IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Incantation-clonen
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2015 9:50 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Tegenwoordig is het moeilijk om door het bos nog de bomen te zien want ze schieten als paddestoelen uit die grond.

Ik wil echter niet die kind met die badwater weg gooien, één streepje vette, lompe death kan ik steeds appreciëren.

Laten we hier discussiëren welke relevant zijn en wat niet.

Mijns inziens:

Antediluvian
Disma
Bolzer
Dead Congregation
Diocletian
Mitochondrion
Witchrist

Discussieer.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-03-2015 9:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ga je daar Abyssal ook onder scharen?

Van dat lijstje ken ik enkel Bölzer, die vind ik toch iets te blackmetallig om als Incantation-kloon te zien.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2015 9:56 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Voor alle duidelijkheid schaar ik er alles onder wat tegenwoordig uitkomt op die gekende "kvltlabels" en die naar death neigen.

Zo ook zaken die meer naar Blasphemy neigen, in het geval van Diocletian bijvoorbeeld. Teitanblood mag ook, maar dat vind ik overhypede brol.

Bestiaal, morbide, slepend, alles mag.
Zo ook bijvoorbeeld Necros Christos, al gaat dat soms meer naar doom.

Ik wil niet kortzichtig zijn.
Het is enkel één leidraad.
Als we dat ook nog eens allemaal in vakjes gaan opdelen, valt er al zéker geen poster van te maken.

Nog:

Heresiarch!


En nu gaan we vegen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-03-2015 10:13 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Father Befouled


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-03-2015 10:15 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 4 maart 2015 9:50 schreef caron het volgende:

Bolzer
.
Maar dan niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-03-2015 10:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Grave Miasma en Malthusian


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 04-03-2015 10:16 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

Zit Portal er dan ook bij?
Grave Miasma waarschijnlijk ook.
Abyssal dus inderdaad zeker.
De eerste Aevangelist misschien ook.


DEATH FUCKING METAL


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2015 10:42 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Over die Malthusian wordt op NWN weer druk gehyped.

Bolzer, is één soort van hit or miss qua songs.
Goeie sound op zich, dat wel.

Bands lijken ook allemaal uit Canada of Australië te komen.
Ik heb nu ook Abramelin op de kop weten te tikken uit tweedehandsbak, uit '96 deja, en op E-bay gaat die voor 100 weg.
Die sound avant la lettre.


En nu gaan we vegen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-03-2015 11:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Innumerable Forms (aanrader)
Vasaeleth
Pseudogod
Disma
Blasphemophagher
Funebrarum
Disciples Of Mockery
Burial Invocation
(oude) Rottrevore
Ignivomous
The Wakedead Gathering
Blaspherian
Cemetery Urn


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-03-2015 12:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Mitochondrion ook niet.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-03-2015 12:58 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 maart 2015 11:34 schreef Count Usher het volgende:

Blasphemophagher




Wát een naam, zeg.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 04-03-2015 13:06 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

uh, waarom zit je er bands tussen die minstens net zo sterk zijn beinvloed door Sarcofago/blasphemy/etc?



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2015 14:27 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Tja waarom.

Waarom zijn de bananen krom?


En nu gaan we vegen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-03-2015 14:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2015 13:06 schreef tomcat ha het volgende:
uh, waarom zit je er bands tussen die minstens net zo sterk zijn beinvloed door Sarcofago/blasphemy/etc?




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 04-03-2015 14:50 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 4 maart 2015 14:27 schreef caron het volgende:
Tja waarom.

Waarom zijn de bananen krom?


Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.


5 Euro's? Op je muil!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2015 19:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Blaspherian, very good call.

Nu Malthusian eens beluisteren, veelbelovend to say the least.

Abyssal. Valt mee.

Portal vind ik dan weer generisch van generisch maar hey, wie ben ik?


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-03-2015 19:26 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Archgoat (Beherit) en Doombringer ook nog vermelden maar die spelen uiteraard in één andere league, champion's league.


En nu gaan we vegen


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-03-2015 20:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2015 19:23 schreef caron het volgende:

Nu Malthusian eens beluisteren, veelbelovend to say the least.

Portal vind ik dan weer generisch van generisch maar hey, wie ben ik?

Die klonken live als Portal met wat postmetal invloeden.

Oude Portal heeft wel een geheel eigen sound.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 04-03-2015 20:58]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-03-2015 20:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 maart 2015 19:23 schreef caron het volgende:
maar hey, wie ben ik?


Ja, ik dacht Hypnos, tóch?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 04-03-2015 20:56 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Ook duidelijk door Incantation beïnvloed:






caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2015 5:11 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2015 20:35 schreef bokkie666 het volgende:
Die klonken live als Portal met wat postmetal invloeden.

Oude Portal heeft wel een geheel eigen sound.


Portal implementeert toch wat technisch gepingel.

Malthusian is gewoon goed.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2015 5:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2015 20:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, ik dacht Hypnos, tóch?





Wanneer is zijn ban afgelopen, dat dat misverstand voor eens van de baan is.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2015 21:00 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Malthusian ga ik niet volgen, 10 minuten zonder al teveel afwisseling is echt te lang. Ik kan daar geen posters van maken.

Father Befouled wél.


En nu gaan we vegen


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 08-03-2015 22:41 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vond portal tot aan swarth wel echt apart en uniek. Vooral veel goede herinneringen aan de eerste 2.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-03-2015 8:45 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ieder zijn meug hein.


En nu gaan we vegen


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen