IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : For trade/sale: black, thrash, death cd's/shirts/lp's/tapes Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-02-2015 22:42 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Die Arma Christi hapte wel lekker weg maar nooit blijven volgen.
Overlaatst merkte ik dan dat die nog steeds bezig zijn en al 9 albums hebben. Zo zie je maar.

Soms heb je toch echt vreemde kronkels in die huidige "underground".
Een band als Godkiller bijvoorbeeld, ooit eens gekocht in La France zelf voor één prik.
Cliché-zooi met kastelen enzo.
Tegenwoordig gaat dat dus ook rond als "kult".


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 18-02-2015 23:49 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2015 22:42 schreef caron het volgende:
Die Arma Christi hapte wel lekker weg maar nooit blijven volgen.
Overlaatst merkte ik dan dat die nog steeds bezig zijn en al 9 albums hebben. Zo zie je maar.

Soms heb je toch echt vreemde kronkels in die huidige "underground".
Een band als Godkiller bijvoorbeeld, ooit eens gekocht in La France zelf voor één prik.
Cliché-zooi met kastelen enzo.
Tegenwoordig gaat dat dus ook rond als "kult".


Hoe kom je erbij dat dit als 'kvlt' rondgaat? Prijzen op Discogs?

Heb alledrie de man zijn schijfjes hier ook liggen, eerste was cliché (met drumcomputer en keyboardtrompetgeschal), de andere twee experimenteler. Zou eens moeten luisteren hoe het de tand des tijds heeft doorstaan.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 0:02 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Die ene is onlangs uitgebracht op wit vinyl en daar werd op NWN toch redelijk wild over gedaan door sommige members.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 9:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

De graadmeter voor kvlt is NWN. Als ze daar hondsdol, met rode koppen beginnen te tieren omdat het moeilijke, gekleurde vinyl binnen 24 uur uitverkocht is, is het kvlt.

"To buy a lot of diehards, see them Ebayed before you, and hear the lamentations of NWN."


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 9:28 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Kvlt is lijk het monster van Loch Ness.
Iedereen kent het maar niemand heeft het eigenlijk al ooit gezien.

Noch die gasten van NWN gaan zichzelf kult noemen, dat zijn eerder collectors met één autistisch trekje.
Fuck zeg, die topic met hoeveel items ze hebben, gewoon gasten met +7000 cd's.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 19-02-2015 9:44 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Hier voorlopig 2,349 (op Discogs, cd en vinyl samen), moet wel nog een deel inventariseren...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 9:46 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Een tijd gedaan. Toch maar mee gestopt. Wat een tyfuswerk voor relatief niets.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 19-02-2015 9:49 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 9:46 schreef Kvelgeest het volgende:
Een tijd gedaan. Toch maar mee gestopt. Wat een tyfuswerk voor relatief niets.


Bij mij alleszins geen werk voor niets, bespaart me heel wat dubbele bestellingen...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 9:59 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 februari 2015 9:49 schreef mikkasscar het volgende:
Bij mij alleszins geen werk voor niets, bespaart me heel wat dubbele bestellingen...
Ik zit incl. vinyl, demo's en promo's zo rond de 3.500 geluidsdragers.
Zodra ik ooit merk dat ik dubbel ga bestellen omdat m'n geheugen het niet meer kan overzien, is het genoeg geweest.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 10:01 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Eigenlijk is het qua muziekvolume nu al wel genoeg geweest, maarja, er komen toch echt nog toffe releases uit.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 10:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Enkel qua death/black heb ik er zo'n 450.

Dan nog die reguliere metaldinges lijk Amon Amarth, Pantera, Crowbar, die shit, zullen er nog eens een 100tal zijn.

Hardcore+punk, nog eens 150.

En dan nog gewone popdinges lijk The Hives, zangereskes enzo, een 50tal.

Hoe ge aan 7000 "kvlt"-waardige dingen komt????
Maar ja, er wordt op NWN ook met veel namen gegoocheld waar ik ook in de verste verte nog nooit van gehoord heb.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-02-2015 10:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 9:59 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik zit incl. vinyl, demo's en promo's zo rond de 3.500 geluidsdragers.
Zodra ik ooit merk dat ik dubbel ga bestellen omdat m'n geheugen het niet meer kan overzien, is het genoeg geweest.

Oei, dan kan ik al gaan stoppen. En zit nog ver van de 1.000. Al een paar keer met een cd in mijn handen gestaan en net op tijd gerealiseerd dat ik die al had. Met vinyl heb ik er dan weer geen last van, waarschijnlijk omdat ik daar meer zorg aan besteed.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-02-2015 10:11 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 10:10 schreef BenKnuckles het volgende:
Oei, dan kan ik al gaan stoppen. En zit nog ver van de 1.000. Al een paar keer met een cd in mijn handen gestaan en net op tijd gerealiseerd dat ik die al had. Met vinyl heb ik er dan weer geen last van, waarschijnlijk omdat ik daar meer zorg aan besteed.
Discriminatie!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 10:15 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Op beurzen heb je soms van die snuiters met één lijst bij hen, wat ze hebben en nog niet.
Stond bij zo'n oude mee te kijken, mooi in één excel-sheet, met kolommen, Michael Jackson en dingskes.
Bij die stand van één heus kvlt-label moest ik tevens wachten omdat er ene in zijn smartphone aan het checken was.

Zelf nog maar één keer mee gemaakt dat ik één dubbel kocht, maar dat was omdat ik hem besteld én bij één distro gekocht had tegelijk.
Da's anders. Anders.


En nu gaan we vegen


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-02-2015 10:17 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 19 februari 2015 10:15 schreef caron het volgende:
Bij die stand van één heus kvlt-label moest ik tevens wachten omdat er ene in zijn smartphone aan het checken was.


Jij sleept heel kvlt zo'n ding mee?



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-02-2015 10:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 10:11 schreef bokkie666 het volgende:
Discriminatie!

We moeten dat doorbreken! Anti-cd-discriminatie! Roep de pers!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 10:19 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik heb altijd mijn gerief bij om vuur te maken en tengevolge rooksignalen.


En nu gaan we vegen


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-02-2015 10:22 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 10:15 schreef caron het volgende:
Op beurzen heb je soms van die snuiters met één lijst bij hen, wat ze hebben en nog niet.
Stond bij zo'n oude mee te kijken, mooi in één excel-sheet, met kolommen, Michael Jackson en dingskes.
Bij die stand van één heus kvlt-label moest ik tevens wachten omdat er ene in zijn smartphone aan het checken was.

Zelf nog maar één keer mee gemaakt dat ik één dubbel kocht, maar dat was omdat ik hem besteld én bij één distro gekocht had tegelijk.
Da's anders. Anders.
Het kan ook zijn dat ze op zoek zijn naar speciale persingen en andere matrixnummers of zo.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 10:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Aaaaaah jaaaaaaa.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 10:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 februari 2015 10:09 schreef caron het volgende:

Hoe ge aan 7000 "kvlt"-waardige dingen komt????
Maar ja, er wordt op NWN ook met veel namen gegoocheld waar ik ook in de verste verte nog nooit van gehoord heb.

Lukt je ook niet, tenzij je interesse echt heel breed is. Binnen de klassiek en jazz bevinden zich, net als binnen metal overigens, gehele werelden. Als je dan ook nog van jaren'50 rock en prog/psych rock houdt, kom je vast een eind.

NWN doen ze afentoe erg hun best om compleet onbekende en overbodige bands op te kvlten. Complete zooi uit Colombia uit '89 met een rehearsaldemo is dan opeens 'mandatory'.

Nou zijn er volgens mij maar weinig bands waarvan de gehele discografie "essentieel" is. Zelf ben ik redelijk Lunar Aurora-fan, maar zonder "Seelenfeuer" kan ik best leven. "Dark Endless" en "World Funeral" van Marduk, geheel overbodig. "Nightwing" en "La Grande Danse Macabre", qua albums ook niet al te bijzonder. Of een "Blodhemn" van Enslaved en "Umskiptar" van Burzum..


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 10:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Te bezien wanneer je ingesprongen bent bij Lunar Aurora.
Ik ken die band al vanaf hun cd numero 1 en heb ze gevolgd sindsdien.
Achteraf bekeken ben je uiteraard wel zoet met een viertal, met Hoagascht als de absolute kers.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 10:52 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Het is natuurlijk niet onmogelijk. Ondergetekende was op zijn 13e een beste krijger bij Marduk op Dynamo'99, maar toen jij dertien was (in een ander topic beweer je immers 32 te zijn) liep jij al te krijgen met Weltengänger onder je arm?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 19-02-2015 10:57 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Ik heb ongeveer 10 cd's, LP's en tapes liggen. Ik heb alles verkocht en heb alles nu ali illegali op de pc en externe schijf staan.

Het enige waar ik mee moet opletten is dat ik de downloads voor mijn site (ivm watermerk etc) weggooi ipv op de externe schijf zet

Discogs is zóóóó 2011


Hafgufa


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2015 11:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Jij krijger!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-02-2015 11:04 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2015 10:52 schreef Kvelgeest het volgende:
Het is natuurlijk niet onmogelijk. Ondergetekende was op zijn 13e een beste krijger bij Marduk op Dynamo'99, maar toen jij dertien was (in een ander topic beweer je immers 32 te zijn) liep jij al te krijgen met Weltengänger onder je arm?


Het zal de tweede geweest zijn dan.
Ik ben van '82. Eerste BM-optredens waren in '97.
Ik heb wel een 7 jaar oudere neef die vanalles voor me over tapete en waar ik altijd mee mee mocht, dat helpt uiteraard wel.

Bottomline wat Lunar Aurora betreft, is dat ik ze zien opkomen heb in de Nuclear Blast-catalogus, in den beginnen nog over eenzelfde lijn geschoren als afgrijselijke atmosferische black lijk Siebenburgen, Mystic Circle of Agathodaimon maar bij nadere luisterbeurten toch ingezien dat het anders was.
Bij atmosferische black is de grens tussen belachelijk en er boenk op, zeer dun.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen