IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : hete zon, koorts, warme landen maken haar lang Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-06-2002 0:01 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 juni 2002 23:55 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, ik denk toch ook echt dat iedereen vroeger donker gekleurd was.

True of niet, het zij zo.

Je moet dat niet zelf uitvinden en denken, je moet dat gaan opzoeken.. Er zijn de laatste jaren al veel discussies geweest rond het feit of wij allemaal vanuit Afrika komen of niet.. Het lijkt mij in ieder geval logischer dat 'zwarte huid'genen niet zomaar veranderd zijn in 'witte huid' genen, maar dat deze verschillen tussen stammen er al waren van int begin.. Er is geen evolutionaire reden om goede genen te veranderen in andere genen.
Maar ja, daar valt over te discussiëren zoals ik al zei..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2002 0:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja de Afrika-theorie is idd de politiek correcte interpretatie. Stel je voor dat we niet allemaal uit Afrika komen, dan zijn we ook niet één grote familie, nee, oe vreselijk zeg .


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 05-06-2002 0:14 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 4 juni 2002 23:55 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, ik denk toch ook echt dat iedereen vroeger donker gekleurd was.

True of niet, het zij zo.
onzin... verschillende kleuren zijn gewoon naast elkaar gemaakt, nix we komen van zwarten af...

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 05-06-2002 0:29]


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-06-2002 0:26 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

edit: ja dan zal ik dit ook maar weg doen.. ingewikkeld
Sorry voor de tik Humanator

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 05-06-2002 0:30]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 05-06-2002 0:28 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ooo ik hou van tikken hoor

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 05-06-2002 0:33]


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-06-2002 0:32 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik dacht dat je haar net kapot ging van zonlicht? En verder wil ik nog even mededelen dat wij allemaal van de dolfijn afstammen, en daarmee uit


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 05-06-2002 0:32 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 5 juni 2002 0:32 schreef Asherah het volgende:
Ik dacht dat je haar net kapot ging van zonlicht? En verder wil ik nog even mededelen dat wij allemaal van de dolfijn afstammen, en daarmee uit
neeeeeeeeeee.......


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-06-2002 1:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jaaaaaaaaaa, echt waar!!!


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 05-06-2002 9:38 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 4 juni 2002 23:54 schreef mislyd het volgende:
Hmmm.. Er is toch helemaal geen 'eerste vrouw'?!? Alsof de ganse mensheid uit hetzelfde koppel is ontstaan..

En in den beginne waren er stammen met verschillende huidkleurtjes.. De withuiden konden makkelijker naar het noorden trekken omdat blanke mensen toevallig genen hebben die vitamine D goed kunnen opslaan.
De zwarte mensen moesten in zonnigere oorden blijven wonen om te overleven..
Zo.



mitochondriaal DNA erft over van vrouw tot vrouw. en dat is allemaal weer terug te leiden tot de eerste vrouw, dusssss....

maar goed ik ben deze discussie beu, ik zie van te voren ook al dat het niet 100%procent zeker is, maar wel het meest waarscheinlijk.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2002 20:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 0:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja de Afrika-theorie is idd de politiek correcte interpretatie. Stel je voor dat we niet allemaal uit Afrika komen, dan zijn we ook niet één grote familie, nee, oe vreselijk zeg .


toch moeten alle mensenrassen op zijn minst zeer nauw verwant zijn. alle rassen kunne mengen en gezonde, vruchtbare kinderen krijgen. als bijvoorbeel aboriginals een andere soort was geweest had dit niet of nauwelijks gekund. we moeten dus zeer nauw verwant zijn, zo nauw dat we allemaal tot de zelfde soort behoren. om nog een ander voorbeeld aan te halen, chimpansees zijn ook erg nauw verwant. het DNA van mensen en chimpansees is grotendeels gelijk (zo erg dat buitenaardsen, die noet een verwrongen beeld van ons hebben, ons in ieder geval in het zelfde geslacht zouden voegen). toch kunnen er geen nakomelingen voorkomen uit een chinpansee/mens kruising.

dus waarschijnlijk toch een grote familie.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-06-2002 21:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Paarden & ezels kunnen ook nakomelingen verwekken. Een blanke man en een blanke vrouw zullen nooit maar dan ook noooooit een aziatisch kind verwekken. Kijk, ik wil helemaal niet een raciale 'orde' of zo beargumenteren maar ik krijg altijd zo'n jeuk van die 'een grote familie'. Ik vind de menselijke verschillen en de menselijke diversiteit veel interessanter.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-06-2002 21:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 5 juni 2002 21:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Kijk, ik wil helemaal niet een raciale 'orde' of zo beargumenteren maar ik krijg altijd zo'n jeuk van die 'een grote familie'. Ik vind de menselijke verschillen en de menselijke diversiteit veel interessanter.

Ik ook!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2002 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 21:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Paarden & ezels kunnen ook nakomelingen verwekken. Een blanke man en een blanke vrouw zullen nooit maar dan ook noooooit een aziatisch kind verwekken. Kijk, ik wil helemaal niet een raciale 'orde' of zo beargumenteren maar ik krijg altijd zo'n jeuk van die 'een grote familie'. Ik vind de menselijke verschillen en de menselijke diversiteit veel interessanter.


ja, maar geen vruchtbare nakomeling, echt waar! ik zou het zelf ook mateloos interresant vinden als mensenrassen verschuillende soorten zijn. helaas zal dat dat dan weer gepaard gaan met superioriteitsgevoelens. in de biologie is het begrip ondersoort uitgevonden. hiermee wordt bedoeld dat verschillende groepen binnen een soort eigenlijk duidelijk uitelkaar aan het groeien zijn tot afzonderlijk soorten maar het nog net niet zijn. zo moet je bijvoorbeeld aan een eilandpopulatie van een bepaalde soort denken, die niet meer in staat is te kruisen met een vasteland populatie. deze beide groepen zullen van elkaar verwijderd raken wat betreft overeenstemming in gezamelijke kenmerken, en na een lange tijd hebben kunnen ze niet meer vruchtbare nakomelingen krijgen, mochten ze elkaar weer ontmoeten. er is dus een nieuwe soort ontstaan. ik denk dat het met de mens ook zo is gegaan. ooit was er een stam die zich over de hele wereld heeft verspreid. iedere groep heeft dus andere kenmerken gekregen. maar we zijn weer met elkaar in contact gekomen nog voordat de scheiding der soorten definitief was.

dus in plaats van een grote familie zijn we eigenlijk een scheidende familie geweest. goed alternatief??


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-06-2002 21:25 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 5 juni 2002 9:38 schreef Markam het volgende:
mitochondriaal DNA erft over van vrouw tot vrouw. en dat is allemaal weer terug te leiden tot de eerste vrouw, dusssss....

maar goed ik ben deze discussie beu, ik zie van te voren ook al dat het niet 100%procent zeker is, maar wel het meest waarscheinlijk.

Heheh.. Je zegt het zelf. Mitochondriaal DNA wordt doorgegeven van vrouw op kind. Wij hebben niet hetzelfe mitochondriaal DNA! Dus is er niet zoiets belachelijks als een eerste vrouw


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 05-06-2002 23:36 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

on topic?


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-06-2002 9:05 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 5 juni 2002 21:25 schreef mislyd het volgende:
Heheh.. Je zegt het zelf. Mitochondriaal DNA wordt doorgegeven van vrouw op kind. Wij hebben niet hetzelfe mitochondriaal DNA! Dus is er niet zoiets belachelijks als een eerste vrouw


Het DNA van de mitochondrien van iedereen is terug te leiden op 1 bepaalde DNA structuur.

op wat altilla zei: een theorie is dat we allemaal uit afrika komen en dat daarna idd bepaalde groepen een andere weg hebben gekozen.

op dwaallicht: natuurlijk kunnen een europeaan en een afrikaan geen aziaat ktijgen, een duitseherder en een schapedoes kunnen samen toch ook geen sintbernart krijgen! het gaat toch om overerving van het dna dat het uiterlijk bepaald



MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 06-06-2002 10:43 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2002 18:21 schreef Lord Belial het volgende:
hallo, ik had pas gelezen in mijn scheikunde boek dat warmte je haar sneller laat groeien! Het komt namelijk omdat de temperatuur de moleculen versnelt, meer, en effectievere botsingen, dus gaat de reactie sneller, dus groeit je haar sneller! (dit geld ook voor je nagels)
Per 10 graden celcius, dat de temp. omhoog gaat, gaat het proces 2 keer zo snel!

Ja, dat klopt echt wel. Ik heb een aantal jaren in de tropen gezeten en daar groeien je haar en nagels echt twee keer zo snel. Ze zeggen echter wel dat tropenjaren dubbel tellen voor blanke westerlingen die niet op grote hitte "gebouwd" zijn...
Een tip voor als je haar niet mooi, stevig, lang wil groeien : ga vis eten. Vooral vette vis doet echt wonderen als je het meerdere keren per week eet. Ik heb ooit een half jaar geen vlees gehad omdat er alleen (zelfgevangen) vis voorhanden was, wat ik dus dagelijks at, het was echt een wonder wat er toen met mijn haar en nagels gebeurde. Ze groeiden niet alleen 2 x zo snel maar waren ook veel gezonder, dikker, braken niet af, geen klitten meer etc.


Bla


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-06-2002 13:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Volgens mij krijg je d'r ook krullen van.



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-06-2002 13:30 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 13:22 schreef Vargen666 het volgende:
Volgens mij krijg je d'r ook krullen van.

Mmmh als je een haar vlak bij een brandende kaars houdt gaat het inderdaad krullen zou wel es t zelfde principe kunnen zijn hé. Verdomme dan moet ik eigenlijk uit de zon blijven om die laatste bogen eruit te krijgen, maar ik wil juist dat t nog wat lekker doorgroeit (is nu halverwege mn rug)

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-06-2002 13:31]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2002 15:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 13:30 schreef Gunman het volgende:
Mmmh als je een haar vlak bij een brandende kaars houdt gaat het inderdaad krullen


en lekker ruiken!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-06-2002 18:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

een klasgenoot van mij die heeft stage gelopen in zuidafrika. En haar haar is in een half jaar tijd een halve meter gegroeid tijdens haar verblijf. Hier in Nederland was ze al een half jaar bezig over 10cm..Het zou kunnen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-06-2002 18:14 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

UP TO AFRIKA!!!!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 06-06-2002 18:32 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 13:22 schreef Vargen666 het volgende:
Volgens mij krijg je d'r ook krullen van.


Ja gek he, echt OVERAL


Bla


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2002 18:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

waarom hebben negers dan geen haar tot op hun kont? die hebben allemaal zeer kort haar. zouden ze het dan vaak afknippen?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-06-2002 23:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2002 21:17 schreef mislyd het volgende:
Ik ook!


*SCHOP*


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen