IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Amorphis - Tales from the Thousand Lakes, 29-12 @013
Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 17-12-2014 18:55 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Tales dus, in z'n geheel.
Present!


Verrassend triviaal


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-12-2014 7:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dat plus Avatarium in het voorprogramma, dus ook present!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-12-2014 8:35 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hmmm ff in de gaten houden


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 18-12-2014 12:17 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Tijdschema (onder voorbehoud)
20.00-20.45 Avatarium
21.15-22.45 Amorphis

Zin in!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-12-2014 20:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Morgen


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-12-2014 20:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Twijfel nog...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-12-2014 22:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2014 20:55 schreef Staalman het volgende:
Twijfel nog...



Waarom, oh waarom toch? Is het omdat ik ook naar deze show toe ga? Nou? Waarom nou?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-12-2014 22:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ook hier twijfels. Is het bekend welke Tomi de grunts gaat doen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Loja
Usericon van Loja
Posted 28-12-2014 22:52 by Loja Wijzig reactieProfiel van LojaQuote dit bericht


Ik zat ook nog te twijfelen om te gaan maar heb uiteindelijk besloten deze show aan me voorbij te laten gaan. Ik hoor tijdens een concert liever een combinatie van oud en nieuw werk ipv 1 volledig album. En mijn held Leif Edling speelt morgen niet mee met Avatarium!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-12-2014 22:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Straks moet MMayo helemaal alleen naar deze show.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faceless
Usericon van faceless
Posted 28-12-2014 23:01 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

Grandioos kwa line up en idee. Jammer dat het in tilburg is. Net even wat ver weg. Liever gehad dat het centraler was. Maar helaas.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-12-2014 23:12 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ook hier nog steeds twijfel. Zonder er echt een reden voor te hebben verwacht ik dat het vreselijk tegen zal vallen.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-12-2014 2:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De setlist is iig erg ok:

1.Thousand Lakes
2.Into Hiding
3.The Castaway
4.First Doom (first performance since 1995)
5.Black Winter Day
6.Drowned Maid
7.In the Beginning
8.Forgotten Sunrise (first performance since 1995)
9.To Father's Cabin (first performance since 1995)
10.Magic and Mayhem (first performance since 2011)
11.Karelia
12.The Gathering (first known performance since 1992)
13.Sign from the North Side
14.Vulgar Necrolatry
15.Encore Break
16.Better Unborn
17.Against Widows
18.My Kantele
19.Folk of the North

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-12-2014 0:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-12-2014 8:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zin in!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 29-12-2014 8:36 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ben erbij. Hoezo geen Leif Edling dan?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 29-12-2014 8:42 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Lees het nu ook op de site van 013. Zal zijn depressie zijn waarschijnlijk?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-12-2014 9:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Derde keer dat ik Avatarium ga zien en de derde keer dat Edling er niet bij is, dus ik zal hem niet missen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-12-2014 10:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2014 22:25 schreef MMayo het volgende:
Waarom, oh waarom toch? Is het omdat ik ook naar deze show toe ga? Nou? Waarom nou?


Het ligt nooit aan jou lieverd... Ik vrees alleen dat als ik ga, ik meer naar jou zal kijken dan naar de band.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-12-2014 1:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2014 22:56 schreef Natural Disaster het volgende:
Straks moet MMayo helemaal alleen naar deze show.


Ja, zielig voor mij! Stond ik daar, helemaal alleen in 013.. en twee bands.

quote:
Op 29 december 2014 10:15 schreef Staalman het volgende:
Het ligt nooit aan jou lieverd... Ik vrees alleen dat als ik ga, ik meer naar jou zal kijken dan naar de band.



Snap ik wel.

Oh, ps... SUPER!

Eindeverhaallekkerkort


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 30-12-2014 8:21 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Was best tof ja. Avatarium lost wat mij betreft de live verwachtingen wel in. Zangeres aparte podiumpresentatie, doch niet storend ofzo. Doen gewoon hun ding. Maar wat ik zo waardeer in haar stem op plaat komt er live ook zeker uit. Eerste metalband met (clean) female vocals die ik vet vind.

Amorphis nooit echt helemaal in geweest, behalve het album "Tales...". Had daar dik 10 jaar geleden een gaar kopietje van dat ik redelijk grijs gedraaid heb. Was leuk om dat eens live mee te maken. Van de overige nrs die ze nadien speelden vond ik de de death metal nrs (van hun eerste plaat neem ik aan?) het vetst. Podiumpresentatie van de zanger had wel een hoog Korn-gehalte, hehe.

Was ook eens geen Bob, dus wel eens fijn om ongegeneerd halve liters te hakken.

Verder nog de nieuwe Avatarium EP gescoord en laten signeren door zangeres, gitarist en live-bassist.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-12-2014 9:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Was best ok avondje. Avatarium vond ik dit keer wat minder. Amorphis viel me mee, door het tweede toegift weet ik wel weer waarom ik na Tales.. ben gestopt met het volgen van deze band..


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 30-12-2014 9:37 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Avatarium was echt bah! Amorphis was goed, al lijkt de fut er wel af.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-12-2014 13:21 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2014 22:56 schreef Natural Disaster het volgende:
Straks moet MMayo helemaal alleen naar deze show.


Wordt ze hard van. Maar gelukkig was ik er ook nog


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2015 19:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2014 13:21 schreef AngelOfDeath het volgende:
Wordt ze hard van. Maar gelukkig was ik er ook nog


Waar sta je?
Ehhh... tussen mensen.


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen