IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graspop 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
vegancannibal
Usericon van vegancannibal
Posted 21-06-2015 21:15 by vegancannibal Wijzig reactieProfiel van vegancannibalQuote dit bericht

Wat doen jullie weer moeilijk. Ik zou ze alle vier doen.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-06-2015 21:22 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2015 11:44 schreef Natural Disaster het volgende:
Oh het was meer dan de leukste kiezen.
Zij springt er toch wel met kop en schouders boven uit.
Die linker is al aan het verweren en die middelste twee kijken alsof ze net een glas urine ofzo op hebben.


Ik hoop dat die twee middelste een pruik op hebben.

Eerlijk? Ik zou ze alle vier doen. Ik kan dat toegeven.

Maar dan moeten ze stoppen met dat belachelijke teken te maken.
STOP-PEN!







En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 21-06-2015 21:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2015 21:15 schreef vegancannibal het volgende:
Wat doen jullie weer moeilijk. Ik zou ze alle vier doen.




Al goed dat er geen bierdrinkende massawegende trol op staat.



En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-06-2015 22:18 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Best wel een goed initiatief die streams.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-06-2015 23:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2015 21:22 schreef caron het volgende:
Maar dan moeten ze stoppen met dat belachelijke teken te maken.
STOP-PEN!

Daar mag iedere band wel mee kappen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-06-2015 0:34 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht



Respons?

[Dit bericht is gewijzigd door caron op 22-06-2015 0:35]


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-06-2015 0:36 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Putain.



En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2015 6:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je hebt je bierdrinkende massawegende trol gevonden zie ik.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2015 8:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Caron in actie.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-06-2015 10:13 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Vrijdag

De Deafheaven van Duitsland, vond ik zo'n beetje. Een goede manier om de dag in te zetten. Danke!



Retestrakke abortus!



Maar visueel nooit zo tof als Sigh. Wat een feest voor het oog, iets minder voor het oor.





Life of Agony, zeker geen tekort aan hits. Een feest van herkenning. En Mina ziet er goed uit. En nog altijd even sympathiek.



Wie 'The Croods' ooit gezien heeft, leek nu de papa van het gezin op een podium te zien. "This is a love song...I CUM BLOOD." Ik heb bewondering voor hun uithoudingsvermogen.



Wow, tijdens My Dying Bride werd ik overvallen door een gevoel van 'been there, done that'. Een beetje belegen, die theatrale act van Aaron. Maar interessante songkeuze.



Toch maar halverwege naar Samael gaan zien, en absoluut geen spijt van. Kon me beter bekoren. Lekker hard en strak.



Ho, wat is die Ihsahn toch een blije, warme persoon. En muzikaal geeft hij natuurlijk vele collega's het nakijken. Spijtig van de technische problemen, maar het publiek bleef hem trouw.



Het ego van Gene Simmons gaat over de rooie!



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 22-06-2015 10:14]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-06-2015 10:19 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zondag

Toch maar even dat reuzenrad in.



En vooral niet te veel bewegen!



Crisis in Griekenland vertaald zich in weinig samenhangende, bombastische meuk. Tof pakje wel, die zanger.



Zo'n anderhalf uur de Scorpions-hel moeten aanhoren, maar loutering door een fantastische afsluiter van de natural born performers van the Faith!



De songs van het nieuwe album kwamen goed uit de verf. Enkel de overige songkeuze had misschien iets minder voor de hand liggend mogen zijn. Wel blij met 'Everything's ruined'.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-06-2015 18:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Aardige sfeerimpressie.

Voor de mensen die het nog niet wisten, via onderstaande link kan je een aardig scala aan concerten terugkijken:

http://www.skynet.be/nl/festivals/graspop-2015/concert-videos


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


arneriach
Usericon van arneriach
Posted 22-06-2015 19:39 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

bedankt! kan die paar concerten die ik gemist heb nog inhalen^^


www.marchefunebre.be - doom death metal


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-06-2015 20:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vrijdag dus een dagje geweest. Afgezien van het weer (frisjes), prima vermaakt.

Was al een paar jaar niet meer geweest, en er is sindsdien een hoop veranderd. Zoals het scannen met je polsbandje zodat je naar binnen kan, reuzenrad op het festivalterrein, 2 mainstages, totaal 5 podia, een belgian beer bar. Kortom het was ff wennen haha.

Gezien:

Epica (was niet onaardig)

God Seed (Gaahl kan het nog steeds)

Life Of Agony (ook met zangeres klinkt het nog prima)

Cannibal Corpse (heel even maar gezien, wilde Max en co wel weer eens zien)

Cavelera Conspiracy (waren goed op dreef, ook veel oude Sepultura nummers)

Heidevolk (waren ook prima bezig)

Body Count (ken er niet zo veel van en vond het ook niet meer dan aardig eigenlijk)

Slash (lekker meebleren met die oude Guns n' roses nummers als Paradise City)

Samael (boven verwachting prima vermaakt!)

Ihsahn (viel nogal tegen en slecht geluid)

Kiss (mooie show)

Marilyn Manson (had erger verwacht, klonk opzich nog wel oke ook)


Halverwege Marilyn Manson weer naar huis gegaan.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-06-2015 22:49 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 21 juni 2015 9:54 schreef Sgeiterdt het volgende:
Niks daarvan, ik zag haar het eerst.

Echt niet, ik ken drie van die meiden al sinds 2010 Alleen die met dat peenhaar niet.

Ben deze keer alleen de zaterdag geweest, vond het programma dit jaar toch wat te karig om het hele weekend te gaan. Aardig wat goede bands, met name Judas Priest, Kataklysm en Exodus. Het geluid was over het algemeen wel belabberd, veel bands (met name Sonata Arctica, Exodus en Arch Enemy) verzopen compleet in de bas. Eigenlijk alleen in de Metaldome heb ik dat probleem niet opgemerkt.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-06-2015 22:49]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-06-2015 22:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Grrr. Edit.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 22-06-2015 22:52]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-06-2015 12:24 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Zondag geweest. Leuk dagje met vrienden en een super show van Faith No More gezien. De rest heb ik daar eigenlijk al te vaak gezien.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-06-2015 18:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Matige editie. Samael was voor mij veruit het beste optreden. Voor de rest waren Vallenfyre, Amorphis, Korn, God Seed, Winterfylleth en Cradle best prima. Sarke viel gigantisch tegen door het ontbreken van Nocturno Culto en een zeer matige interim zanger. Ook Primordial was best saai deze keer, evenals Septicflesh.

Misschien volgend jaar toch maar opnieuw Hellfest overwegen.


Faustian Spirit of the Earth


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-06-2015 21:52 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik vind Hellfest eigentlijk alleen al toffer omwille van het volk.

Die Franse metalgozers zijn iets ongedwongener, relaxter.

Niks is erger dan Duitsers echter, met hun lelijke tattoos allemaal.


En nu gaan we vegen


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-06-2015 0:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2015 21:52 schreef caron het volgende:
Ik vind Hellfest eigentlijk alleen al toffer omwille van het volk.

Die Franse metalgozers zijn iets ongedwongener, relaxter.



Zeker en vast. De gemiddelde leeftijd ligt daar ook een stuk hoger dan op Graspop, alleszins toch de 3 keren dat ik er geweest ben.


Faustian Spirit of the Earth


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-06-2015 0:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

De franse metalgozers die ik tegenkom zijn de moeite van het doodtrappen niet waard. Viezzz volk.


Boeiender


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 24-06-2015 6:59 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Ik heb weinig ervaring met Fransen maar als het gaat om metalfestivals sta ik liever tussen Duits volk dan tussen de Belgen. Die Belgen zijn mij iets te timide, te gereserveerd. Vaak als een stel sjanetten op de padvinderij.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 24-06-2015 7:32 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 23 juni 2015 18:41 schreef cataclysm child het volgende:
Ook Primordial was best saai deze keer, evenals Septicflesh.


Oei, Primordial en saai, ik wist niet dat dat mogelijk was.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-06-2015 9:35 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2015 6:59 schreef Klaaz het volgende:
Ik heb weinig ervaring met Fransen maar als het gaat om metalfestivals sta ik liever tussen Duits volk dan tussen de Belgen. Die Belgen zijn mij iets te timide, te gereserveerd. Vaak als een stel sjanetten op de padvinderij.


Wij zijn zo geïntimideerd door al die boomlange opdringerige hollanders die in onze nek zitten te hijgen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 24-06-2015 11:49 by loeser Wijzig reactieProfiel van loeserQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2015 9:35 schreef PandroidJack het volgende:
Wij zijn zo geïntimideerd door al die boomlange opdringerige hollanders die in onze nek zitten te hijgen.


Duizend keer liever Belgen dan Duitsers, wat een vieze seksistische zwijnen zijn dat zeg.

Overigens weer een leuke editie


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen