IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graspop 2015 Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-11-2014 14:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Nou... Veelal dezelfde namen als op Hellfest. Plus de namen die (voorlopig nog) wel verschillend met de line up van eerder genoemd Frans festival zijn het niet waard, denk ik. (Alcest, Sigh, Den Saakaldte, God Seed en Winterfylleth)

Oh en met Shining wordt de Noorse Shining bedoeld.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 20-11-2014 14:15]


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-11-2014 14:22 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Is normaal dat het grotendeels dezelfde namen als hellfest zullen worden omdat het een weekend vervroegd is dit jaar en dus gelijktijdig valt. Ik vermoed dat ze dat ook op vlak van tickets gaan voelen. Maar ja, alles moet wijken voor koning Werchter...



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-11-2014 14:27 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2014 14:22 schreef williamblake het volgende:
Is normaal dat het grotendeels dezelfde namen als hellfest zullen worden omdat het een weekend vervroegd is dit jaar en dus gelijktijdig valt. Ik vermoed dat ze dat ook op vlak van tickets gaan voelen. Maar ja, alles moet wijken voor koning Werchter...


Dat ze dan maar snel Craft naar Graspop halen!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-11-2014 14:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Blij met Body Count en Stray From the Path. Meh voor de rest.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-11-2014 14:42 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2014 14:27 schreef mikkasscar het volgende:
Dat ze dan maar snel Craft naar Graspop halen!


Heb het er net ook al met een kameraad over gehad. Zal qua zelfde namen uiteraard vooral de grote bands en de bands die op een gevestigd label zitten zijn, tenzij graspop qua programmeringsmentaliteit echt wel een switch aan het maken is.



Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 20-11-2014 15:13 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Priest, Lamb of God, Bodycount, At the Gates, Alice Cooper, God Seed, The Sword, Shining (NOR), Exodus, Primordial, toch niet verkeerd wat mij betreft. Hopelijk is de gemiddelde leeftijd nu ook iets opgekrikt zo met de verschuiving van de data richting de eindexamens van de Belgische scholieren..


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-11-2014 15:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Op 1 of 2 namen na, weer een erg teleurstellende affiche.
En geen Faith No More


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 20-11-2014 15:37 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

Ze gaan toch niet het enige grote festival zonder Bloodbath worden?


DEATH FUCKING METAL


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-11-2014 16:09 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Was vorig jaar toch ook met Emperor? Zou me dus niks verbazen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2014 16:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 november 2014 15:29 schreef PandroidJack het volgende:
Op 1 of 2 namen na, weer een erg teleurstellende affiche.
En geen Faith No More
dit.


Boeiender


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-11-2014 19:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Maar wel In Flames voor de 34e keer...


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-11-2014 20:34 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2014 15:29 schreef PandroidJack het volgende:
Op 1 of 2 namen na, weer een erg teleurstellende affiche.
En geen Faith No More


Tsja, als die gelekte affiche van Werchter echt blijkt te zijn, zal er vermoedelijk geen FNM op graspop spelen.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-11-2014 21:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

D'r staat nog niet voor een halve dag interessants tussen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Buried
Usericon van Buried
Posted 20-11-2014 22:38 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2014 15:29 schreef PandroidJack het volgende:
Op 1 of 2 namen na, weer een erg teleurstellende affiche.
En geen Faith No More

Faith No More was op tour met Muse dacht ik, dus die gaan wel op Werchter te zien zijn.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-11-2014 22:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Cradle Of Filth en Papa Roach, zoek de 7 verschillen...er zijn geen verschillen!!!

Ivm Hellfest geen Mutiilation.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-11-2014 22:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Papa Roach heeft waarschijnlijk wel zeven goede songs gemaakt. Cradle of Filth ongeveer nul.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-11-2014 23:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-11-2014 23:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat was slechts half sarcastisch. Sentiment spreekt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-11-2014 23:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik vind 7 goede songs van Papa Roach ook al behoorlijk optimistisch eigenlijk.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-11-2014 23:29 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2014 22:47 schreef caron het volgende:
Ivm Hellfest geen Mutiilation.


Waar haal je dat? Staan nog altijd tussen de artiesten op de officiële website hoor.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-11-2014 0:05 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik bedoel eigenlijk dat Mutiilation wel Hellfest doet maar geen Graspop.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-11-2014 0:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2014 23:08 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik vind 7 goede songs van Papa Roach ook al behoorlijk optimistisch eigenlijk.

Neen hoor, die zijn wel te vinden. Geen schaamte.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-11-2014 0:10 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik ken nie eens 7 songs van Papa Roach

Enkel "Cut my life into pieces" en dan nog één iets rapper.


En nu gaan we vegen


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-11-2014 0:11 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Amorphis, Cannibal Corpse, CoF, Den Saakaldte, God Seed, Korn, My Dying Bride, Orphaned Land, Primordial, Samael, Sarke, Septic Flesh, Sigh, The Sword, Winterfylleth.

Wat mij betreft geen slecht begin voor Graspop. En een deel van deze bands staat niet op Hellfest, al heeft Hellfest natuurlijk wel de originelere bands.


Faustian Spirit of the Earth


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-11-2014 9:34 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Staan wel een aantal erg aanlokkelijke bands tussen. Slordig dat ze op de website een foto van Chthonic hebben geplaatst bij Sigh. "Al die Aziaten lijken toch op elkaar" of zo, hehe.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-11-2014 14:57 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2014 22:38 schreef Buried het volgende:
Faith No More was op tour met Muse dacht ik, dus die gaan wel op Werchter te zien zijn.


Merci voor de tip. Ik was al naar buitenlandse festivals aan't zien voor een Faith No More-optreden. Alhoewel, Werchter


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen