IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Leprous (progressive metal) Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-10-2019 23:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 4 mei 2015 21:45 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik vind er geen reet an aan die clip uit de openingspost.



Alle andere ook niet. Man wat een ellende.



Vindt Gordon vast ook. [/vermoeden]




[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 26-10-2019 0:00]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 26-10-2019 10:21 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2019 19:07 schreef HierIsMike het volgende:
Wat is Pitfalls een fenomenale plaat geworden, zeg! Van metal of zelfs rock is amper sprake meer, dit is een parel van een progressieve popplaat. Einar Solberg neemt de hoofdrol met zijn vocalen, maar vervult die met verve, hij zingt de sterren van de hemel. Ook Baard Kolstad legt heerlijke grooves neer. Toch is het alles behalve rechttoe rechtaan: dit is overduidelijk Leprous.










Nog maar 2 keer kunnen beluisteren in zijn geheel, maar dit maakt heel erg veel indruk.
Zou "progpop" bestaan?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-10-2019 10:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die Distant Bells track vond ik te gek, erg benieuwd naar de rest!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 26-10-2019 19:03 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 26 oktober 2019 10:21 schreef Tool-fan het volgende:
Zou "progpop" bestaan?


Dat denk ik wel. Ik vind bands als Tears for Fears en Talk Talk (The Colour of Spring) eigenlijk ook een soort "progpop".

Het latere werk van ABBA ook natuurlijk, vooral The Visitors.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 26-10-2019 22:16]



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2019 23:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Pitfalls aan het luisteren. Ik trek dit wel.


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2020 19:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo zeg, kan die kerel zingen of wat


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-01-2020 20:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2019 19:03 schreef HierIsMike het volgende:
Dat denk ik wel. Ik vind bands als Tears for Fears en Talk Talk (The Colour of Spring) eigenlijk ook een soort "progpop".

Het latere werk van ABBA ook natuurlijk, vooral The Visitors.


Mew toch ook zeker


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 06-01-2020 21:17 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2020 19:55 schreef Hypnos het volgende:
zo zeg, kan die kerel zingen of wat


Yep al jaren hier fanboi, onwaarschijnlijk wat hij met zijn stem kan. Ook live staat hij continu op scherp en scherp.


an evil incarnation of DEATH!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2020 13:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




mijn hart huilt er van

die hoge noten ... fuuu


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-12-2020 13:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

De lat ligt opnieuw hoog. Heerlijk. Ik zou bijna fanboy worden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-12-2020 14:05 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nice


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-12-2020 14:05 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Echt wel een goeie zanger!

Erg mooi nummer opnieuw.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-12-2020 14:44 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Mooi. Gedurfd. Mooi.


When your people matter, menstrual health matters


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 04-12-2020 18:39 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Prachtig nummer!



ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 09-12-2020 12:06 by ProgTon777 Wijzig reactieProfiel van ProgTon777Quote dit berichthttp://https://www.instagram.com/christianmetalhorde?igsh=ZHl5ZzlqazUxaXRz

Goede band, ook al is het niet helemaal mijn ding qua stijl, meer van het ruigere werk is dit de kwaliteit niet te ontkennen. Zo nu en dan een track, hun IJslandse broer vind ik nog een stapje interessanter op een of andere manier... (Agent Fresco)


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-12-2020 13:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2020 12:06 schreef ProgTon777 het volgende:
Goede band, ook al is het niet helemaal mijn ding qua stijl, meer van het ruigere werk is dit de kwaliteit niet te ontkennen. Zo nu en dan een track, hun IJslandse broer vind ik nog een stapje interessanter op een of andere manier... (Agent Fresco)


Agent Fresco is toch wat meer rechttoe rechtaan dan Leprous. Geen slechte band, daar niet van. Mij toch iets te vrolijk ofzo. Maat van mij noemt het "Leprous light".

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 09-12-2020 13:44]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-12-2020 13:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vet nummer. Is die Einar Solberg niet ook enorm aan het worstelen met depressies? Mooie lyrics in ieder geval.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-12-2020 16:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je ferm down.


hoe meer moodswings, hoe mooier de muziek

jammer.


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-12-2020 18:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 9 december 2020 13:38 schreef Count Usher het volgende:
Agent Fresco is toch wat meer rechttoe rechtaan dan Leprous. Geen slechte band, daar niet van. Mij toch iets te vrolijk ofzo. Maat van mij noemt het "Leprous light".


Agent Fresco is inderdaad nog wat meer de popkant op, maar qua complexiteit is Agent Fresco net zo moeilijk om te spelen (in ieder geval op drums).

quote:
Op 9 december 2020 13:58 schreef M. het volgende:
Vet nummer. Is die Einar Solberg niet ook enorm aan het worstelen met depressies? Mooie lyrics in ieder geval.


Waarschijnlijk wel. Het schrijfproces van Pitfalls was in een depressieve periode van hem met veel ups en downs. Zijn zang en teksten voelen ook enorm persoonlijk aan op die plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-12-2020 18:50]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2021 21:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-06-2021 23:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah kijk. Goed nieuws.


Trouwens net afgelopen weekend kaartjes gekocht voor het optreden in Doornroosje op 3 December.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-06-2021 0:12]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-06-2021 0:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voor de liefhebber trouwens wat akoestisch vermaak van zanger Einar Solberg. 11 nummers.

Ik heb het maar even vastgelegd op de harde schijf.

https://www.youtube.com/playlist?list=PL71VleYXt4t5YaPkWH3NFUTCSHkv-FT9y

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-06-2021 7:54]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-06-2021 21:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2021 0:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2021 1:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het nieuwe album Aphelion is uit en stond netjes om klokslag middernacht op Deezer.

Inmiddels de eerste luisterbeurt achter de rug en persoonlijk vind ik het een erg sterk en heerlijk pakkend album.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen