IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Groezrock 2015, 1 & 2 mei, Meerhout (BE) Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-04-2015 10:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2015 8:00 schreef caron het volgende:
Het zal een wreed moshke zijn.

Groezrock en mosh.

Je zou ervan verschieten hoe verkeerdelijk wij denken dat we stof doen oplaaien. Egotripperij met drie. Staal en Pim weten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-04-2015 10:35 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2015 8:00 schreef caron het volgende:
Het zal een wreed moshke zijn.

Groezrock en mosh.


Do explain...! Ginne mosh aldaar?



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-04-2015 10:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hij was er waarschijnlijk niet bij op de toenmalige afscheidsshow van Despised Icon. Dat was hard. En ben eens benieuwd hoe hard de tent zal daveren bij Nasty.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-04-2015 10:52 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Bij Nasty gaat alles stuk, normaalgesproken.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-04-2015 10:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Of de pit creëert zo veel ruimte dat het saai wordt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-04-2015 11:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Da's ook weer waar. Bij Nasty zou er een octagon moeten zijn waar een aantal mensen in mag die dan gedurende heel de set hermetisch verzegeld blijft.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-04-2015 11:22 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2015 10:35 schreef Negatieveling het volgende:
Do explain...! Ginne mosh aldaar?



Ik ben tot 2008 naar Groezrock geweest, heb nog de edities geweten toen het nog in één tent met een paar 1000 man was, en heb daar toch nooit mosh-waardigs gezien.

Het concept leent er zich nu eenmaal ook niet voor, teveel diversiteit.
Met zware mosh denk ik dan aan de H8000-hoogdagen, de M4-shows van early Arkangel of Hatebreed tem Perseverance.

Als ik dan de taferelen bij Comeback Kid op Groezrock zag, plaats-ver-vangende schaamte.


En nu gaan we vegen


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-04-2015 11:25 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja, Comeback Kid, daar noem je ook wat. Dat heb ik vorig jaar (?) in Dynamo gezien. Laat ik het zo zeggen: dan wil je wel doordrinken.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-04-2015 11:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Comeback Kid is live zeer leuk, maar qua publieksreactie niet te vergelijken met Arkangel, H8000 of oude Hatebreed. Neen, dan Nasty.

Ben ook helemaal siked voor Angel Du$t en Agnostic Front. En Ceremony!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-04-2015 13:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik ben niet breed Ben, ik denk breed.

En ik denk dat Coran maar even moet komen kijken bij The Acacia Strain, ik heb zo'n idee dat de chaos die daar ontstaat wel voldoet aan zijn definitie van mosh.

Trouwens ook al siked voor de camping en alles daaromheen. Nu al dorst!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-04-2015 16:20 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

The Acacia Strain.
Met zo'n duffe naam kan dat enkel een mongolenfestijn zijn.

Comeback Kid noem ik enkel omdat het zo'n beetje de grootste publiekstrekker is. Vergelijk gewon nog maar eens de clip van Wake The Dead en de overload aan onnozelaars op Groez in de pit, soms zelfs langharig gespuis.

In België had je de beste mosh ttv Bayram en de Ringmaster. Toen was mosh ook echt oorlog en lagen er steeds gevechten op de loer (FSU, Sad Origin, Duitsers...)

Nu is het enkel kokeneteken van wannabees.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-04-2015 22:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Best nog lastige clashes. Tijdsschema's in het klad:

Vrijdag: Joyce Manor / Beach Slang, Whitechapel, The Dwarves / Set It Off, While She Sleeps, Cold World, The Acacia Strain, Suicide Silence / Knapsack, Ceremony, Mineral, Trash Talk, Title Fight, Defeater, Social Distortion.

Zaterdag: Nasty, Turnstile (jammer van No Turning Back, maar die zal ik wel nog genoeg zien), Reign Supreme, Angel Du$t, Bane (jammer van Throwdown), Off!, Agnostic Front / As Friends Rust, American Nightmare, Refused.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-04-2015 0:36 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ziet da ge zeker niks mist hein Ben.

Stick to the core.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-04-2015 0:39 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2015 13:39 schreef Count Steel het volgende:


Trouwens ook al siked voor de camping en alles daaromheen. Nu al dorst!


Ja, die camping is echt wel een belevenis hein.

Nog grotere onnozelaars dan op Pukkelpop.



En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-04-2015 5:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2015 0:36 schreef caron het volgende:
Ziet da ge zeker niks mist hein Ben.

Stick to the core.

Ik ga jou missen. Kunnen we dat weekend niet samen naar Limp Wrist luisteren.

Stick to the queercore.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-04-2015 1:22 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Sterke comeback.

Het zijn allemaal jeanetteeeuuuuh!


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-04-2015 6:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zeker weten.

Ik besefte gisteren plotsklaps dat het de laatste Belgische Bane-show ooit is


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-04-2015 8:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

#Je suis jeanet



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2015 10:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zo zeg. Stem kwijt, nog doodmoe en de gebruikelijke irritante zaken, maar wat een feest was het weer

+++
iPim en Count Steel high-fives
campingleutigheid
Turnstile (inclusief Bad Brains-cover)
Bane (+ blijkbaar nog een aanstaande show in de herfst)
opmerken dat Chokehold op Ieperfest staat

+
Just Like Your Mom catering
While She Sleeps
Cold World
Minerals Gloria
No Turning Back
Trash Talk
Ceremony
Nasty

+-
Suicide Silence
The Acacia Strain
Atreyu

-
The Dwarves


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-05-2015 14:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Wat was er mis met The Dwarves? Laatst in Baroeg waren ze toch goed op dreef, vond ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2015 14:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik verwachtte er veel te veel van, waarschijnlijk. In combinatie met vermoeidheid, dus ik trok het niet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2015 15:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Enkel op vrijdag present

++
Against me!
Lagwagon

+
Iron Reagan
Broilers

+-
Toxic Shock
Pennywise
Set It Off

-
Carnifax
Whitechapel
Suicide Silence

Hoezo is deathcore niet mijn ding?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2015 15:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Toch maar geen broekknelbreakdowns voor Graaf Usher? Vond Suicide Silence verrassend goed wel. Geen topper, maar wel onderhoudend. Carnifex en Whitechapel niet gezien, want reeds te veel gezien en nieuw werk boeit me niet zo.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-05-2015 16:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Carnifex was kut. Suicide Silence was kut.

Zo.

Mijn Groezrockrecensie: stof/10.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2015 16:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Ben nog steeds bruine wolken aan het hoesten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen