IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Groezrock 2015, 1 & 2 mei, Meerhout (BE) Vorige pagina
Northward
Usericon van Northward
Posted 04-05-2015 18:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Hard weekend weer.

Zon en pils.

Beste shows: Make Do and Mend, Turnstile, Angel Dust en Ceremony. Verder ook best wat tofs gezien.

Was er benieuwd naar, maar American Nightmare was maar matig. Trash Talk was een aanfluiting. Een paar jaren geleden waren het nog coole shows.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-05-2015 18:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Eens, Trash Talk was erg flauwtjes. American Nightmare ook vrij matig. Turnstile show van het jaar, hard de pit in gegaan. Angel Dust and Angel Dust MONEY was fijn (al had ik wat enthousiaster publiek verwacht). Make Do And Mend voor het laatste kwartier nog leuk. Verdere highlights Bane, Defeater, Title Fight, Cold World en Basement. The Acacia Strain het absolute dieptepunt.

Volgende week ergens de ZM recensie op de frontpage als het meezit.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 04-05-2015 18:59 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2015 10:33 schreef BenKnuckles het volgende:
opmerken dat Chokehold op Ieperfest staat



Ticket net besteld.




iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-05-2015 19:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Refused was trouwens ook een aanfluiting.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 05-05-2015 14:23 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik heb ze 2 keer gezien voor de split ('96 en '98 denk ik) en toen trok het ook al op niet veel live, dus het verbaast me niet. Hoe was As friends rust?



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 05-05-2015 15:12 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 4 mei 2015 19:00 schreef iPim het volgende:
Refused was trouwens ook een aanfluiting.


Jammer! Ik vond ze in 2012 in Tilburg namelijk erg goed. Speelde de band veel nieuw materiaal?



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-05-2015 22:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2015 15:12 schreef HierIsMike het volgende:
Jammer! Ik vond ze in 2012 in Tilburg namelijk erg goed. Speelde de band veel nieuw materiaal?


Die show in Tilburg was best vet, de show op Groezrock in 2011 legendarisch. Nieuwe nummers (waren er niet zo veel) klonken als een veredelde AC/DC coverband. En dan jezelf aankondigen als ''we are a legendary rock band'' en dan tijdens The Deadly Rythm de intro van Raining Blood spelen.

Waren ze maar dood.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-05-2015 8:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2015 22:57 schreef iPim het volgende:
Waren ze maar dood.

Can I $cream?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-05-2015 8:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2015 8:39 schreef BenKnuckles het volgende:
Can I $cream?


We're Refused and Refu$ed MONEY, legendary rock band.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-05-2015 8:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 06-05-2015 12:04 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 5 mei 2015 22:57 schreef iPim het volgende:
Die show in Tilburg was best vet, de show op Groezrock in 2011 legendarisch. Nieuwe nummers (waren er niet zo veel) klonken als een veredelde AC/DC coverband. En dan jezelf aankondigen als ''we are a legendary rock band'' en dan tijdens The Deadly Rythm de intro van Raining Blood spelen.

Waren ze maar dood.


Dat klinkt niet al te best. Die nieuwe track ben ik ook al beu, vervelend priegelriffje.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 01-05-2016 12:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Hoe was het?


En nu gaan we vegen


Northward
Usericon van Northward
Posted 03-05-2016 21:20 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Weer cool!

Hoogtepunt voor mij was Dag Nasty.

Iron Chic, Night Birds en Broken Teeth waren ook vet.

Goede afterparty ook dit keer..

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 03-05-2016 21:20]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2016 7:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Iemand hier die Youth of Today gezien heeft?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-05-2016 7:54 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ja, vanaf een afstandje. Klapte er flink op, mooie bende op/rond het podium. Ikzelf was iets te lam/gaar...

Hoogtepunt was Bury Your Dead, lekkere puinhopen en dans0n. Terror, Despised Icon, Walls of Jericho, Broken Teeth en Sick of it All waren allemaal prima.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2016 13:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2016 7:26 schreef BenKnuckles het volgende:
Iemand hier die Youth of Today gezien heeft?


Yep, best goed. Al was Cappos stem behoorlijk aan gort.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Northward
Usericon van Northward
Posted 04-05-2016 16:43 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

YoT viel zeker niet tegen!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen