IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : cradle of fear Vorige pagina
Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-08-2006 2:11 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Best grappig voor een keer, stelt anders niet zoveel voor.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-08-2006 12:58 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Vind dit eigelijk wel een zeer gave b-horror.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 26-08-2006 13:33 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

tijdens de opnames in die disco hebben ze eigenlijk slayer op staan, en bij het editen van de film is er cradle als muziek over heen gemixt


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-08-2006 13:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Het enige wat ik nog goed kan herinneren is een scene met een auto die dwars door voorbij razend verkeer reed. ONGELOFELIJK slecht geanimeerd, gewoon een uitgeknipte foto van achteraanzicht van de auto dat knullig met de videobeelden is verweven. Dat was zó crappy dat het hilarisch werd. maar daar hield het dan ook mee op


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 26-08-2006 13:48 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

zit daar ook niet een scene in waar er een geboorte plaats vind?
de geboorte van een goor beest?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 26-08-2006 13:56 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ergens onder een douche geloof ik


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-08-2006 14:15 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2006 13:48 schreef BitchSlap het volgende:

zit daar ook niet een scene in waar er een geboorte plaats vind?
de geboorte van een goor beest?

Ja, waarin het 'lichaam' waar dat ding uitkruipt wel erg veel overeenkomsten vertoont met een etalagepop.


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 26-08-2006 16:48 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2006 13:38 schreef Tormented soul het volgende:
Het enige wat ik nog goed kan herinneren is een scene met een auto die dwars door voorbij razend verkeer reed. ONGELOFELIJK slecht geanimeerd, gewoon een uitgeknipte foto van achteraanzicht van de auto dat knullig met de videobeelden is verweven. Dat was zó crappy dat het hilarisch werd. maar daar hield het dan ook mee op


hahha, ja die scene is heel erg low budget.
Ik heb toen ooit de dvd gekocht in Edinburgh, omdat hij hier nog niet verkrijgbaar was (en 2 weken later dus wel ), maar op mijn dvd is de beeldkwaliteit echt matig, het lijkt net een divx, mega gepixeld.
Hebben jullie deze ervaring ook?


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen