IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Yellowstock 2015
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-06-2015 12:14 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Na Roadburn mijn favoriete festivalletje. 8 augustus in Geel, België. Dit jaar slechts één dag, maar wel HAWKWIND voor een paar honderd man. Geweldige line-up, leuke mensen, ieder jaar een hoogtepuntje.



You have time. You are doing fine.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-06-2015 14:56 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Nooit genoeg interessante namen voor mij eigenlijk. Is er geen camping?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-06-2015 15:03 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Jawel. Anders dan andere jaren geloof ik, er schijnt vervoer te komen van en naar een camping een paar kilometer verderop. Daar zal een dezer dagen wel meer nieuws over komen.

Ik vind de line-up juist erg sterk. Hawkwind op zo'n klein festival! En dan nog My Sleeping Karma, Pyramidal, RMFTM, SardoniS...


You have time. You are doing fine.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-06-2015 15:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2015 14:56 schreef bokkie666 het volgende:
Nooit genoeg interessante namen voor mij eigenlijk.


+1

Maar Hawkwind, Yama en Sardonis zijn wel interessant voor mij. En er gaan altijd al bekenden op en neer vanuit Tilburg met een taxi, dus misschien dit jaar wel een keertje mee.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-08-2015 14:56 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Veel zin in morgen. Er zijn nog voldoende kaarten te krijgen aan de deur en het wordt perfect weer.

Hawkwind!


You have time. You are doing fine.


kiss1969
Usericon van kiss1969
Posted 08-08-2015 1:22 by kiss1969 Wijzig reactieProfiel van kiss1969Quote dit bericht

Verwacht niet al te veel van Hawkwind....


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-08-2015 9:07 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

O? Er zaten een paar misbaksels in de setlist en het was (zoals verwacht) soms wat kitscherig, maar Assault and Battery / The Golden Void en een uitgesponnen Hassan I Sahba maakten ALLES goed.

Yellowstock.


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-08-2015 13:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Prachtig feestje!

Hoogtepunten:
Roy and the Devil's Motorcycle
Pyramidal
Radar Men from the Moon

Ook Black Flowers was heerlijk voor de afwisseling: Ethiopische jazzzz.

Hawkwind viel me iets tegen door de soundrestanten uit de foute '90's. Bovengenoemde nummers maakten inderdaad alles goed. Fok it. Hawkwind!!



Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen