IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Eindhoven Metal Meeting 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2015 1:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat staat niet in je laatste zin.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-07-2015 1:39 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 juli 2015 1:35 schreef Natural Disaster het volgende:
Dat staat niet in je laatste zin.


Dat zwak in de laatste zin slaat op de gehele twee dagen. Echt mensen die de line-up slecht vinden zijn duidelijk mensen die niets op EMM te zoeken hebben en beter naar Wacken en Graspop kunnen gaan voor de usual suspects die altijd op ieder groot festival komen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2015 7:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Tjah. Altijd grappig.

Mensen die menen te kunnen oordelen over de smaak van anderen en weten op welke festivals ze wel of niet thuis horen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-07-2015 7:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2015 1:24 schreef Marcel H. het volgende:
Vrijdag een zwakke dag voor mij persoonlijk maar helaas de zaterdag is veel te goed.


Houd mijn hart vast voor het tijdschema van de zaterdag ja..

Maar Marcel heeft verder wel gelijk. Erg goede, diverse lineup met originele namen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-07-2015 8:36 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 28 juli 2015 1:24 schreef Marcel H. het volgende:
Mensen die dit zwak vinden hebben duidelijk geen smaak.


Of een andere. Ik loop hier (denk ik) ook niet voor uit. Een aantal hele interessante namen, maar ook genoeg bands waar ik niets mee heb of kan.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-07-2015 11:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2015 7:39 schreef Mark Z het volgende:
Houd mijn hart vast voor het tijdschema van de zaterdag ja..

Maar Marcel heeft verder wel gelijk. Erg goede, diverse lineup met originele namen.


Op Vektor en Todestriebe na zijn alle bands de afgelopen jaren veelvuldig te zien geweest in de Benelux.

Lekkere line-up? Ja. Origineel? Mwah.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-07-2015 11:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2015 11:27 schreef Spirit In Black het volgende:
Op Vektor en Todestriebe na zijn alle bands de afgelopen jaren veelvuldig te zien geweest in de Benelux.

Lekkere line-up? Ja. Origineel? Mwah.


Damn. Heb ik Craft, Solstice, Hooded Menace, Vampire enz enz gewoon gemist.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-07-2015 11:46 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

er zit wat tijd tussen idd. Solstice - R'dam 2012, Hooded Menace - EMM 2013, Luxorlive 2014.

Craft en Vampire, check. Die laatste gaat overigens nog vaker komen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-07-2015 11:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

overigens verder prima als jij het wel een originele line-up vindt.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2015 12:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Sterke line up of niet weeg ik gewoon ff de verwachtte kosten af tegen de voor mij interessante bands:



160 - 2 tickets
200 - hotel
075 - brandstof + parkeren
200 - vreten+ zuipen ( norm = hier €50 pppd)
200 - je koopt nog wel eens wat aan cd's of andere zooi

totaal > €800

Dat stop ik denk ik momenteel liever ff in mijn huis.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 28-07-2015 15:06 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Wat kunnen jullie toch een partij huilen hier.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-07-2015 15:32 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zitten inderdaad een paar hele leuke namen tussen. Bands die ik nog nooit heb gezien en graag wil zien (o.a. Ahab) en bands die altijd leuk zijn om weer eens te zien. (o.a. Conan, Winterfylleth, Mourning Beloveth, etc.)

Toch ben ik persoonlijk van mening dat EMM betere line ups heeft gekend. Er zitten echt wel toffe namen tussen hoor die de moeite waard zijn, maar ik mis een beetje de namen waarvan ik echt zin krijg om er heen te gaan wat voorgaande jaren wel het geval was.

Desalniettemin waarschijnlijk gewoon weer aanwezig.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-07-2015 17:23 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Aha jij mist een band als Sabaton.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-07-2015 20:18 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Is een goeie affiche als je voor de extremere genres bent.

Moet je kunnen toegeven.


En nu gaan we vegen


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2015 20:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En zolang de woorden Black en/of Doom er niet in voor komen trek ik extreem doorgaans prima.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-07-2015 20:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Tuurlijk valt er te discussieren over de volgorde en over de nuances die er nog zijn binnen de extreme genres.

Maar je kan nie voor iedereen goed doen.

Ik zou het overwegen moest het in Vlaenderen zijn.


En nu gaan we vegen


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-07-2015 21:44 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2015 17:23 schreef Marcel H. het volgende:
Aha jij mist een band als Sabaton.


Nee man, Profetus!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-07-2015 23:00 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Die heb jij afgelopen april al op Roadburn gezien. Paascal, echter...


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-07-2015 12:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2015 11:46 schreef Spirit In Black het volgende:
Craft en Vampire, check. Die laatste gaat overigens nog vaker komen.


Wanneer wordt die tour met Morbus Chron en Tribulation nou eens bekend gemaakt? Als ie nog doorgaat tenminste.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 30-07-2015 12:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

super line-up!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 30-07-2015 15:08 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht





MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-07-2015 22:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2015 12:14 schreef XXL het volgende:
Sterke line up of niet weeg ik gewoon ff de verwachtte kosten af tegen de voor mij interessante bands:



160 - 2 tickets
200 - hotel
075 - brandstof + parkeren
200 - vreten+ zuipen ( norm = hier €50 pppd)
200 - je koopt nog wel eens wat aan cd's of andere zooi

totaal > €800

Dat stop ik denk ik momenteel liever ff in mijn huis.


Maar gelukkig ga je niet mauwen om muntengeld retourneren. Dat scheelt!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-07-2015 22:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Maar hij gaat wel naar Wacken waar het geheel veel duurder is.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 06-09-2015 23:46 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

"Unfortunately the European Incantation, Pentagram Chile & Funerus tour has been cancelled, so we were forced to replace these three bands. We've managed to find worthy replacements which we will announce tomorrow!"

www.facebook.com/eindhovenmetalmeeting?fref=nf


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 07-09-2015 2:28 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

shit, had graag pentagram weer willen zien



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen