IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graspop 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-06-2015 11:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Veel plezier dude.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-06-2015 11:04 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zin in. Zoals gezegd: het is mijn fucking zomervakantie. Even alle schandalige dingen die ik wil doen in 4 dagen comprimeren.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-06-2015 11:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

In dat geval betuig ik reeds mijn medeleven aan alle nabestaanden van de festivalgangers.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-06-2015 11:18 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Iedereen die gaat, veel plezier! Ik heb besloten om dit jaar (na vele succesvolle edities) eens over te slaan en gewoon lekker thuis te streams te kijken. Jammer? Ja zeker. Maar het is nu even niet anders.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-06-2015 15:31 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Zo. Tent staat. Zuipen.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2015 15:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2015 15:31 schreef Negatieveling het volgende:
Zo. Tent staat. Zuipen.


Ha! Veel plezier!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2015 15:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Mazzels!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-06-2015 16:00 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2015 15:31 schreef Negatieveling het volgende:
Zo. Tent staat. Zuipen.


Mooi moment is dat altijd. Have fun! Hoe waren de lijntjesnazi's?


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-06-2015 16:08 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2015 16:00 schreef ColdheartMinor het volgende:
Mooi moment is dat altijd. Have fun! Hoe waren de lijntjesnazi's?


100% NSB.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2015 16:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-06-2015 21:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2015 15:31 schreef Negatieveling het volgende:
Zo. Tent staat. Zuipen.


De juiste volgorde idd!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-06-2015 21:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2015 15:31 schreef Negatieveling het volgende:
Zo. Tent staat. Zuipen.


Proost. Mooi moment altijd idd, dat 1e biertje. En vannacht pitjes bouwen bij de disco?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 18-06-2015 21:17]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-06-2015 14:07 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Afgelopen nacht is wazig. Zojuist wel gedanst bij Aborted. Harde show.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 19-06-2015 17:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hebben er hier trouwens nog meer mensen problemen met de Proximus stream? Hij zegt dat ik mijn versie van Silverlight moet updaten, maar hij is helemaal up to date.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-06-2015 18:41 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 juni 2015 17:40 schreef ColdheartMinor het volgende:
Hebben er hier trouwens nog meer mensen problemen met de Proximus stream? Hij zegt dat ik mijn versie van Silverlight moet updaten, maar hij is helemaal up to date.


Had ik gisteren idd ook, in Chrome kreeg ik hem niet aan de praat. Van narigheid maar eens Internet Explorer aangeslingerd en daar werkt het prima. Al bleek dat er toen nog niets gestreamd werd, hehe.. Zonde, speelde een Pantera tribute waar een goede bekende van me inzit, had ik graag even gezien. Blijkbaar zo Body Count op de stream, toch even meepikken


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2015 18:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zwartkijker!


signature


Buried
Usericon van Buried
Posted 19-06-2015 18:58 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2015 14:07 schreef Negatieveling het volgende:
Afgelopen nacht is wazig. Zojuist wel gedanst bij Aborted. Harde show.


Livestream gezien, wat een show



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-06-2015 23:47 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2015 17:40 schreef ColdheartMinor het volgende:
Hebben er hier trouwens nog meer mensen problemen met de Proximus stream? Hij zegt dat ik mijn versie van Silverlight moet updaten, maar hij is helemaal up to date.

Ik krijg hem idd ook niet aan de praat met Chrome, maar bijvoorbeeld firefox werkt dan weer prima.

Ik hoop trouwens dat de stream van MDB er achteraf ook op terecht zal komen, want blijkbaar mochten ze deze tonen maar ik heb hem niet kunnen bekijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 19-06-2015 23:48]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-06-2015 1:00 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Iemand Marduk gezien?

Eigenlijk het enige waarvoor ik de moeite vond en het dus nie waardig vond om één ganse dag tussen de lelijke mensen te vertoeven.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-06-2015 1:01 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2015 1:00 schreef caron het volgende:
Iemand Marduk gezien?

Eigenlijk het enige waarvoor ik de moeite vond en het dus nie waardig vond om één ganse dag tussen de lelijke mensen te vertoeven.


Sorry to let you down people.
Dagje Gentse Feesten of Lokerse Feesten zijn enigste festivals die ik deze zeaumer resideer en daar kunnen je me dan één pintje trakteren.

TBC.


En nu gaan we vegen


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-06-2015 15:42 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-06-2015 15:52 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 20-06-2015 15:53]



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 20-06-2015 15:52 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2015 15:52 schreef Negatieveling het volgende:
My Dying Bride was geweldig, 3 nummers van 'Turn loose the swans' en afsluiten met 'God is alone'.

Bodycount was ruig.

Life of agony dreef op jeugdsentiment.

Verder matigheid troef. Lang leve de Belgian Beer Bar.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-06-2015 16:49 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Stream doet het hier inmiddels ook. Even de shit van gister inhalen. Nu Der Weg Einer Freiheit. Straks God Seed, Sigh en Aborted even kijken. Daarna de Hellfest stream. Coffins, Obituary, Skinless en Venom. En morgen (verspreid over Graspop en Hellfest) CoF, Triptykon, en vast nog meer. Ik heb mindere weekenden gehad.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-06-2015 18:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nu gypsy metal van korpiklaani


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen