IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Concerten 2014-lijstje(s) Vorige pagina
tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 05-01-2015 15:51 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vind het moeilijk om te zeggen wat iets de beste optreden maakt.
Iets dat gewoon lekker rockt is heel wat anders dan iets dat je emotioneel diep raakt enzo.

Dus niet in een volgorde behalve chronologisch

16 januari - truckfighters

23 maart - Irkallian Oracle en Pseudogod

27 maart - Necrowretch en Morbus Chron (bones honourable mention)

Roadburn:

Bölzer, Carlton Melton, Magma, Circle, Electric Moon, Goblin(teminste de soundtrack nummers), Graves at Sea, Loop, Napalm Death, Obliteration, Noothgrush, Obelysskh, Papir meets electric moon, Sula Bassana, Triptykon, yob

Uiteindelijk toch de minste roadburn van alle waar ik geweest ben. Ik heb me eigenlijk alleen echt vermaakt met 2 bands op de vrijdag.

Keep it true:
Metal Church, Flotsam and jetsam, Jag Panzer, Deceased, Atlantean Kodex, sws hoog algemeen niveau

Neurotic deathfest:
God Macabre en Pentagram. Meer leuke bands maar van b.v. pungent stench was minder omdat ik ze ook op EMM had gezien en dat was gaver.

30 mei: Tragedy jonge jonge jonge punk optreden van het jaar

5 juni: Slint

Eindhoven psych lab:
Anthroprophh, Föllakzoid, Nisennenmondai, Terakaft, Terminal Cheesecake helaas niet alles kunnen zien dat ik wou zien.

17 juni: Primitive man

19 juni: amenra

5 Juli: Full of Hell en Reproach

7 juli: Demonical en Nunslaughter

Baroeg open air: Bolt throwerrrrrrr

26 september: Swans zo ingetogen en sereen

Gelders metaal treffen: Blood red throne(en ik hou niet eens zo veel van dat soort death metal) en Otargos(eindelijk na al die jaren!)

21 october: Schammasch omdat dit gewoon komisch tryhard was. Serieus kerel darkness is your life?

Dutch doom days: Saint VITUS JAAA EINDELIJK.

9 november: the gathering, zelden een band met zo veel passie zien spelen. Ik was bijna vergeten hiervoor dat ik hun eigenlijk wel leuk vind.

10 November: Earthless

16 november: Church of Ra, Beste amenra optreden dat ik gezien heb alle bands eigenlijk best erg boeiend behalve \/\/ounds

18 November: SSS nou denk ik wel thrash optreden van het jaar

21 November: Mondvolland, sfeer was mooi en eigenlijk waren hun beter toen dan hun muziek was.

Eindhoven metal meeting: Veel leuke optredens maar toch Blasphemy, Evil Invaders, One tail One head en The Committee staken er boven uit.

14 december: ulcerate en Gigan en dan vooral Ulcerate.

Toch weer druk jaartje geweest zo.

[Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 05-01-2015 15:52]



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen