IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : UFO's Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 12:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

modelvliegtuigjes komen niet zo hoog .......

en ze accelereren niet zo snel.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 12:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:10 schreef Jenje het volgende:
modelvliegtuigjes komen niet zo hoog .......

en ze accelereren niet zo snel.
disco lampen dan


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:10 schreef kwelgeest het volgende:
disco lampen dan
oh ja ... vast ..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 12:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:11 schreef Jenje het volgende:
oh ja ... vast ..
nee okej het was ET


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-05-2004 12:12 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 mei 2004 12:10 schreef Jenje het volgende:
modelvliegtuigjes komen niet zo hoog .......
en ze accelereren niet zo snel.
Laat dat kind nou toch lekker meepraten met 'r fantasietjes...


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 12:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:07 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind Pandora's theorie over modelvliegtuigjes met lampjes ook erg aannemelijk.

iig ik geloof niet dat dit een teken van 'buiten' is.


daar geloof ik niks van. hoe hoog vloog dit vliegtuig en kunnen modelvliegtuigen zulke acties aan? Ik denk dat het gewoon een natuurlijk verschijnsel is (wat we nog niet kennen)

ps: en mexicanen kunnen natuurlijk niet zulke grote "hoaxes" opzetten (geintje; voor de PC-ers)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 12:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:12 schreef helmet het volgende:
Laat dat kind nou toch lekker meepraten met 'r fantasietjes...
Kinderen moeten bek houdem


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 12:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:12 schreef kwelgeest het volgende:
nee okej het was ET


HE! lees mijn posts eens. daar wordt een mogelijk natuurlijke verklaring gegeven.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 12:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:12 schreef attila_de_hun het volgende:
daar geloof ik niks van. hoe hoog vloog dit vliegtuig en kunnen modelvliegtuigen zulke acties aan? Ik denk dat het gewoon een natuurlijk verschijnsel is (wat we nog niet kennen)

ps: en mexicanen kunnen natuurlijk niet zulke grote "hoaxes" opzetten (geintje; voor de PC-ers)
Ja ok maar toch: Ik geloof niet dat het 'vliegende schotels' waren en voor een natuur verschijnsel lijkt het me ook wat toevallig, elf (of 8 wat was het nou?) bolletjes opdezelfde hoogte.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 12:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:13 schreef attila_de_hun het volgende:
HE! lees mijn posts eens. daar wordt een mogelijk natuurlijke verklaring gegeven.
Al op in twee verschillende topic's gelezen


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 12:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:15 schreef kwelgeest het volgende:
Al op in twee verschillende topic's gelezen


mooi zo! Ik weet het verder natuurlijk ook niet. maar dat het een opgezette truc is lijkt me vrij sterk gezien de acties. wat nog zou kunnen is een laser lichtshow of zo.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 12:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:17 schreef attila_de_hun het volgende:
mooi zo! Ik weet het verder natuurlijk ook niet. maar dat het een opgezette truc is lijkt me vrij sterk gezien de acties. wat nog zou kunnen is een laser lichtshow of zo.


Eeen grap met lampen/lasers misschien?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-05-2004 12:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

UFO's?? wow.. voel zowaar een begin-jaren-negentig nostalgie (nadat X-files de hele ufo hype weer aanwakkerde ) ..



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 12:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jongens...ik heb gewoon windjes zitten laten die door de mexicanen in de fik gestoken zijn.

Simpel zat! Toch?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 12:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:32 schreef Chelman het volgende:
Jongens...ik heb gewoon windjes zitten laten die door de mexicanen in de fik gestoken zijn.

Simpel zat! Toch?


waarom neem jij zo een waarneming niet serieus? zoiets kan toch serieus worden genomen zonder gelijk aan aliens te denken (alhoewel dat in extremo ook een mogelijkheid is natuiurlijk). Die dingen zijn gezien en gefilmd), niemand weet wat het is (behalve dat iedereen er over eens is dat het niks met jou darmgassen te maken heeft), dan moet het toch interessant zijn om zoiets serieus te gaan onderzoeken. wie weet wat voor kennis dit weer oplevert.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 12-05-2004 12:50 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:10 schreef Jenje het volgende:
modelvliegtuigjes komen niet zo hoog .......

en ze accelereren niet zo snel.

Weet ik veel hoe hoog en snel modelvliegtuigjes kunnen.
Eigenlijk boeit het met niet, maar de theorie dat het buitenaardse wezens zijn die ons iets duidelijk willen maken vind ik nog veel verder gezocht.
En ehm, laserlampen? Dan moet er wel iets in de lucht zijn waar die op schijnen, anders zie je natuurlijk nog niets.
Het zal heus wel iets zijn geweest, maar wat het was kun je toch niet met zekerheid zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 12-05-2004 12:51]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 12:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:50 schreef Pandora het volgende:
Weet ik veel hoe hoog en snel modelvliegtuigjes kunnen.
Idd loze infp; Wat mot je daar nou mee.
quote:
En ehm, laserlampen? Dan moet er wel iets in de lucht zijn waar die op schijnen, anders zie je natuurlijk nog niets.

Wolken.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 12-05-2004 12:54]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 12-05-2004 12:57 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:54 schreef kwelgeest het volgende:
Idd loze infp; Wat mot je daar nou mee.
Wolken.

Ja, maar dan zie je eerder een straal dan een rond punt.(ooit bordvegers boven een laserstraal uitgeklopt?) Voor een rond punt moet je een laser toch echt op een plat solide oppervlak schijnen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 13:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:57 schreef Pandora het volgende:
Ja, maar dan zie je eerder een straal dan een rond punt.(ooit bordvegers boven een laserstraal uitgeklopt?) Voor een rond punt moet je een laser toch echt op een plat solide oppervlak schijnen.
Geen ervaring mee maar volgens mij werkt t prima omdat laser show's al zo vaak voor ufo's zijn aangezien.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 12-05-2004 14:43 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht

me oma heeft er een gezien( als ze niet lag te dromen ).....
maar het kan best wel zijn dat er ufo's zijn geweest


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:43 schreef VliegFiets het volgende:
me oma heeft er een gezien( als ze niet lag te dromen ).....
maar het kan best wel zijn dat er ufo's zijn geweest
Ben jij ET? Dat zou namelijk een hoop verklaren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 12-05-2004 14:58 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht

ik


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 14:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:43 schreef attila_de_hun het volgende:
waarom neem jij zo een waarneming niet serieus? zoiets kan toch serieus worden genomen zonder gelijk aan aliens te denken (alhoewel dat in extremo ook een mogelijkheid is natuiurlijk). Die dingen zijn gezien en gefilmd), niemand weet wat het is (behalve dat iedereen er over eens is dat het niks met jou darmgassen te maken heeft), dan moet het toch interessant zijn om zoiets serieus te gaan onderzoeken. wie weet wat voor kennis dit weer oplevert.


Ik kan er niks aan doen ik vind UFO’s bijster oninteressant. De voruitzichten van leven op andere planeten vind ik ook niet echt boeiend. Het intereseert mij gewoon weinig. Star Trek vond ik ook zelden boeiend zeg maar. (soms wel)

Ruitme exploratie daarentegen vind ik wel interessant. Colonieën op andere planeten om meer ‘lebensraum’ te creeëren vind ik een goed plan…pendeldiensten tussen hemellichamen leveren ook allerlei interessante economische vooruitzichten op. DAT vind ik interessant.

En wat de natuurlijke verschijnselen betreft die mogelijk in Mexico plaatsvinden….tsja dat zal wel. Ik heb daar werkelijk niks nuttigs over te melden. Ik hoor het wel als er een commercieele toepassing bedacht wordt voor dat verschijnsel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


VliegFiets
Usericon van VliegFiets
Posted 12-05-2004 14:59 by VliegFiets Wijzig reactieProfiel van VliegFietsQuote dit bericht

ik ben trouwens niet zelf ET maar het broertje er van


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 12-05-2004 15:01 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik dacht al jou broertje is wel een vreemde snuiter.


I am the 1%.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen