IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Pallbearer - 3 juli - Merleyn (Nijmegen)
Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 25-06-2015 19:48 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

http://www.doornroosje.nl/event/pallbearer-bast/ (Even spammen). Nog meer liefhebbers die gaan? Het is verzet van Doornroosje naar Merleyn.

Deuren open: 21.00 uur
Bast: 22.00 uur
Pallbearer: 22.50 uur


an evil incarnation of DEATH!


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 25-06-2015 20:33 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Konden ze het nog later laten beginnen? Maar wie weet, beide gave bands en op fietsafstand.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 25-06-2015 20:42 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2015 20:33 schreef Reynaerde het volgende:
Konden ze het nog later laten beginnen? Maar wie weet, beide gave bands en op fietsafstand.


Ja ik vind het ook aan de late kant...en voor mij is het niet op fietsafstand. Eerst zou het ook in Doornroosje zijn, maar nu is het verplaats naar Merleyn en is het tijdstip later geworden... Aangezien ik Pallbearer echt geweldig vind, kan ik het toch niet laten schieten.


an evil incarnation of DEATH!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-06-2015 7:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



Wilde met de trein komen, maar nu verder van het station en met die tijden kom ik niet meer thuis.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 26-06-2015 11:23]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 27-06-2015 14:27 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Idd zonde dat het nu zo laat begint.
Zelfs terug naar Arnhem met het OV en geen nummer missen wordt waarschijnlijk moeilijk... En nee, met de auto gaan is echt geen optie.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 30-06-2015 10:43 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Wilde ook gaan maar zo laat haal ik trein meer terug. Helaas.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-06-2015 13:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Nijmegen heeft nachtnet, de laatste treinen richting Arnhem / Utrecht én Den Bosch gaan om 0.19, 0.57 en 1.57 uur.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 30-06-2015 14:24]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-06-2015 13:43 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

-

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-06-2015 14:43]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-06-2015 14:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2015 13:43 schreef Mark Z het volgende:
Ja en sommige mensen moeten dan nog wat verder reizen, arrogant stuk vreten.


fair enough, boodschap aangepast. Het was meer om aan te geven dat er tegenwoordig iets meer reismogelijkheden met het OV. Niet alle locaties zijn te bereiken met OV na 0.30 uur, dat klopt.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-06-2015 14:38 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ok. Duidelijk. Bedankt voor de aanpassing.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 03-07-2015 11:23 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Vanavond alweer! Het zal mij benieuwen hoe de opkomst zal zijn. Ondanks het tijdstip hopelijk wel meer mensen dan anderhalve man en een paardenkop.


an evil incarnation of DEATH!


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 03-07-2015 11:27 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

Als ze een beetje lange set spelen kan ik na Napalm Death in Deventer nog doorrijden naar Nijmegen en nog een stukje meepikken


10.10.1942 - 20.11.2011


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-07-2015 14:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2015 11:23 schreef Dark incarnation het volgende:
Vanavond alweer! Het zal mij benieuwen hoe de opkomst zal zijn. Ondanks het tijdstip hopelijk wel meer mensen dan anderhalve man en een paardenkop.


Volle bak wellicht.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 03-07-2015 16:02 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Is er ook merchandise aanwezig?


an evil incarnation of DEATH!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-07-2015 16:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

gaan we wel vanuit


BartS
Usericon van BartS
Posted 03-07-2015 18:15 by BartS Wijzig reactieProfiel van BartSQuote dit bericht

Is er godverdomme ook airco aanwezig met deze hitlergolf?


With new found hope, there still could be Victory...


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 03-07-2015 19:10 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Er hing altijd wel zo'n plafondventilator, kan iedereen lekker in een kringetje onder gaan staan.


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 04-07-2015 7:48 by attema Wijzig reactieProfiel van attemaQuote dit bericht

Bij Napalm Death in Deventer hing het zweet aan het plafond en toch werd er niet geklaagd


10.10.1942 - 20.11.2011


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-07-2015 11:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Om 22 uur beginnen was blijkbaar nog niet laat genoeg..

Desondanks geen spijt dat ik ben gegaan. Bast weleens beter gezien, maar nog steeds tof en Pallbearer vond ik weer erg fijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-07-2015 12:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

de versterker van Pallbearer liet het afweten tijdens de soundcheck, is provisorisch 'gerepareerd', vandaar de uitloop. Maar tijdens Bast begaf deze het alsnog. Er is toen een nieuwe gefixed, toch fijn dat dit nog kon.

Het was verder bijna niet te harden qua hitte..


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 04-07-2015 13:16 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Mee eens, ben momenteel al niet enorm fit en die hitte binnen was heftig. Gelukkig bijna de hele avond onder een ventilator kunnen vertoeven. Leuk avondje, vooral Pallbearer speelde lekker en langer dan ik had verwacht.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 05-07-2015 19:43 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Genoten van Pallbearer! Wat een goed optreden. Verder een aangename kennismaking met Bast, ondanks dat de versterker het liet afweten bleven ze nadat het opgelost was vol goede moed spelen.


an evil incarnation of DEATH!


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen