IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : De tapedood Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-06-2002 22:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Vind je? Ik vind dat wel meevallen. De politie wordt helemaal niet zo fout afgeschilderd; sla eens een krant open ipv jezelf te bevestigen met die eeuwige generalisaties. Lees bv. de berichtgeving over hoe men het deed met het Turkse feestgedruis n.a.v. het WK voetbal.
Die linkse knuffel mentaliteit is al jaren weg uit Nederland, we hebben 8 jaar paars gehad en we weten allemaal hoe 'links' dat is geweest (niet dus).


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-06-2002 23:47 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik vind dat de politie nog 10 keer zo hard moet gaan optreden! (zowel tegen buitenlanders als nederlanders)
een "vluchteling" (die wel ff 25 rooien neer kunnen leggen om hierheen te komen) hoef maar te piepen en er staan meteen 3 advocaten klaar om de politie te beschuldigen van geweldspleging enzo.
met gevallen dat die vluchteling dood gaat is natuurlijk wel erg maar et staat niet in de krant dat politie agenten bijna dagelijks zoveel shit van vluchtelingen moeten pikken dat ze er gek van worden. als iemand al tijden zit te schreeuwen zou ik ook wat in zn bek proppen...


My madness, my sadness


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-06-2002 23:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik hoop alleen dat dit verhaal nu ook naar de landen toegaat waar die klote financiële vluchtelingen vandaan komen, en dat ze daar flink bang worden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-06-2002 0:05 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tja jammer voor hem. Had hij zich maar rustig moeten houden


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-06-2002 0:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik las dit topic tot nu toe niet omdat ik dacht dat het over het uit de handel gaan van cassettes ging... Niet dus


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-06-2002 0:52 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 juni 2002 0:06 schreef Asherah het volgende:
Ik las dit topic tot nu toe niet omdat ik dacht dat het over het uit de handel gaan van cassettes ging... Niet dus


jah, dat dacht ik dus ook al


Oud Vuil.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-06-2002 0:56 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 juni 2002 21:01 schreef SQT het volgende:
Uit de frontaal:

"De politemannen hielden zich doof en plakten nog meer tape op Marcus' mond. Hij kreeg hierdoor geen lucht meer en stierf."


Als ze dat bij een hond hadden gedaan, zouden hier zware straffen van komen..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-06-2002 1:03 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 0:56 schreef mislyd het volgende:
Als ze dat bij een hond hadden gedaan, zouden hier zware straffen van komen..

ja sorry hoor maar een hond is vaak nog ietsjes beschaafder dan vluchtelingen.
ben een keer meegeweest met me zus dr klas naar een asielboot, ze moest voor een opdracht met haar klas daar dus naartoe ( zaten dus in die klas 20 meiden 99% blond en blaauwe ogen)
het is dat me zus niet de enige was die iemand had gevraagd mee te gaan anders hadden ze gegarandeerd die meiden aangerand!
en nee dat is geen onzin want ik heb het samen met 4 andere kerels behoorlijk druk gehad die idioten bij die meiden weg te houden.
en de hulpverleners maar zeggen dat et zulke goeie mensen zijn...


My madness, my sadness


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-06-2002 16:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 0:56 schreef mislyd het volgende:
Als ze dat bij een hond hadden gedaan, zouden hier zware straffen van komen..
De meeste honden weten waar hun plaats is. Stellig, honden die zó tekeer gaan naar mensen toe, laat men inslapen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2002 20:37 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2002 16:53 schreef Greycloak het volgende:
De meeste honden weten waar hun plaats is. Stellig, honden die zó tekeer gaan naar mensen toe, laat men inslapen.


Omdat de mens hun zogenaamde 'meerdere' is ja, asociaal. Niemand mag beslissen over iemand (en ook dieren gaan daaronder) anders' leven opdat zijn of haar leven beter wordt, tenzij het is om te overleven (maar dat hoeft in ons geval ook niet, wij mensen kunnen prima zonder vlees).


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-07-2002 22:11 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 30 juni 2002 16:53 schreef Greycloak het volgende:
De meeste honden weten waar hun plaats is.

Hun plaats.. De plaats die jij aanduidt..

Ken jij je plaats?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


SQT
Usericon van SQT
Posted 01-07-2002 22:11 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 1 juli 2002 22:11 schreef mislyd het volgende:
Hun plaats.. De plaats die jij aanduidt..

Ken jij je plaats?




karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2002 22:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 juni 2002 23:47 schreef winters rage het volgende:
ik vind dat de politie nog 10 keer zo hard moet gaan optreden! (zowel tegen buitenlanders als nederlanders)
een "vluchteling" (die wel ff 25 rooien neer kunnen leggen om hierheen te komen) hoef maar te piepen en er staan meteen 3 advocaten klaar om de politie te beschuldigen van geweldspleging enzo.
met gevallen dat die vluchteling dood gaat is natuurlijk wel erg maar et staat niet in de krant dat politie agenten bijna dagelijks zoveel shit van vluchtelingen moeten pikken dat ze er gek van worden. als iemand al tijden zit te schreeuwen zou ik ook wat in zn bek proppen...





Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-07-2002 22:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 0:06 schreef Asherah het volgende:
Ik las dit topic tot nu toe niet omdat ik dacht dat het over het uit de handel gaan van cassettes ging... Niet dus
dat dachten valorian en ik dus ook al


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-07-2002 23:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

caramba.. ik d8 ook dat het over het einde van de cassettebandjes ging


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-07-2002 20:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 22:11 schreef mislyd het volgende:
Hun plaats.. De plaats die jij aanduidt..

Ken jij je plaats?
Yup, ik weet aardig hoe ver ik kan gaan, en doe geen mensen pijn als het niet hoeft. Want ík weet (heer Marcus wist dat blijkbaar niet) wanneer mensen nare dingen terug gaan doen. Kan je op wachten, kan je vóór zijn. Ik ben het liever voor. En de plaats die ik aanduid? Welnee. Voor die asielzoeker was het de wet die zijn plaats aanduidde; terug in zijn eigen zonnige landje. Al vaker, heb ik begrepen. Maar goed, hij bleef komen...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-07-2002 21:58 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Dan moeten ook politiemensen de wet kennen, want iemand verstikken mag ook niet.
En sorry, maar jouw "ik weet aardig hoe ver ik kan gaan, en doe geen mensen pijn als het niet hoeft" slaat nergens op.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-07-2002 22:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 21:58 schreef mislyd het volgende:
Dan moeten ook politiemensen de wet kennen, want iemand verstikken mag ook niet.
En sorry, maar jouw "ik weet aardig hoe ver ik kan gaan, en doe geen mensen pijn als het niet hoeft" slaat nergens op.
Ah, shit, da's waar ook, je kent me persoonlijk en weet dat ik regelmatig mensen onnodig pijnig... (bollocks).
En lees de post van linknl even terug waarin hij reageert op hoe bezopen en gewelddadig die uitgezette lijers soms reageren. Nu neem ik aan dat jij daar graag wilt werken, en even laat zien hoe je met een paar gemeende en geruststellende woorden deze branischoppers in toom gaat houden? Tuurlijk, iemand zo aftapen zodat ie doodgaat is niet helemaal kosher, maar waar gehakt wordt vallen spaanders. Je denkt hopelijk toch niet dat ze hem hebben dicht getapet zodat ie zou gaan stikken of wel? Spugen, bijten, schreeuwen, dat zijn al 3 verrekt goede redenen om iemand een stukje tape op zijn muil te gaan plakken. Nee, dood hoeft ie niet, maar ook de politie maakt fouten. Zowiezo, wat had ie hier weer te zoeken? Hij wist toch dat ie niet welkom was? Nee, dat is geen rechtvaardiging, maar hij wist waar ie aan begon!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-07-2002 22:10 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Iemand die niets te verliezen heeft gaat zich toch niet netjes gedragen? Kan je dat echt niet begrijpen dan?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-07-2002 22:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2002 22:10 schreef mislyd het volgende:
Iemand die niets te verliezen heeft gaat zich toch niet netjes gedragen? Kan je dat echt niet begrijpen dan?
Laat hem iets nuttigs gaan doen in zijn eigen land als ie toch niets te verliezen heeft! Als ik niets te verliezen heb, ga ik me toch ook niet wanstaltelijk misdragen in, say, Polen? Maar goed, al wat ie te verliezen had heeft ie verloren dus good riddance denk ik? Was dat zijn doel?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-07-2002 22:16 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Nee dus.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-07-2002 22:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Aha, dus meneer M. kwam hier lekker stennis schoppen op kosten van de belastingbetaler omdat ie niets te verliezen had. Okee, hij wilde Nederlander worden, maar zulk volk (jaja, zulk volk) dat hier de bende kapot komt maken en geld wil zonder nuttig te zijn hebben we hier al genoeg. Ook eigen kweek, dus nee, niet naar ras of wat dan ook gekeken (voordat iemand me daarmee aankomt). Vandaar dat ie weer terug kon, elke keer weer. Een ieder zijn hobby zeg ik dan maar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen