IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 18 juli: Dynamo Metal Fest @ Eindhoven Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-06-2015 20:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Gisteren ook nog gekeken.
Niet ver genoeg naar onder gescrollt blijkt wel.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-06-2015 23:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Alestorm, is echt vreselijk! Ik kan helaas niet ivm werkverplichtingen en geen ruilweekenden meer over deze zomer, maarre.. vast een mooi feestje.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-06-2015 0:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 juni 2015 23:23 schreef MMayo het volgende:
Alestorm, is echt vreselijk! Ik kan helaas niet ivm werkverplichtingen en geen ruilweekenden meer over deze zomer, maarre.. vast een mooi feestje.
Sja. Ik zit dan in Slovenië. En Alestorm is vreselijk. Maar je kan met de zanger wel lachen. Dat dan weer wel.


Boeiender


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 26-06-2015 7:58 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Orange Goblin, Biohazard, Nuclear Asault en Death Angel. Daarna weer op huis aan.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-06-2015 8:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

O, kut, Alestorm. Dat heb ik vorig jaar voor het eerst op Graspop 'mogen' meemaken. Het was rond een uur of 11 's morgens, ik was nog relatief nuchter en toch zag ik de ene na de andere Vollidiot met een carnavalspak, piratenhoed of godbetert een namaakpapegaai op de schouder. Bleek die band het te presteren om simpelweg nóg kutter te zijn dan die verkleedpartij. Wat een treurnis.



Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 26-06-2015 11:42 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2015 8:54 schreef Negatieveling het volgende:
O, kut, Alestorm. Dat heb ik vorig jaar voor het eerst op Graspop 'mogen' meemaken. Het was rond een uur of 11 's morgens, ik was nog relatief nuchter en toch zag ik de ene na de andere Vollidiot met een carnavalspak, piratenhoed of godbetert een namaakpapegaai op de schouder. Bleek die band het te presteren om simpelweg nóg kutter te zijn dan die verkleedpartij. Wat een treurnis.


Ik neem aan dat jij ook weinig plezier beleeft in het aanschouwen van klapmongolen gekleed in berenvelletjes op evenementen als Heidenfest?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 26-06-2015 13:09 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juni 2015 11:42 schreef Klaaz het volgende:
Ik neem aan dat jij ook weinig plezier beleeft in het aanschouwen van klapmongolen gekleed in berenvelletjes op evenementen als Heidenfest?


Deaud moeten al dat soort idioten. Deaud, zeg ik je.

Sowieso is er weinig plezier te beleven aan evenementen als Heidenfest, ongeacht de uitdossing en het gedrag van het publiek dat daar op af komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 26-06-2015 13:10]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-06-2015 13:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

laat iedereen toch, wat lopen jullie je toch op te fokken.


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 26-06-2015 14:17 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2015 13:09 schreef Marcel H. het volgende:
Sowieso is er weinig plezier te beleven aan evenementen als Heidenfest, ongeacht de uitdossing en het gedrag van het publiek dat daar op af komt.



Wintersun was anders behoorlijk episch afgelopen editie.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-06-2015 20:53 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2015 11:42 schreef Klaaz het volgende:
Ik neem aan dat jij ook weinig plezier beleeft in het aanschouwen van klapmongolen gekleed in berenvelletjes op evenementen als Heidenfest?


Dat lijkt me redelijk afschuwelijk - zoals je het beschrijft kan ik nauwelijks geloven dat het echt bestaat, maar als ik carnaval nooit had meegemaakt en iemand zou het beschrijven, zou ik het ook niet geloven...

Verkleedpartijtjes zijn voor kleuters. Doe eens normaal joh.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-06-2015 21:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Met je plastic zwaard!

Ach...vind Alestorm wel te pruimen, maar zou er niet bij gaan lopen als de nieuwe captain Hook


Ohja, nog ff kaartjes regelen hiervoor.



Agony_1
Usericon van Agony_1
Posted 30-06-2015 18:34 by Agony_1 Wijzig reactieProfiel van Agony_1Quote dit bericht

Kaartje in de pocket. Ouderwetse prijzen. Even kijken bij Orange Goblin, Biohazard en Death Angel. Voor de rest in de Biergarten IPA's en andere speciaal bieren drinken ;-)


freeze
Usericon van freeze
Posted 01-07-2015 18:54 by freeze Wijzig reactieProfiel van freezeQuote dit bericht

nog maar 500 kaarten


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-07-2015 23:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Sorry.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-07-2015 21:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Uitverkocht!

Sjaak afhaak hier...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-07-2015 21:15 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Tjah, als je na 2 weken nog geen kaartje geregeld hebt.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-07-2015 21:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2015 21:04 schreef MetalJan het volgende:
Uitverkocht!

Sjaak afhaak hier...


Scheelt mij weer een besluit nemen.

Ik ga nu overwegen om de zaterdag en de zondag van night of the prog op de rock hard locatie te gaan bezoeken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-07-2015 21:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2015 21:15 schreef Natural Disaster het volgende:
Tjah, als je na 2 weken nog geen kaartje geregeld hebt.


Niemand wilde mee (slecht excuus ja) en de line-up boeit met eigenlijk ookj nietzo. Was meer benieuwd naar de locatie haha.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 18-07-2015 20:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Biohazard heerste keihard. Die gedateerde thrash daarna boeit totaal niet. Ach, er is witbier in de Biergarten.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-07-2015 21:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Sacred Reich is bevestigd voor volgend jaar!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-07-2015 21:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2015 21:23 schreef MetalJan het volgende:
Sacred Reich is bevestigd voor volgend jaar!


quote:
Op 19 maart 2015 11:41 schreef Daops het volgende:
Volkomen voorspelbare line up met de gebruikelijke Eindhovense usual suspects. Testament en Sacred Reich konden waarschijnlijk niet Desalniettemin kaart gekocht, zal ongetwijfeld een prima nostalgie-dag worden




LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-07-2015 12:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

1000 early bird tickets a €15 p/s. vvk start 20-07-2015.
Normale verkoop €20 p/s.

Reeds bevestigd idd, Sacred Reich.

Voor de entreeprijs hoef je het in ieder geval niet te laten.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 19-07-2015 12:42 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Orange Goblin was fantastisch. Leuke setting zo op die ijsbaan. Voor herhaling vatbaar!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-07-2015 13:22 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Mij galmt het iets te hard onder die overkapping.

Verder leuke setup al werd het na 17.00 pas interessant.

Goeie friet.

Files bij zowel de bonnenkassa's als de toiletten was dan weer minder.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-07-2015 13:51 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 juli 2015 13:22 schreef Natural Disaster het volgende:

Goeie friet.




Die patat vond ik dramatisch. Gelukkig meer dan genoeg wel lekker eten aanwezig.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen