IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Suicidal Tendencies Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2009 10:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

"freedumb" was een uitzondering in de lange reeks middelmatige releases. Maar goed we zullen wel zien wat de volgende cd ons weer zal brengen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2009 10:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heb ze een tijdje geleden live gezien en het kon me absoluut niet bekoren. Niet echt mijn ding denk ik, dit schreeuwerige ge-emo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-01-2009 10:28 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2009 10:24 schreef Mark het volgende:
dit schreeuwerige ge-emo.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2009 10:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou ja, niet qua zang of zo, maar die zanger loopt wel erg Weltschmertzerig te doen op het podium. Verder lomp hard, maar ik vond het niet echt boeiend.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-01-2009 10:42 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Mike en zijn kippendansjes ja.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-01-2010 17:25 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Cool, deze dvd binnenkort ook maar eens aanschaffen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2010 9:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Rocky George solo compilatie:





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 20-03-2010 10:01 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ruig,Suicidal Tendencies!
De 1e hc-band die ik live zag, in de Kuip haha.
alle platen t/m The Art Of Rebellion zijn echt heel erg goed. totaal eigen geluid en heerlijk cynisme van Cyco Miko.


Evil Dick


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-03-2010 10:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 10:01 schreef Crypt_666 het volgende:
Ruig,Suicidal Tendencies!
De 1e hc-band die ik live zag, in de Kuip haha.
alle platen t/m The Art Of Rebellion zijn echt heel erg goed. totaal eigen geluid en heerlijk cynisme van Cyco Miko.



Dat was met Metallica en Megadeth!
Suicidal heel vaak gezien, helaas sinds Suicidal For Life afgegeleden naar een middelmatige band.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2010 13:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die opnieuw opgenomen eerste lp is echt wel de moeite waard, deze week nog een keer geluisterd en hij is vet. En strakkk!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-03-2010 13:52 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 13:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die opnieuw opgenomen eerste lp is echt wel de moeite waard, deze week nog een keer geluisterd en hij is vet. En strakkk!


+1.

Ik ben normaal gesproken nooit zo weg van opnieuw opgenomen versies van ouwe meuk, maar dit is een uitzondering.


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-03-2010 14:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 13:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die opnieuw opgenomen eerste lp is echt wel de moeite waard, deze week nog een keer geluisterd en hij is vet. En strakkk!


Die rekende ik even niet mee en idd dat is een geniale plaat. Durf bijna te zeggen beter dan het orgineel.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 20-03-2010 14:31]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-07-2010 19:40 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-07-2010 19:51 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 25-08-2011 14:17 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Band zo'n 10 jaar links laten liggen omdat ik dacht dat ik het kut vond, tot ik ze op Sziget dit jaar zag. Vet man! Wist niet dat er crossover/hardcore (of hoe noem je dit?) met gitaar solo's bestond.. Toch mooi werd meegesleurd door een kameraad, en gelijk had ie, zanger bedankte het publiek nog ( thanks to the people who thought we were shit, and are still here to check us out) o.i.d. zei ie...



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-08-2011 22:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik noem het zelf thrashcore...in de hoogtijdagen maakten ze muziek van zeer hoog niveau; de line up die ze nu hebben is live trouwens ook ontzettend goed! (optreden op Fortarock vorig jaar nog in gedachten)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 26-08-2011 13:29 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

Twee weken terug in de Melkweg waren ze ook steengoed.




A metalheart is hard to tear apart


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 26-08-2011 16:41 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik was het op wacken al binnen 5 minuten zat.
Wat is die zanger een jankerd zeg met al z'n bullshit gelul tussen alle nummers door.



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-08-2011 22:33 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

29-1-2012 @ 013: Suicidal Tendencies!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-08-2011 23:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-08-2011 1:01 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



lijkt soms Axl Rose wel

wel een toffe band, vroeger veel geluisterd naar Lights Camera en Art Of Rebellion, daarna werd het minder


... hoe de hazen lopen ...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 31-08-2011 12:11 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-08-2011 12:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 19-07-2012 11:43 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2013 13:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht



Interessant voor de liefhebbers van de oude suicidal. In deze band zitten o.a. ex-leden van ST (Bassist Mayorga en drummer Herrera)en hun repertoire bestaat allen maar uit oude ST nummers. Klinkt goed en hopelijk gaan ze ook nieuwe nummers schrijven (de bassist heeft de muziek voor deze nummers geschreven hoorde ik hem in en interview zeggen).


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen