IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : My Lament (anno 2015) Vorige pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-04-2015 22:27 by caron Profiel van caron

quote:
Op 27 april 2015 22:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Flikker eens op, vervelend jankfiguur.


Je bént dé heiland niét.

Niét.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-04-2015 22:27 by caron Profiel van caron

quote:
Op 27 april 2015 22:26 schreef XXL het volgende:
Godver, ik ben het met caron eens.

Kappen nou, pik.




En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-04-2015 22:29 by caron Profiel van caron

quote:
Op 27 april 2015 22:27 schreef caron het volgende:
Je bént dé heiland niét.

Niét.


Geef gewoon toe dat je een kruistocht voert tegen alles wat naar black/death riekt.

Je pseudo-intellectuele conceptie van wat metal zou moeten inhouden, moet je niet aan anderen opleggen.

Als een band hier iets post van zichzelf, couldn't care less wat ze allemaal laten weten.

Je bent net een wijf, hoe jij ligt te kreften.

Ok?


En nu gaan we vegen


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-04-2015 22:30 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 april 2015 22:26 schreef XXL het volgende:
Godver, ik ben het met caron eens.

Kappen nou, pik.


Is de snackbar dicht ofzo?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-04-2015 22:33 by XXL Profiel van XXL

Och, ik heb zelf ook een vriezer en een vetpan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-04-2015 22:34 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Danielle Steel. Daar zag ik een boek van staan tijdens mijn Viva/Margriet/ Libelle-queeste. De kaft beloofde alvast weinig goeds. Godver ;')



Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 27-04-2015 23:31 by Nihil Profiel van Nihil

Onweerwolf, goed dat mensen als jij waken over de professionaliteit van de posts. Anders was dit misschien wel een forum waar mensen elkaar de hele tijd zaten af te katten.


Tum podem extulit horridulum...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-04-2015 23:35 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 april 2015 23:31 schreef Nihil het volgende:
Onweerwolf, goed dat mensen als jij waken over de professionaliteit van de posts. Anders was dit misschien wel een forum waar mensen elkaar de hele tijd zaten af te katten.


IJdele hoop, dat laatste.

Maar een beetje meer professionaliteit zou hier zeker niet misstaan nee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-04-2015 0:00 by Nihil Profiel van Nihil

Goed, dan even ernst. Professionaliteit in de "metal underground" is een delicaat gegeven. Enerzijds ben ik het ermee eens dat ook bij een artistiek niche product als dit het belangrijk is om te voldoen aan bepaalde standaarden en te handelen -ook wat betreft promotie- volgens bepaalde regels die worden gedicteerd door de bedrijfsgedreven maatschappij waar we in leven. Anderszijds voel ik zelf niet de nood om met mijn muziek in die mate mee te gaan in de grillen van onze tijd.

Ik draai al even mee en voor mij blijft metal een creatieve hobby die ik wil delen met mensen die het resultaat waarderen of afkeuren op basis van de muziek en -bij wijze van spreken- niet op basis van de APA-normen in een promo tekst. Daarom ook dat ik één van de weinig overgebleven semi-actieve fora heb uitgekozen om naar "terug te keren". Meer dan op moderne sociale netwerksites zouden de bezoekers hier gelijkgezinden moeten zijn, als het aankomt op muziek, en zou gedoe als dit enkel ter scherts mogen voorkomen.

Vergeet trouwens ook niet dat je met reacties als de jouwe geen professionaliteit promoot, integendeel.

[Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 28-04-2015 0:01]


Tum podem extulit horridulum...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-04-2015 0:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 28 april 2015 0:00 schreef Nihil het volgende:
Goed, dan even ernst. Professionaliteit in de "metal underground" is een delicaat gegeven. Enerzijds ben ik het ermee eens dat ook bij een artistiek niche product als dit het belangrijk is om te voldoen aan bepaalde standaarden en te handelen -ook wat betreft promotie- volgens bepaalde regels die worden gedicteerd door de bedrijfsgedreven maatschappij waar we in leven. Anderszijds voel ik zelf niet de nood om met mijn muziek in die mate mee te gaan in de grillen van onze tijd.

Ik draai al even mee en voor mij blijft metal een creatieve hobby die ik wil delen met mensen die het resultaat waarderen of afkeuren op basis van de muziek en -bij wijze van spreken- niet op basis van de APA-normen in een promo tekst. Daarom ook dat ik één van de weinig overgebleven semi-actieve fora heb uitgekozen om naar "terug te keren". Meer dan op moderne sociale netwerksites zouden de bezoekers hier gelijkgezinden moeten zijn, als het aankomt op muziek, en zou gedoe als dit enkel ter scherts mogen voorkomen.

Vergeet trouwens ook niet dat je met reacties als de jouwe geen professionaliteit promoot, integendeel.


Het is heel simpel meneer de langmeedraaiert: als je hier een topic opent over een band en je doet 0,0 moeite om iets over de band te vertellen, niet eens welke stijl ze spelen, dan zullen er maar weinig mensen geïnteresseerd zijn in je.

Moet je natuurlijk zelf weten.

Op andere fora is dat, voor zover mij bekend, niet anders.

En wat betreft mijn reacties; als ik een topic open over een band dan zorg ik dat ik voldoende informatie geef. Dat kun je zelf zien door de zoekfunctie te gebruiken. Diezelfde zoekfunctie die je ook had kunnen gebruiken om te constateren dat er al een topic voor deze band bestaat.

En wat betreft je mening dat mensen op dit forum gelijkgezind moeten zijn aan jou: nee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-04-2015 0:37 by Nihil Profiel van Nihil

Dat heb je slecht gelezen of mooi verdraaid Als jij zo nodig de Internet krijger/post politie moet uithangen om je belangrijk te voelen, dan gun ik je dat van harte. Als je ooit eens fel wil doen zonder scherm voor je neus, kunnen we gerust eens de fijnere punten van mijn forum faux pas persoonlijk bespreken.


Tum podem extulit horridulum...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-04-2015 0:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 28 april 2015 0:37 schreef Nihil het volgende:
Dat heb je slecht gelezen of mooi verdraaid Als jij zo nodig de Internet krijger/post politie moet uithangen om je belangrijk te voelen, dan gun ik je dat van harte. Als je ooit eens fel wil doen zonder scherm voor je neus, kunnen we gerust eens de fijnere punten van mijn forum faux pas persoonlijk bespreken.


Stel je niet zo ontzettend aan zeg.

Ik ben geen muzikant maar desalniettemin kan ik me werkelijk niet voorstellen dat als ik mijn band wilde presenteren aan welk publiek dan ook dat ik dat zou doen met het maken van een dergelijke infantiele flutpost en een linkje naar weet ik veel waar.

Maar nogmaals, zelf weten. Niet mijn band, dus tja. Veel succes met het veroveren van je "metal underground".


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-04-2015 2:01 by Nihil Profiel van Nihil

Had beter moeten weten, ingaan op iemand als jij is nooit productief ook al wordt het gedaan met humor en diplomatie. Indien we allebei de tijd voor deze nonsens anders hadden besteed, had ik een uitgebreidere eerste post gehad en kon jij misschien eens de muziek een eerlijke kans hebben gegeven. Ach ja, c'est la vie

[Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 28-04-2015 2:12]


Tum podem extulit horridulum...


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-04-2015 7:10 by caron Profiel van caron

OWW, hier staat ook nog een boom, kun je hem ook eens komen om zagen.


En nu gaan we vegen


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-04-2015 7:53 by Mark Z Profiel van Mark Z

Anno 2009 de CD 'Broken Leaf' aangeschaft. Klonk wel aardig, dus ben wel benieuwd naar nieuw werk. Maar daar gaat het hier al niet meer over geloof ik..


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-04-2015 7:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 28 april 2015 0:37 schreef Nihil het volgende:
Dat heb je slecht gelezen of mooi verdraaid

Nagel, kop.

quote:
Op 28 april 2015 7:10 schreef caron het volgende:
OWW, hier staat ook nog een boom, kun je hem ook eens komen om zagen.

Hier moest ik wel om gniffelen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-04-2015 10:48 by Nihil Profiel van Nihil

Om even met schone lei te beginnen...



My Lament is een doom/death metal band uit Antwerpen, België die al meer dan tien jaar actief is. Na een lange periode van stilte, die volgde op de release van de erg goed onthaalde CD "Broken Leaf", is de band nu terug met een nieuwe gitarist Robrecht (ex-Sfagnum, ex-Ecliptica, ...) en zanger Xavier (Akem Manah, VoidWork, Pillars, Sentience, ...).

Hun invloeden zijn duidelijk in het progressievere karakter van de riffs en het gebruik van cleane zang en screams, naast de gebruikelijke grunts. Dit alles kan je horen op de nieuwe EP "Sorrow" die momenteel streamt op de website: www.my-lament.com

De band begint nu met een reeks optredens en schrijft aan een full CD die nog een stap verder zal zijn in de muzikale evolutie, zonder te breken met het genre. Een eerste concert alvast op vrijdag 1 mei te Antwerpen: https://www.facebook.com/events/741189579330880/

Je kan ook meer informatie vinden op de Facebook pagina: https://www.facebook.com/mylamentdoom

[Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 28-04-2015 10:50]


Tum podem extulit horridulum...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2015 11:19 by XXL Profiel van XXL



Nu is het wachten op het moment dat Onweerwolf je nog even gaat melden dat je deze informatie, in het belang van betere promotie, in je openingspost moet knippen en plakken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-04-2015 11:40 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 28 april 2015 11:19 schreef XXL het volgende:


Nu is het wachten op het moment dat Onweerwolf je nog even gaat melden dat je deze informatie, in het belang van betere promotie, in je openingspost moet knippen en plakken.


Ik wacht liever toch tot die dikke puistenkop van je eens openspat van ellende en iemand de beelden op youtube zet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-04-2015 11:44 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 28 april 2015 2:01 schreef Nihil het volgende:
Had beter moeten weten, ingaan op iemand als jij is nooit productief ook al wordt het gedaan met humor en diplomatie. Indien we allebei de tijd voor deze nonsens anders hadden besteed, had ik een uitgebreidere eerste post gehad en kon jij misschien eens de muziek een eerlijke kans hebben gegeven. Ach ja, c'est la vie


Bijzonder vermakelijk. Ik stel in eerste instantie voor dat je wat beter je best doet op je openingspost.

Vervolgens loop je posts lang te zeiken over waarom dat niet hoeft en dat ik een internetwarrior ben en weet ik veel wat voor kinderachtig gezeur en en dag later doe je alsnog exact wat ik heb voorgesteld.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 28-04-2015 11:52 by Nihil Profiel van Nihil

Ik denk dat het tijd is dat het even over de muziek gaat, Marcel.

[Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 28-04-2015 12:01]


Tum podem extulit horridulum...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-04-2015 12:01 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 28 april 2015 11:52 schreef Nihil het volgende:
Eigenlijk doe ik wat Vargen zei. Hij was namelijk beleefd en constructief. Wat niet wil zeggen dat jij geen braaf Marcelletje bent, maar ga nu toch maar even flink buitenspelen en dan krijg je misschien een koekje.


Ook goed hoor.

Je had het ook gewoon meteen kunnen doen..

Bizar gedrag.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-04-2015 12:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Gezien er al een topic was, gaat deze dicht.

Hier graag verder: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3050692?hl=lament

Meteen een mooi moment om de ontspoorde meta-discussie te staken


I wish I was a butterfly


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen