IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Into the Void 2015
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-05-2015 14:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De derde editie van Into the Void vindt plaats in het gloednieuwe podium Neushoorn in Leeuwarden op 24 oktober 2015.

Zie poster voor de volledige line-up en details.



Facebook pagina

Facebook event

Tickets


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2015 9:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Er is ook nog een normale webpagina voor wie niets met Facebook heeft:

http://www.gointothevoid.nl/



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-05-2015 9:54]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2015 18:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Aankomend weekend.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-10-2015 18:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Yo.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-10-2015 10:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Mooi feestje weer! Enige minpunt is een bepaald groepje lokale (niet bedoeld als belediging voor Leeuwarden, ze zijn gewoon lokaal) apen. Dezelfde groep als vorig jaar. Veel prachtige hoogtepunten en een paar geweldige verrassingen.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-10-2015 10:30 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2015 10:10 schreef Dirge for november het volgende:
Mooi feestje weer! Enige minpunt is een bepaald groepje lokale (niet bedoeld als belediging voor Leeuwarden, ze zijn gewoon lokaal) apen. Dezelfde groep als vorig jaar. Veel prachtige hoogtepunten en een paar geweldige verrassingen.





Laat me raden, een groepje oer Vriezen die de rest van buiten Vriesland verwijtend aan staren dat ze niet uit Vriesland en dan vevelend worden van te veel bier denk ik.......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Tymflys
Usericon van Tymflys
Posted 26-10-2015 10:37 by Tymflys Wijzig reactieProfiel van TymflysQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2015 10:30 schreef nark het volgende:
Laat me raden, een groepje oer Vriezen die de rest van buiten Vriesland verwijtend aan staren dat ze niet uit Vriesland en dan vevelend worden van te veel bier denk ik.......



Ben benieuwd waar dat Vriesland dan ligt...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-10-2015 10:40 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2015 10:37 schreef Tymflys het volgende:
Ben benieuwd waar dat Vriesland dan ligt...




KAK.............


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-10-2015 10:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2015 10:30 schreef nark het volgende:
Laat me raden, een groepje oer Vriezen die de rest van buiten Vriesland verwijtend aan staren dat ze niet uit Vriesland en dan vevelend worden van te veel bier denk ik.......



Nee. Opgeschoren hipsters die alleen maar aanwezig zijn om te zuipen en bij psychedelische bands pits te bouwen zonder rekening te houden met anderen. Dead eye mofo's. Vandaar ook mijn kanttekening dat het geen commentaar is op Leeuwardenaren in het bijzonder.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2015 12:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2015 10:54 schreef Dirge for november het volgende:
Nee. Opgeschoren hipsters die alleen maar aanwezig zijn om te zuipen en bij psychedelische bands pits te bouwen zonder rekening te houden met anderen. Dead eye mofo's.


Oh echt? Ik heb daar werkelijk niks van mee gekregen.

Wel heel veel heul vette bands gezien, maar na een uurtje of acht had ik het wel weer gezien qua voortkabbelende flow. Ik blijf denk ik toch meer een deathmetalmokkel

En wie was het ontzettende blije meisje die hallo kwam zeggen, omdat zij mij van het forum herkende?

Neushoorn is trouwens een leuke zaal, hier en daar wel wat last van kleine ditjes en datjes en jammer dat het een waterballet werd. Hopelijk nog vele toffe concerten en festivals in dit zaaltje.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-10-2015 12:49]


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen