IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Circle-trio edition 2.2. : kvellie's pick
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-03-2015 17:28 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Odal, connecties met Surturs Lohe, Erhabenheit, Sterbend en Wald Geist Winter.

Ik ken daar zelf niks van, weet alleen dat Odal Latijn is voor hatelijk.
Mijn begeerde assistent Kvellie zal jullie dit aan geven.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2015 17:32 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Odal, de rune voor de 'o', vaderland, vruchtbaarheid, oogst. Typische Christhunt heathen black metal.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-03-2015 17:32 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Die Sterbend plaat vond ik heel goed, maar kan er mij niet veel meer van herinneren. Op basis van de hoes en naam zal het wel geen vrolijkheid troef geweest zijn...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2015 17:33 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 maart 2015 17:32 schreef mikkasscar het volgende:
Die Sterbend plaat vond ik heel goed, maar kan er mij niet veel meer van herinneren. Op basis van de hoes en naam zal het wel geen vrolijkheid troef geweest zijn...
Vond ik flink tegenvallen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-03-2015 17:36 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2015 17:33 schreef Kvelgeest het volgende:
Vond ik flink tegenvallen.


Ter gelegenheid van deze speciale circle edition, leg ik ze zo meteen nog eens op. Stay tuned!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2015 17:37 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 maart 2015 17:36 schreef mikkasscar het volgende:
Ter gelegenheid van deze speciale circle edition, leg ik ze zo meteen nog eens op. Stay tuned!
Jaren geleden voor mij dat ik die gedraaid heb.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-03-2015 17:38 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2015 17:32 schreef Kvelgeest het volgende:
Odal, de rune voor de 'o', vaderland, vruchtbaarheid, oogst. Typische Christhunt heathen black metal.


Christhunt Productions heb ik altijd een zeer mechant label gevonden.
Ik heb er zowat alles van Graveland bij besteld.
Als ik nu soms nog wat zie liggen in tweedehandsbakken koop ik het niet meteen maar geeft het mij wel effe een kvlt gevoel.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-03-2015 17:47 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Keke NSBM-circle deze week.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-03-2015 18:19 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2015 17:37 schreef Kvelgeest het volgende:
Jaren geleden voor mij dat ik die gedraaid heb.


Er staan wel een paar prijsbeesten op (Winterwald bv.) maar over het algemeen is de plaat te lang met wel wat saaie stukken.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-03-2015 22:13 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Oja een split met Deathgate Arckanum en nog. De naam kwam mij al bekend voor. Geen idee meer wat voor muziek het was.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-03-2015 8:41 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Deathgate Arkanum, moeilijk ondergewaardeerde ban; vergis je niet
hein.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 28-03-2015 9:14]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-03-2015 8:55 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Hier ken ik dus helemaal niks van en ben ook niet van plan het uit te pluizen.

Ik vrees dat we al door de lading courante circles zijn.
Ik denk nog aan Crepusculo Negro maar dat laat ik gaarne aan iemand anders over.
Op vrijdag zullen we nu telkens een driemalige black metal special hebben.
Dat kan wijd gaan.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-03-2015 9:02 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Deathgate Arkanum is wel echt zwaar relevant als je van sfeervolle, Duitse underground blek houdt. Heeel grof gezegd zit het tussen Burzum en Lunar Aurora in. Qua composities en melodieën richting LA, qua melancholiek en geluid Burzum-eske.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 28-03-2015 9:14]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-03-2015 9:12 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Die sound staat mij zwaar aan maar dit heeft echt wel Xasthur-allures.
Het kabbelt voort en voort en voort een voort...


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-03-2015 9:13 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 28 maart 2015 9:12 schreef caron het volgende:
Die sound staat mij zwaar aan maar dit heeft echt wel Xasthur-allures.
Het kabbelt voort en voort en voort een voort...
Wat beluister je? "Totenwerke" en "Stillhallen" zou ik voor gaan. Dat meest recente album maakte bij mij niet direct onuitwisbare indruk; en de demo's zijn demo's.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-03-2015 9:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Het is trouwens Deathgate Arkanum, zonder 'C'.
Arckanum is wel met zo'n 'C'. Ben ook altijd in de war.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 28-03-2015 11:31 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2015 9:02 schreef Kvelgeest het volgende:
Deathgate Arkanum is wel echt zwaar relevant als je van sfeervolle, Duitse underground blek houdt. Heeel grof gezegd zit het tussen Burzum en Lunar Aurora in. Qua composities en melodieën richting LA, qua melancholiek en geluid Burzum-eske.


Nu ben ik benieuwd, Wir gehen Anschicken... (of zoiets)


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-03-2015 13:43 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2015 9:13 schreef Kvelgeest het volgende:
Wat beluister je? "Totenwerke" en "Stillhallen" zou ik voor gaan. Dat meest recente album maakte bij mij niet direct onuitwisbare indruk; en de demo's zijn demo's.


Stillhallen.

Krijgen op MA allen slechte recensies


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 28-03-2015 15:41 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Totenwerke ligt nu op, het heeft wel iets ja, maar de referenties zijn een beetje te veel eer vind ik.

Daarnet had ik een andere Duitse band op die tot mijn favorieten behoort: Veineliis. Atmosferische, uitwaaierende songs met veel emotie. Het zij-project Schlaflos is ook de moeite.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 28-03-2015 15:51 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2015 8:41 schreef Kvelgeest het volgende:
Deathgate Arkanum, moeilijk ondergewaardeerde ban; vergis je niet
hein.

Zo'n naam die me al jaren achtervolgt, maar tot op heden ben ik nog steeds alleen bekend met hun bijdrage op de "Gott in Uns" split met o.a. The Ruins of Beverast. En ik ben eigenlijk straal vergeten wat ik van die bijdrage vond.

Die bekendheid ermee is dus ook maar betrekkelijk.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 28-03-2015 16:03 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2015 15:51 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Zo'n naam die me al jaren achtervolgt, maar tot op heden ben ik nog steeds alleen bekend met hun bijdrage op de "Gott in Uns" split met o.a. The Ruins of Beverast. En ik ben eigenlijk straal vergeten wat ik van die bijdrage vond.

Die bekendheid ermee is dus ook maar betrekkelijk.


Hun Schattenkrieger-demo is wel bedroevend slecht, iets wat jij blijkbaar ook vond (zie hun last.fm pagina)



[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 28-03-2015 16:03]


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 28-03-2015 16:05 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2015 16:03 schreef mikkasscar het volgende:
Hun Schattenkrieger-demo is wel bedroevend slecht, iets wat jij blijkbaar ook vond (zie hun last.fm pagina)

Verrek. Vergeten, hoewel het nu een belletje doet rinkelen. Een kortdurend onderzoek leert dat ik 'm ook van de harde schijf verbannen heb. Moet wel bar geweest zijn.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen