003 18:47 by metalfreaky Wijzig reactieProfiel van metalfreakyQuote dit bericht

ik sta hier zeker niet sceptisch tegenover


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 22-08-2003 18:49 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik ben er zelf van overtuigd dat mijn brein wordt bestuurd daar stralingen afkomstig uit een UFO.


mvg wk10


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen