IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Demo 2014
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-12-2014 15:03 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

*Violent Hammer-More Victims
*Ritval Chamber-Tentacles

Ik zou hier vvat poserig en aanstellerig kvnnen doen en hier een top 10 plaatsen maar laten vve elkaar geen mietje noemen, dat zou de aanvvendbaarheid van kvvaliteit enkel maar inflateren.

Ik ga dat dus niet doen.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-12-2014 16:01 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-01-2015 3:04 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Verfrissend in zijn genre, die Endlichkeit maar ik ga dat niet veel draaien. Niet zozeer mijn favo dada.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-01-2015 3:05 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Khtoniik Kerviiks en Sacrificio mogen er ook nog bij.

Drowned is dan weer de onterechte hype.


En nu gaan we vegen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-01-2015 9:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2014 15:03 schreef caron het volgende:

Ik zou hier vvat poserig en aanstellerig kvnnen doen


Dude, da's net het enige grappige aan je posts. Je gaat ons dat toch niet afpakken?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 09-01-2015 9:09]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 09-01-2015 9:21 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

De demo van 2014 blijft voor mij toch dit, al beschouw ik het niet als een demo...



Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 09-01-2015 11:41 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Die Khthoniik Cerviiks demo is sowieso tof.
Cepheide heeft ook een goede debuutdemo uitgebracht dit jaar, fijne ruizige black:


Nog meer ruizige black:


En lekkere botte black:
https://gidim.bandcamp.com/releases


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-01-2015 22:04 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik heb het wel wat gehad met lo-fi black.


En nu gaan we vegen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-01-2015 15:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen